Susana Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Bedankt lieve mensen..ik vertrek..ik wens jullie een heel leuke dag.
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Morning Jetteltje. Heerlijk gepit hiero. Wel de laatste twee dagen gauw inslapen en dan 3 kwartier daarna wakker worden. rottig gedroomd dan maar ik slaap als een En jij? Ga je vandaag nog iets leuks doen meid?Ik heb m'n ramen al weer gewassen gniffel. Lekker al aan de gang geweest.goeie morgen Witje.O en niet te vergeten Albertje.
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Wat heb ik toch een schat van een puber:D:heart:
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Goedemorgen, Martens is er weer. Weliswaar met een emotionele kater, maar ook weer een inzicht rijker.
sunny Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Goedesmorgens allen!ja, echt de laatste maandjes volgens mij. Ben zo lui als wat en kan bijna mijn bed niet uitkomen wel moeite met inslapen. Zit erg te malen over mijn drankgebruik. Diep van binnen neem ik mezelf maar niet serieus denk ik...de puzzelstukjes moeten nog in elkaar. Het is nu nog een mengelmoesje....
sunny Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Hee Martens,goed dat je er weer bent.....en nog mooier dat je weer een inzicht rijker bent!
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 'k heb niet meer welterusten gezegd op de draad gisteren. Ik wil iedereen ff bedanken voor de opbeurende PB'tjes. Ben in bed gevallen en heb nog heel lang naar muziek liggen luisteren, slapen zat er niet in.
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Ook goejemorgen Martens. Vandaag nemen we de eerste niet he?
sunny Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Hee Woman ben jij vroeg? of klets ik nu maar wat....
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Moghu Mart. Ik hoop dat het van nu af aan weer beter met je zal gaan en je de drank voorgoed gedag kan zeggen hoe moeilijk het ook vaak is.Morning Sunny, en alle lateringelogden.
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Ja Jopie kon je niet vinden bij Wie is Wie. Vertel.
Martens Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Jopie bedoel je dat ik de datum moet wijzigen :-) Nee Desi, vandaag maar even niet.
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Lekker lang en wamme Jop, dat doet een mens altijd goed.
sunny Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 moet er vandoor, kan er tussendoor bij de ortho manuele arts.....dus huppakeetje...ben benieuwd!!!fijne dag allen!
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 he,he nu valt bij mij het kwartje pas jet!
Otje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Klopt, ik ben vroegWeer eens mn bed uitgedenderd door mn favoriete heipalen :s ow wat haat ik die dingen. Heeft voor mij een zeer diepe horror associatie met de frame die ik droeg tijdens de genezing van mn nek. Ook zo'n zwart industrieel penetrant monster. BRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrr quote: Originally posted by: sunnyHee Woman ben jij vroeg? of klets ik nu maar wat....
igor Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 is je droomprins nog geweest het weekend?
Otje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Nee, maar dat was ook de afspraak. Hij moest werken. Vorige week is hij doordeweeks geweest en aankomend weekend komt hij weer !Kan niet wachten !
igor Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 het is al dinsdag zo ik spring ook maar eens onder de douche
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Geplaatst 23 november 2010 Ben al geweest en voel me nu weer smerig.Moghu Woman. Hoe lang gaan ze nog door met dat gedreun?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden