bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik denk dat het ff wennen is Mup. Vind trouwens Jop wel echt veel toffer klinken. Wat sportiever en vlotter.Vond Jet altijd zo Jetachtig klinken.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik hou van J..-achtig, Bol. Jopie is een heel ander iemand. In mijn beleving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 had het idee bij de andere naam zoiets van ma flopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 ik be echt aan Jet gewend. Vond ik een toffe meid. Jopie is echt wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 ik ga bankhangen.kruip lekker onder een deken,K&B d'r bij misschien tot laters en als ik in slaap val dan alvast weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Trusten Igor en een knuffel aan K&B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Heeeeeee JopieIk vond die andere naam wel sjiek zeg maaren vooral nu zo aan de boulevard..Maar ok, ik zal t onthouden.Jaaa Mup je denkt toch niet dat ik hier af wil gaan;)Het was echt fantastisch vandaag, gewoon wakker worden(das trouwens nooit echt vrolijk hoor door de week) en lekker nergens last van gehad. Ik was dr blij mee, jij ook nog bedankt he dat ik me vandaag zo goed voelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 hee den niwi seAlles ok, daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 quote: Originally posted by: witteIk was dr blij mee, jij ook nog bedankt he dat ik me vandaag zo goed voelde Grapjas! Je wist niet eens dat ik meedeed. Jopie, je weet bij wie je moet zijn voor chocola he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 ja hoor...Witte...droogjes he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik ga ook even bankhangen, met mn eigen K&B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 ja maar mup.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jopie gaat om een koopie.....Ik ga dr van tussen laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hello again,Slapen lukt niet dus ga er maar uit en naar de koffie.Heb pijn in mijn hoofd...Nooit last van als ik drink.Intussen ontdekt dat ik daar telkens een poos last van heb als ik een paar dagen niet gedronken heb.Hoe kan ik die hoofdpijn voorkomen??Twee manieren dus, benieuwd waar het op uitdraait, voorlopig ga ik voor de heldere variant.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goeienavond.Harry dat is ontgiftingshoofdpijn, je lichaam is de alcohol aan het afbrekenen eruit aan het werken. Elke keer dat je weer drinkt, moet je lijf daar weer mee beginnenen het stopt na een paar dagen meestal (en ook als je dagelijks drinkt helaas).Yerba Maté helpt er goed tegen, sauna, sporten, zeten versnellen de detox, net alsspeciale detoxdrankjes in Reformzaken, en pijnstillers uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Zo, bijgelezen.Ik heb goed nieuws hiero:dochter is na 3 proeftrainingen geselecteerdvoor het talententeam dat in de plaats vande Ned. volleybalschool en de regionale trainingis gekomen. Een mooie promotie dus. de trainervond dat ze mooie handjes heeft:huh:?Dat wordt veel tijd en geld investeren, maar hijvoorspelde (niet garandeerde) haar een devisietoekomstals alles volgens verwachtiong verloopt. Mooi he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Gefeliciteerd Jane,En dank voor je antwoord, had zelf ook al zo 'n vermoeden.Ga het maar rustig uitziekenPijnstillers neem ik vrijwel nooit.Dat is niet uit principe maar ik denk dat ik mijn lever al genoeg aangedaan heb.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nou ze is al weer naar haar vader Jopiedus dat feest wordt vrijdag gevierd, dan heeftze een slaapfeest met ongeveer 10 meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Harry, ik zou als ik jou wastoch even googlen op die yerba matédie helpt nl je lever herstellen en geeft energieik vind het zelf een prachtmiddel.Isabelle Allende beschrijft het ergens in een boek,tijdens een barre toch stopten ze altijd even om met zo'ntheepauze op te laden voor de volgende etappe en in de zuid Amerikaanse landenwordt het dagelijks gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Dacht ik om kwart over 7, och laat ik eens even m'n bril afzetten en m'n ogen dicht doen op de bank, is het ineens 10 voor 9. T.v. hard en ik ben in slaap gedonderd.Wordt er gebeld dat ze me morgen om 8 uur komen halen.Dus ga ik maar afsluiten en door met waar ik net mee bezig was.Wens iedereen een zalige nachtrust en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ga ik morgen doen, Jane, je moet jezelf inderdaad niet meer pesten dan nodig isNu ga ik werken,Wens jullie allemaal een fijne avond en voor straks welterusten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hallo allemaal, Jane..wat goed zo'n getalenteerde dochter. Heb jezelf ook altijd die sport gedaan? of doe je dat nog? (en waarom niet) Teveel: ik heb ook last van katers als ik niet drink!! Ben er dan nog depri bij ook.Doorzetten dan maar he!!Welk werk Witte doet, snap ik nog niet. Soms denk ik; alles is figuurlijk bedoeld. Kan best mis zijn natuurlijk, t zal niet mn eerste keer zijn. Witte...werk je op een olieplatform of zo?? (niet lachen als het niet zo is)Mupke..ik lees altijd dat jij gaat bankhangen met K&B...Denk ik; ik wil ook een K&B...ik hang bank alleen, is ook nix aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Jane...had die Isabelle een slechte lever dan? oh lala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden