Bethanie Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Morgen Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Goeie morgen lieve Eks en superkanjer Dees. :sun::sun::sun: Heb net m'n tanden gepoetst hoor Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Bah, ik was gisteravond op de bank in slaap gevllen, schrok wakker en de tievie stond aan. Daar was een uitzending op die ik nooit zal vergeten.In Japan doden ze per dag 23.000 dolfijnen. Ze ontkennen dat maar er zijn bewijzen. Ze krijgen er 500 euro per stuk voor. De hypocrieten laten het wel niet toe dat er van gefotografeerd wordt. Daat is toch niet te geloven. Ik ben er kapot van. Laat me gewoon niet los. Dat zijn de liefste dieren op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Sooo hee loopt t ineens vol hier, gezelli!Maar ik moet er vandoor.Bol; nee kan niet morgen maar nog bedankt voor die dikke knuffel gisteren Will: gauw onder de wol en uitrusten.Nou Beth, ik hoop t van harte maar ben voor jou heel blij!Wou dat Sunny ook de jackpot zou winnen ofzo............Hihihi Igor toch.....En nu zoef ik ook weg.Dag allemaal, heb een goeie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Lieve Deesje daar kun je je wel druk om maken maar die stomme chinezen en Japanners blijven toch door gaan. Ook walvissen doden ze bij de vleet. Nu onder het mom van medische onderzoeken en niet voor de consumptie. Maar die chinezen eten gewoon alles wat los en vast zit. Vroeger omdat ze ze arm waren konden ze niet anders maar tegenwoordig gebruiken ze motieven zo van, de penis van een walvis (3 mtr ) lang, een gemalen hoorn van een neushoorn, de teeltballen van een tijger, zouden de potentie verhogen. Er worden honden gefokt speciaal voor de consumptie, haaien daar worden de vinnen van af gesneden en de rest wordt levend terug gegooid, de koffervis daar wordt maar een heel klein gedeelte van gegeten omdat dat de ogen weer wat beter zouden maken,Zeeoren zouden goed zijn tegen reuma en zo kan ik nog wel even door gaan. Greenpeace is al zo lang bezig maar als het gebruikt wordt onder het mom van de wetenschap, kunnen ze nog niets doen.Maar de rest van de wereld kan er ook wat van hoor. Daar is het dierenleed ook verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 wordt ik niet vrolijk vanK&B maar even knuffelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Boll ik moest het ff kwijt het zit me zoooo hoog. Ik kan dat gewoon niet aanzien. Wat kunnen mensen toch dom zijn. Stel je voor wij schieten Japanners af voor de wetenschap! Wat kunnen mensen toch stom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Igor het enigste wat we kunnen doen is zelf goed zijn voor onze dieren, meer niet. De regering van Japan en China moet hierin veranderen. Daar zit het euvel, zolang die het blijven goedkeuren kunnen we niet zo veel. Ja massaal protesteren maar dan doen ze het stiekum. Het idee dat het potentieverhogend zou werken is er zo maar niet uit hoor. Zeker bij die kleine Japanners en Chinezen niet. die hebben gewoon een minderwaardigheidscomplex. Wat is nu mooier dan dat die mannen daar het idee hebben dat ze een vrouw kunnen behagen met een grote je weet wel. Helemaal onzin hoor want met een niet grote kan dat ook, in die zin zijn we niet anders dan de dieren, die een ander dier proberen te imponeren met hun kracht en groot geslachtsdeel. Dat idee moet de wereld uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ja Dees maar dat is strafbaar. Massaal Chinezen afschieten, en dat is maar goed ook hoor, dat zou niet kunnen. Nee het idee dat dieren genezende krachten hebben moet de wereld uit. Dat berengal vervangen kan worden.Dat dieren kunsten moeten doen om mensen te behagen. Dat tijgers, (zulke mooie dieren) door een ring van vuur moeten springen. Waarom???? Ik heb dat als kind al nooit kunnen begrijpen. Wat is daar nu leuk aan om een dier zover te krijgen dat ze door vuur springen. Hun grootste angst is n.l. vuur.Dat olifanten op hun achter poten moeten gaan staan. die mensen zijn gewoon gek.Geef mij cirque du soleil maar, dat is pas mooi. Dat is pas kunst en dat zou meer moeten.En de grootste boutsmoes is dat ze het leuk vinden. Nee ze willen hun baasje een plezier doen niet omdat ze het leuk vinden. Het is n.l. heel onnatuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ja Cirque du soleil is prachtig. Dat is kunst.Dierenmishandeling is BLEHHHHHHHH.Ik hou het bij knuffelen en liefhebben.Als ze aan dieren komen komen ze aan mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Goedemorgen lieve mensen..nou wat een gesprek...tja..we zijn ook niet lief tegen elkaar (bedoel mensheid)...minder tegen dieren..ik kijk (vermijd) dit programas niet want ik word verdrietig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 als je de dieren 'gewoon' hun gang laat gaan, lig je vaak al in een deuk als je ziet hoe vindingrijk ze zijn.als je bukt om de 1 te aaien springt de ander je op de rug en gaat aan je oor knabbelen. ze spelen echt tikkertje, de 1 bijt de ander gauw in het kontje en gaat er dan vandoor . het vrouwtje wordt letterlijk het bed uitgewerkt en ze kruipen d'r zelf in.ze springen van steen op steen,enz enz ik heb geen dierencircus nodig, die heb ik al thuis . en een zweep heb ik niet nodig gelukkig. alleen maar een knuffel en een lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ja Igor daarom kan ik ook zo kostelijk genieten van homevideo's over dieren. Daar is niets gespeeld en alles puur natuur. Dat is lachen en er zouden meer van deze programma's moeten komen.Ik kon ook zo heerlijk genieten van mijn hondje. De manier waarop ze mij manipuleerde als ik zat te eten. Ze vroeg dan echt aandacht om een stukje vlees. Ging blaffen en als ze dat deed vloog ze met heel haar lijfje omhoog, hup alle vier der pootjes van de grond, of ging heel hard op de bank rennen. Het was zo'n klein ukkeltje.en dat staartje dat omhoog ging als er gebeld werd. Ze was voor de duvel niet bang. Ja das echt genieten. Daar kan geen circus tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Borrie goeie morgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 `borrie vandaag komt je zoontje weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Goedemorgen allemaal,het is een "sunny" day zo te zien buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Goedemorgen allemaal:DWat onrustig geslapen, dus vanavond vroeg naar bed om morgen fris en fruitig op Zandvoort te staan.Vriend weet nog niks van de plannen, dus het zal zoiezo waarschijnlijk een wat gespannen avond worden wanneer ik het vanavond mededeel... Gelukkig straks weer therapie en zo nog even worstelen met mijn Eneco/Gas en licht rekening naar de nieuwe bewoners van mijn koophuis toe.Als ik goed berekend heb krijg ik nog ruim 250 euro van ze...Kan ik wel gebruiken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nog proficiat met je kereltje en feest ze. Altijd leuk zo'n kinderfeestje.Zo nu moet ik ff weg. Tot straks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 goede morgen Borrie. maak er een mooi feest van. verder alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 hey wat is dat nu? kan ik wat doen voor je?in elk geval een dikke . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 K&B haphaperdehaphaphap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Was ik daar zomaar even weggedommeld. Nou dan eerst maar bak koffie, loop nu zo te gapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Goedemorgen allemaal!De zevende droge dag! Een vrije vrijdag. Even geen werk, geen kinderen.Ik voel me steeds beter, schoner en helderder. Vanacht eindelijk weer eens een volle zeven uur geslapen en vandaag schijnt de zon en de lucht is koel en kruidig! Zometeen eerst eens in de tuin werken en wat bladeren bij elkaar harken en dat soort dingen. Met mijn handen in de aarde, en daarna in het huis aan de gang. Alles weer rein en schoon en dan na afloop een lekkere olie in de verdamper of wat wierook en met een kruidenthee en een goed boek op de bank. Vanacht ook voor het eerst weer gedroomd sinds mijn drooglegging. De hele afgelopen week alleen nog maar mistige flarden en onrustige beelden. Vannacht dromen gehad over gebeurtenissen van voor de periode van bovenmatig drankgebruik. Onbewust heb ik toch iets in gang gezet door te stoppen. Wat ik ook gemerkt heb is dat ik heel veel energie over heb. Vooral 's avonds. Normaal gesproken zou ik 's avonds al uren aan het drinken zijn. Voor dat proces had mijn lichaam natuurlijk enorm veel energie nodig die nu dus extra is en voor andere doeleinden gebruikt kan worden. Fijne dag iedereen! Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 je gaat goed Jim zo te lezen. hou het vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 douchen snifsnifsnuif ohoh hoelaat is het??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden