bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Maar lieve meiden ik ga er mee stoppen want moet er morgenvroeg weer uit. Aan de slag bij de diertjes.Beth lieverd, houd je haaks meid en probeer vannacht eens een klein lichtje. Dat helpt echt.Zo nu ga ik afsluiten. Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 quote: Originally posted by: bolletje Maar gelukkig is het wel goed gekomen met mij hoor. Soms sta ik er toch versteld van wat mensen allemaal kunnen doorstaan.Het kan ja. Maar de zin van al die ellende ontgaat me meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Dat vroeg ik me net ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Mupke ik heb geen afkeer tegen de Refu. ik kan alleen niet drinken. Nu is het m'n grootste vriend hoor want als ik die niet had, was ik allang weer aan de jatum gegaan, en had ik hier niet meer achter m'n comp gezeten. Ze gaven me nog maar 3 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeBeth goh wat moet dat een rot leven zijn waar je nu in verkeerd. Zo'n angst voor jezelf en zo graag willen dat je iemand bij je hebt die jou een beetje besschermd. Ik ken dit gevoel van vroeger. Doordat ik ouder geworden ben en toch gegroeid ben en daardoor ook zekerder ben geworden, is die angst minder geworden en is er vaak niet. Maar dat heb ik bereikt door toch dingen te gaan ondernemen, waardoor ik meer zelfwaardering heb gekregen. Angst verlamt en daar moet je door heen. dat is de enigste manier om boven die angst uit te groeien. Ervaringen krijgen dat het leven heel anders in elkaar zit dan wat jij nu voelt. Dat heeft nu wel degelijk te maken met de alcohol. Dat is het eerste waar je mee moet stoppen. Daar moet je doorheen en dan gaat het jou ook lukken. Hoezo? Nou gewoon, omdat het mij ook gelukt is. en we zijn allebei mensen. Ik denk ook dat het te maken heeft met opbouw nieuwe medicijnen. Risperdal bijv. doet nog niks. En AD en kalm. middelen niet. Ben overdag wel met heel veel bezig.Veel te druk juist. En 's avonds komt alles op je af. Kun je je huis niet uit en is er niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMupke ik heb geen afkeer tegen de Refu. ik kan alleen niet drinken. Nu is het m'n grootste vriend hoor want als ik die niet had, was ik allang weer aan de jatum gegaan, en had ik hier niet meer achter m'n comp gezeten. Ze gaven me nog maar 3 maanden. Bijzonder verhaal Bol. En sterk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik slaap 's nachts met twee lampjes aan maar wel rechtop met schoenen en kleren aan voor de veiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Geen wonder dat je die psych. wel bijna kon vermoorden Bol,Nou, gelukkig ligt dit in een ver verleden voor je, maar kan goed begrijpen dat je zoiets nooit meer vergeet.Mup,Nee, de pietjes zijn niet in bad geweest.Ze hebben er een hele tijd wantrouwend naar zitten kijken, en verder niks.Heb het bad maar weer weggehaald.Morgen nog maar eens proberen.Keulen en Aken zijn tenslotte ook niet op 1 dag gebouwd.En verder, beste mensen, ga ik mijn bed maar eens opzoeken.Het wordt koud hierbinnen, want heb de verwarming al een uur uit staan.Dus....Welterusten voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 En beneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Water was dan vast ook al te koud nu Rapi.ik ga ook afsluiten. Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bol, ik snap niks meer van je. Wat is aan de jatum gaan? en ze gaven je nog 3 maanden...dan zie ik een smile. 3 maanden te leven? 3 maanden voorwaarlijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bol, ik snap niks meer van je. Wat is aan de jatum gaan? en ze gaven je nog 3 maanden...dan zie ik een smile. 3 maanden te leven? 3 maanden voorwaarlijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik snap het dus 2 keer niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Welterusten allemaal,Wat een verhalen, ben er stil van.Wat ze met Bolletje geflikt hebben, zal wel goedbedoeld zijn maar toch, ongelofelijk...Bethanie je hebt er niets aan maar wil het toch zeggen, ik hoop zo dat jij ook een beetje slaapt, een beetje rust vind, een beetje geborgenheid, sterkte meisje.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Beate,Ik denk dat Bol Jajum bedoeld, een (koos)naam voor jenever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hoi Teveel, je komt en gaat weer? trusten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Oh....je zei; jatum...ik dacht aan: jatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Even nog mijn p.c.opnieuw opgestart.Proefdronken doen ze omdat ze hopen dat men dan zo'n grote hekel aan drank krijgt dat men niet meer gaat drinken. dat men gelijk genezen is en nooit geen drank meer neemt.Ik had nog drie maanden te leven omdat ik er erg slecht aan toe was.Zo nu echt slapen want ik ben moe. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 BOL zei dus jatum, jij niet Teveel. Je ziet ik ben geen insider wat betreft sterke drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 idem hierobijgelezen en moedus kom alleen even welterusten wensenen sterkte voor die het nodig hebbenBeth, meis denk maar aan Boldie is nu ook sterker als ze toen dachtdat kan voor jou ook bewaarheid worden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Trusten Bol!! Ik weet dat er een onder de huid aangebrachte dosis (langzame afgifte) antabus, eruit gepeuterd wordt ...Ik heb het niet op Antabus, men drinkt er gewoon doorheen, de uurtjes benauwheid wordt voor lief genomen. Helaas, helaas, anders waren er geen alcoholisten meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bol, nog 3 maanden te leven gaven de docs je. Maar je bent er nog steeds na 33 jaar!! Heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Thnx allemaal en voor jullie in ieder geval truste en misschien voor mij ook. Beth:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Lieve vrienden, ik sluit af..ga wat tv kijken. Ik wens iedereen een nachtmerrie-vrije nacht toe en ook wat echte diepe slaap. Het blijft afwachten altijd. Ook voor mij. Je onderbewustzijn heb je niet in de hand.Dag allemaal. Wees niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hoi Beate,Ik was de hele tijd ingelogd hoor , heb meegelezen maar gezwegen.Het was te "groot" voor mij, daar past slechts een respectvol zwijgen.Had, en heb, ook spijt van dat grapje dat ik maakte over dat fietsen over die lege snelweg.Maar ja, wist niet dat het zo diep ging.Misschien leest Bethanie dit nog, dan weet ze dat ik het niet verkeerd bedoelde.Heb ook niet veel ervaring met sterke drank, nooit jenever gedronken, vind het smerig.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden