druppeltje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Gaat wel Igor, thanx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hoi Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ola, ook weer thuis. Slecht geslapen, gelukkig was het wel een goed bed. Onrustig van alle indrukken van gisteren. Langs het strand wandelen was mooi, de zon was prachtig. Altijd weer spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, en ook erg leuk. Koffie met appelgebak was heerlijk. Tactus, leuk hoor, bedankt.Tapas was nog geen drie tellen binnen(echt waar) en had het eerste stuk gebak al te pakken, hihi. Vandaag nog een stukkie langs strand gewandeld, was ook weer fijn. Nu ff alles laten bezinken, vroeg naar bed want Bammetje word beetje sjaggie als ze erg slecht slaapt. Maar dat gaat weer over.Allemaal bedankt. Voor de ' achterblijvers' vlgd meeting komen jullie toch ook gewoon?Dhendro, hoest met de kiespijn en andere narigheden? Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik heb eventjes alle berichtjes gelezen, zo te horen hebben jullie het heel leuk gehad!Ik ben niet meegegaan omdat het voor mij heel erg uit de buurt is haha..en misschien is het omdat ik het eng vind om zomaar zoveel mensen te ontmoeten haha Gisteravond moeilijk gehad maar niet gedronken, en vandaag blij en gelukkig en hoopvol ik ben hard op weg om de persoon te worden die ik eigenlijk ben en die ik wil zijn. Heerlijk met de hondjes gewandeld en frisse buitenlucht doet toch goed. Lieve forummers ik wens jullie allemaal een fijne zondagavond toe en alvast smakelijk eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Leuke foto's van de meeting.BB, eerst die verkoudheid maar eens uitgriepen, kan moeilijk de tandarts onder niezen. Vraag me af wat ik na de griep ga verzinnen om niet te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Een te slechte adem wegens de kiespijn.Stinkende klots-oksel, pasje kwijt, tandarts met vakantie...je verzint wel iets, geloof me.Ga afsluiten, koken en naar bed, zo ongeveer. Oant moarn.VOUTJEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Jet,Misschien ben ik er de volgende keer ook wel gewoon bij.Lijkt me toch wel erg leuk,Even angst overwinnen ofzo.Vind het in elk geval super, dat jullie het zo leuk hebben gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Oh,En wil safidepaffie even feliciteren.Ze was vroeger veel op het forum.Misschien leest ze dit nogIn elk geval van harte safi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamKoffie met appelgebak was heerlijk. Tactus, leuk hoor, bedankt. Tapas was nog geen drie tellen binnen(echt waar) en had het eerste stuk gebak al te pakken, hihi. Even duidelijk maken dat het hier om 'hond' Tapas gaat en niet om het baasje die had pas na 10 minuten een stukje appeltaart De tafel was precies op zijn hoogte en dat betekende voor hem dat alles voor Tapas wasDie heeft dan ook een fantastische dag gehad gisteren aangezien hij kan bedelen als een volleerde bedelaarHij doet aan hypnose en blijft je met zijn trouwe hondenogen aanstaren, net dat beetje oogwiten verdorie hij heeft altijd succes.Die had een lekker dik buikje gisteren Ik ga nog maar even hardlopen, moet nog de nodige energie kwijt en had vanmorgen geen zindus hoppa in de benen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Tapas natuurlijk hadden we het over het hondje. Je beschrijft hem precies goed. Hij doet me denken aan de film van Shrek, weet je wel die kat die er in mee speelt? Die kan af en toe ook zo'n zielige uitdrukking hebben.Nee Tapas bedelt niet hoor, hij doet het heel snikie. hij gaat inderdaad heeeel zielig kijken. En o wee als iemand z'n stukkie even niet in de gaten houd, rats, weg is het en nog geen paar seconden daarna weer die zielige uitdrukking.Dat vind ik nog eens een wijze hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik meld me ook even. Nog steeds moe, dit soort evenementjes is me eigenlijk nog teveel....Was heel blij dat je me gehaald en gebracht had, Sunny en indeed wat hebben we aan 1 stuk door goed gesprek gevoerd !Goed dat we beetje op tijd zijn weggegaan anders was ik over mn tax gegaan met het risico op insomnia wat ik altjd krijg als ik teveel doe. Was echt supergezellig en erg leuk om iedereen eens te ontmoeten. Best gek als je dan aankomt en je ziet vreemde gezichten maar je voelt alsof het familie is !Volgende keer ben ik er ook graag weer, ik merk dat het mn overtuiging om niet te willen drinken verankert. Vandaag een nieuw hesje gemaakt om te dansen en waanzinnig gekookt. daarna op de bank voor een diep en lang dutje. Nu koffie en wie weet pak ik nog even naald en draad voor de televeeGoed contact met Exotische prins, alleen op msn gaat de communicatie zo gek. Zal wel door het getypte woord komen. Vrijdag komt hij weer en zondagavond gaat hij weer weg. JOEPIE !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 geweldig, Woman.....niet willen drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Woman neem je hem de volgende meeting mee? Zou tof zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Zo, weer terug van verjaardag en kids ophalen...Even snel hun het bed inkieperen en dan lekker vroeg erachteraan...Moe !!! Fijne avond nog voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 dan ga je toch ook slapen, Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 hier nog een paar uitgetelde figuren weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hallootjes weeren goodbye Igor:lips:Ik heb een heerlijke saunadag gehadde trein terug was veevervoer, maar niks konme meer deren. Sjonge in geen maanden een héél weekendvoor mezelf zo leuk ingevuld, bijna nog beter dan volleyen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Truste Jet:lips:en allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Trusten Jet.Ik verbaas me er soms over hoe rustig het hier op zondag is. Wel jammer. Iedereen ligt al?Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Jij ook lekker slapen, Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Trusten lieve Jet. Kruip er maar lekker in hoor.Jane wat heerlijk te horen dat je dit weekend zo lekker genoten hebt van alles. Is altijd goed voor lijf en leden hé? Ik ga ook weer afsluiten. Moet nog wat mailtjes doen dus eer ik daar mee klaar ben is het weer over twaalven dus voor iedereen, lekker slapen en morgen weer gezond op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden