Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen op deze vroege morgen. Ja dat komt zo. Ik was met mijn laarzen aan in bed gaan liggen en nu werd ik wakker van de pijn in mijn voeten en als ik wakker ben slaap ik niet meer. Dus vandaar.

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goeiemorgen Beth. Met laarzen aan in bed gaan liggen ?? Hoop dat dit niet de gewoonte is :D
Laat de koffie je smaken, ik zit er al vol van na een nachtje werk.
Hoop dat de pijn snel verdwijnt uit je voeten ;)

Geplaatst

Ha ha, mijn ene voet is weer normaal en de andere niet. Doe dit meestal niet maar voelde me er veiliger bij. Ja ik ben een rare. Trouwens jij ook goeiemorgen. Ga je straks je bed weer in? Mijn engelenkaartje van gister was flink raak . Vakl van de ene verassing in de andere, financieel dus en het eind hiervan is nog niet in zicht. Geloof niet zo in die kaartjes, maar dit is wel heel gek.

Geplaatst

Goeiemorgen Beth, Will en Bol!
Ff snel een koppie koffie met jullie drinken.
Vandaag hele dag werken en alleen,hm.
Naja er komen ook 2 kennissen van mij voor een hoortest, da's leuk!

Geplaatst

Oja Beth: bij mij komt ook ( een beetje) geld binnen :D
heb van alles op marktplaats gezet en al 2 spullen verkocht, hahaha, werkt je kaartje toch n beetje voor mij?

Heeft er nog iemand een condensdroger nodig?

Geplaatst

Will jongen druk aan het aftellen? Nachtshift gehad?
Schrijf je niet zoveel want we zitten meestal op andere tijden hier maar leef nog steeds met je mee hoor en vind dat je het zó goed doet, heb bewondering voor je :heart::present:

Geplaatst

Sara doe je koffertje maar vast open voor het geld. Bij mij is de fin.omwenteling echt enorm. Wat een kaart heb ik toch getrokken gister en volgende week krijg ik misschien zelfs geld voor een bad!

Geplaatst

Ha Beth, het enige juiste antwoord op die voorzet.

Igor, geef ze eens ongelijk ? ;)

Thuis nu na het nachtje en kruip er in, ben afgemat :huh:

Saartje, dat weet ik wel hoor, don't worry ;)

Bollie en al de rest die gaan komen morgen, geniet er van en een klein deeltje gaat van mij gaat mee hoor !!

Trusten iedereen :D:lips:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...