lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ze is vandaag geselecteerd Martensmag nu bij de jeugdige talenten van Ned.meetrainen.en op de tribune............... daar zit haar moeder:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Misschien een mooi thema voor de volgende ontmoetingbehandel elkaar als een princes (of prins natuurlijk voor de mannen)Dan zijn we in ieder geval allemaal als een prins/princes behandeld voor tenminste 1 dag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Haaaa die Hannaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nou dat is geweldig Jane, je vertelde er zaterdag al zo enthousiast over jullie sport. Leuk dat het gelukt is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hup Hup HupJane dr dochter wint de wereldcupDat klinkt wel toch voor een spandoek?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ja een leuk thema, prinsen en prinsessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi hannahja hebij jou ook volleyers toch?leuke mensen he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 klinkt als de EO MartensB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Witte, geef me vijf seconden met ogen dicht .......ik weet nu al hoe je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 niet goed genoeg?teveel mensenjuicht de moeder niet hard genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ehhh da's niet bepaald mijn club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Lachen hee Martens. Ik ken niemand maar ik zie zo in mn verbeelding al mensen van het frum in zo een pakkieinc mezelf. Nou... dat is echt lachen hoor hee.Ziiten ze niet toevallig bij elkaar in het team Jane en Hannah??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jane en Hannah zitten niet in 1 team!Dat durf ik te beweren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ja die ken ik ook hoor6 x in de week momenteelbeetje ten koste van schoolbeetje ten koste van sociaal gebeurenmaar veel beter dan dico, drugs, roken en drinkendus ik stimuleer wel en ook om de minst goede trainingdan te laten vallen om wat ruimte te creeren, maar dat wilze niet, die gaat ook voor alles, waar ken ik dat toch van (of niets?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 en de kinders ook niet Tatumregionaal nogen nog lang niet landelijk, gelukkigal duur zat zomet al dat reizen en die school is ookniet bepaald gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 de 5 seconden zijn om tatumvertel eenshoe is Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 nee joh hun kinderen die zo goed kunnen volleyen Tatum:)Hou maar op Jopie mn fantasie slaat op hol haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nu weer wel, een jaar geleden wilde ze over stappenop voetbal, was ik niet blij mee. moest seizoen afmaken van mijen toen was het weer over, pfff, pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nou ik ga slapenmag vroeg op de foto morgenbij de kaakchirurgwil er een beetje goed op staantruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Truste Jane en sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Truste Jopie, truste Jane tot morgen. Ik piep er ook tussenuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Truste Jopie en droom maar fijn van ons in hockeyrokjes:lips:Truste Martens slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nah dan is t voor ons ook maar tijd denk Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ach nog drie nachies slapen, dan kan het weer wat later worden....Weltrusten Hannah slaap lekker:lips:Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Heb je m nog gezien.. ik was latereerlijk zegge.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden