igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nee nog niet te laat.maar ik moet nu wel opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 WACHTik ga al, maar er verdwijnen hier mandarijntjes van tafeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Dag lieve bekenden,Terug van weggeweest....Ik ben een tijdje in het ziekenhuis geweest,heb een hart-infarct gehad,Nu dolgelukkig dat ik weet thuis ben!Hoe is het met jullie Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 oh Kore, en hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 hè hè,ik mag eindelijk stoppen ( langzaam afbouwen uiteraard ) met de gigantische hoeveelheid "pammetjes" en aanverwante troep die ik dagelijks door mijn keel geduwd kreeg!gelijktijdig de refusal ook maar een schop gegeven,als ik helder ben,heb ik dat helemaal niet nodig!misschien kan ik dan straks ook eindelijk mijn pincode weer eens onthouden,zou wel makkelijk zijn!zakje met sieruien gekregen,heel lief,maar hoe ik dat met mijn stramme lijf de grond in ga krijgen is vooralsnog een raadsel,denk dat ik maar een grondboor ga lenen bij deze of gene! gaatje boren,ui erin en klaar is kees!heb echt zin in morgen,hoop dat ze erwtensoep op de kaart hebben,dat heb ik in geen eeuwigheid gegeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Het gaat goed met me,al was het wel schrikken.Eigenlijk had ik nú op de op.tafel moeten liggen.Ik zou vandaag een nieuwe heup krijgen.Maar het is geoon een beetje anders glopen...Ben heel erg blij weer thuis te zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 sailor als je mij even je pincode vertelt, dan onthou ik hem wel ps. staat er veel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Dank je wel lieve Bor En gefeliciteerd met je zoon,maak er een fijne dag van!Ik kom vandaag nog wel even terug,tot later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Kore, fijn je weer te lezen. Gog meid dat is wel ff schrikken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Zo nu ff Antabus gaan slikken (en ja ook iedere keer weer blazen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ik ben d'r van tussen.Borrie laat het een onvergetlijke dag worden voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Bor, houd je taai he meis!Kohre, Ik hoop dat het weer goed met je gaat!Je werd gemist hoor, maar blij dat je er weer bent.En wanneer komt die nieuwe heup nu? das ook best heftig, maar vergeleken met vroeger is het sneller revalideren en sneller beter, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Joehoeoeoeoe !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 tip voor alle tuiniers met wrakke ruggen,zere knieën etc bollen poten met een grondboor gaat fantastisch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Joehoooeeeee 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ................. en toen viel het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ff boodschappen en stofzuigen dan maar:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Testblazen???zeker werkt averechts maar....misschien is een indicatie dat iemand is nog niet te vertrouwen, dezelfde bij de drugs verslafden.....het is alleen mijn mening, maar ja ik zou het ook erg vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 ik moet blazen vanwege de Antabus. Ze willen voor zichzelf zekerheid hebben dat ze me niet ziek maken. Er zijn nl mensen die die zelfverantwoordelijkheid niet dragen. ik zie het niet als wantrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Jeetje, Kore is er weer? Jippie. Ik maakte me al zorgen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ik kwam ook alleen maar heel even bijlezen. Ik werk vandaag thuis, maar zo komt het niet goed. Ben er vanavond wel weer denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ik heb een vraagje. Ik las een tijdje terug dat er een telefoonnr. is voor hulpzoekenden (Aloholisten ed).Ik dacht dat daat 113 was dat gezegd werd. Of heb ik het verkeerd. Ik dacht dat Bethanie daar mee gebeld had. Nu blijkt dat nummer niet te bestaan. Weet iemand een tel.nr. waar je dan terecht kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Desi, dit nummer is niet voor alco-problemen maar voor mensen in psychische nood, bijv. bij suicidale gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Alweer een verassing van mijn engel(enkaartje)! Heb iets gewonnene en ook nog dat wat ik het liefste wilde hebben van de prijzen. Dit gaat goed. Dit gaat geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Dank je Mupke. Weet ik genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden