Spring naar bijdragen

Zondag 21 november 2010

Moby

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ola, ook weer thuis. Slecht geslapen, gelukkig was het wel een goed bed. Onrustig van alle indrukken van gisteren. Langs het strand wandelen was mooi, de zon was prachtig.
Altijd weer spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, en ook erg leuk.
Koffie met appelgebak was heerlijk. Tactus, leuk hoor, bedankt.
Tapas was nog geen drie tellen binnen(echt waar) en had het eerste stuk gebak al te pakken, hihi.

Vandaag nog een stukkie langs strand gewandeld, was ook weer fijn. Nu ff alles laten bezinken, vroeg naar bed want Bammetje word beetje sjaggie als ze erg slecht slaapt. Maar dat gaat weer over.

Allemaal bedankt. Voor de ' achterblijvers' vlgd meeting komen jullie toch ook gewoon?

Dhendro, hoest met de kiespijn en andere narigheden? Beterschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eventjes alle berichtjes gelezen, zo te horen hebben jullie het heel leuk gehad!

Ik ben niet meegegaan omdat het voor mij heel erg uit de buurt is haha..en misschien is het omdat ik het eng vind om zomaar zoveel mensen te ontmoeten haha

Gisteravond moeilijk gehad maar niet gedronken, en vandaag blij en gelukkig en hoopvol ik ben hard op weg om de persoon te worden die ik eigenlijk ben en die ik wil zijn.

Heerlijk met de hondjes gewandeld en frisse buitenlucht doet toch goed.

Lieve forummers ik wens jullie allemaal een fijne zondagavond toe en alvast smakelijk eten :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Koffie met appelgebak was heerlijk. Tactus, leuk hoor, bedankt.

Tapas was nog geen drie tellen binnen(echt waar) en had het eerste stuk gebak al te pakken, hihi.

Even duidelijk maken dat het hier om 'hond' Tapas gaat en niet om het baasje
die had pas na 10 minuten een stukje appeltaart :P

De tafel was precies op zijn hoogte en dat betekende voor hem dat alles voor Tapas was
Die heeft dan ook een fantastische dag gehad gisteren aangezien hij kan bedelen als een volleerde bedelaar
Hij doet aan hypnose en blijft je met zijn trouwe hondenogen aanstaren, net dat beetje oogwit
en verdorie hij heeft altijd succes.
Die had een lekker dik buikje gisteren ;)

Ik ga nog maar even hardlopen, moet nog de nodige energie kwijt en had vanmorgen geen zin
dus hoppa in de benen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas natuurlijk hadden we het over het hondje. Je beschrijft hem precies goed. Hij doet me denken aan de film van Shrek, weet je wel die kat die er in mee speelt? Die kan af en toe ook zo'n zielige uitdrukking hebben.
Nee Tapas bedelt niet hoor, hij doet het heel snikie. hij gaat inderdaad heeeel zielig kijken. En o wee als iemand z'n stukkie even niet in de gaten houd, rats, weg is het en nog geen paar seconden daarna weer die zielige uitdrukking.
Dat vind ik nog eens een wijze hond.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook even.
Nog steeds moe, dit soort evenementjes is me eigenlijk nog teveel....
Was heel blij dat je me gehaald en gebracht had, Sunny en indeed wat hebben we aan 1 stuk door goed gesprek gevoerd !
Goed dat we beetje op tijd zijn weggegaan anders was ik over mn tax gegaan met het risico op insomnia wat ik altjd krijg als ik teveel doe.
Was echt supergezellig en erg leuk om iedereen eens te ontmoeten. Best gek als je dan aankomt en je ziet vreemde gezichten maar je voelt alsof het familie is !
Volgende keer ben ik er ook graag weer, ik merk dat het mn overtuiging om niet te willen drinken verankert.

Vandaag een nieuw hesje gemaakt om te dansen en waanzinnig gekookt. daarna op de bank voor een diep en lang dutje.
Nu koffie en wie weet pak ik nog even naald en draad voor de televee
Goed contact met Exotische prins, alleen op msn gaat de communicatie zo gek. Zal wel door het getypte woord komen. Vrijdag komt hij weer en zondagavond gaat hij weer weg.
JOEPIE !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten lieve Jet. Kruip er maar lekker in hoor.:)

Jane wat heerlijk te horen dat je dit weekend zo lekker genoten hebt van alles. Is altijd goed voor lijf en leden hé? :)

Ik ga ook weer afsluiten. Moet nog wat mailtjes doen dus eer ik daar mee klaar ben is het weer over twaalven dus voor iedereen, lekker slapen en morgen weer gezond op :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...