Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jopie, werk je nog? en Mup....ben je nog langer dan 1.79??? mai oh mai.Men zegt hier weleens: you are beautiful, but way out of porportions..Maar ik vind het mooi hoor lange vrouwen, ben zelf 1.76. BM 18,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Trusten Mup. Sorry dat ik zo op jouw gefixeerd was vanavond, love you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Beate zoiets ja, ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Geeft niet hoor Beate.Punt is alleen dat ik hier niet zoveel over mezelf kwijt wil dat ik herkenbaar zou zijn.Als je eens in de buurt bent, dan geef je maar een gil. Kunnen we van alles uitwisselen. BMI's enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Er is een behoorlijke competentiestrijd aan de gang. Ik heb al enige haantje in het hok helemaal niets te vertellen, het is leuk om dat te zien hoe vrouwen dat onder elkaar 'oplossen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: jopieen 'hoe het met je gaat' My goodness. Ophouden nu he? Ik moet afsluiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hallo Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hee jopie Het gaat prima hier.Ik ben de hele dag al blij dat ik nog zoiets als een forum achter de hand heb.Enne heb Jopie nog een koopie gevonden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Martens, wat bedoel je??? n brede belangstelling die je hebt??MUP.....ik ben NOOIT in de buurt, dat weet je! (helaas he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Witte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hee martens.Hoe gaat het met jou nu??Voor de volgende keer zou ik zo zeggen:Volgende keer eerst op het forum schrijven, dan overdenken, en wie weet helpt t om nuchter te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Mup, en ik was wél zo eerlijk in hoe lang ik ben ......... Misschien ben ik ook niet bang om gevonden te worden. In de randstad ben ik immers drie-in-een-dozijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Zo film afgelopen en eindelijk weer bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Heee beate en tatumHmmm lijkt me heerlijk om als een princesje behandeld te wordendas al weer veeeeel te lang geleden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Heee JaneGefeliciteerd met je dochter dr promotie(heet dat zo bij de volley)??Enne wat klonk dat griezelig zeg dat ze mooie handjes heeft....Je laat het wel weten als we met spandoek voor de tv moeten zitten he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Beate, nu ben ik ff kwijt waar je aan refereert, maar als je de competentiestrijd bedoeld. Er moet een nieuw afdelingshoofd komen en één van de dames gaat het worden, ze vechten mekaar virtueel de tent uit zal ik maar zeggen. Vroeger was ik ook zo'n haantje die daar heel goed in was, maar nu bezie ik het proces van een afstandje. Het is mij trouwens om het even wie het gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Witte, ik word door niemand als princesje behandeld.Ik ben gewoon moeder, werkster, huisvrouw, kostwinnaar, timmervrouw, etcetera. Ik ben een moeder en ik heb een dochter van 15. Maar...... ik doe het met plezier ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Maar wie wil nou niet op zn tijd als een princesje behandeld worden,Wij toch allemaal wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ok Ok Martens, beter ook dat je het ff kwijt bent, waaraan ik refereer. t Was van geen belang.Ik sluit af lieve mensen, k moet nog eten eigenlijk. stukje brood dan maar, toch iets. Dat krijg je ervan, als ik inlog savonds, dan kom ik niet meer achter die pc vandaan. Trusten allemaal.Druppeltje....sneeuwkettingen?? ijzers uit het vet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Witte, dat ben ik met je eens.Maar zoek maar eens zo'n man op. Is mij niet gelukt helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 jane ik heb iets gemist over je dochter geloof ik. Maar om nu de hele draad terug te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 thnx Witteselectie heet hetenne als een princes behandeld wordenwat is dat??? Nog nooit meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Martens:present:enne truste Beate, foei weer niet goed gegeten en geef ons maar weer de schuld he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden