Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Morning Jetteltje. Heerlijk gepit hiero. Wel de laatste twee dagen gauw inslapen en dan 3 kwartier daarna wakker worden. rottig gedroomd dan maar ik slaap als een :present:
En jij? Ga je vandaag nog iets leuks doen meid?
Ik heb m'n ramen al weer gewassen gniffel. Lekker al aan de gang geweest.

goeie morgen Witje.:heart:

O en niet te vergeten Albertje.

Geplaatst

Goedesmorgens allen!

ja, echt de laatste maandjes volgens mij. Ben zo lui als wat en kan bijna mijn bed niet uitkomen ;) wel moeite met inslapen. Zit erg te malen over mijn drankgebruik. Diep van binnen neem ik mezelf maar niet serieus denk ik...de puzzelstukjes moeten nog in elkaar. Het is nu nog een mengelmoesje....

Geplaatst

'k heb niet meer welterusten gezegd op de draad gisteren. Ik wil iedereen ff bedanken voor de opbeurende PB'tjes. Ben in bed gevallen en heb nog heel lang naar muziek liggen luisteren, slapen zat er niet in.

Geplaatst

Moghu Mart. Ik hoop dat het van nu af aan weer beter met je zal gaan en je de drank voorgoed gedag kan zeggen hoe moeilijk het ook vaak is.

Morning Sunny, en alle lateringelogden.

Geplaatst

Klopt, ik ben vroeg
Weer eens mn bed uitgedenderd door mn favoriete heipalen :s ow wat haat ik die dingen. Heeft voor mij een zeer diepe horror associatie met de frame die ik droeg tijdens de genezing van mn nek. Ook zo'n zwart industrieel penetrant monster.
BRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrr

quote:

Originally posted by:
sunny

Hee Woman
:present:

ben jij vroeg? of klets ik nu maar wat....

Geplaatst

Nee, maar dat was ook de afspraak. Hij moest werken. Vorige week is hij doordeweeks geweest en aankomend weekend komt hij weer !
Kan niet wachten !
:)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...