bako Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo nog even neuzen wie er aanwezig is?Ga me zo verkleden,moet op sjiekGaan vanavond naar het concertgebouw in amsterdamOp uitnodiging van een fabricant van bubbltjes drankenJaarlijkse ,zien en gezien worden avondIs onderdeel van de werk wereld van mijn partner.Snor drukken schaad de relatieGelukkig serveren ze in de pauze en na de voorstelling ook bronwaterVindt het altijd best wel spanningsvolle avonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Mevr JopieDe concerten ,daar geniet ik altijd vanDe toespraak en het doorproeven na het concert,vindt ik minderMaar ja,het is wel onze boterhamHeel zwart/wit gesteld leven wij van het alco gebruik van een anderDus onze boterham was mijn sluipmoordenaarDus mijn vijand ken ik,maar ik leef er wel vanZoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo terug van vriendin. Ze komt vandaag de dag wel verder door. Morgenvroeg opname. Ze staat er nog helemaal achter gelukkig. Vind het wel erg dat haar moeder GGZ heeft moeten dwingen voor opname. Het is hier echt nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Jopie????Wat is dat nou voor move? Euh naamsverandering. Jopie:angry:Ach ja, what's in a name he.Heb een fijne avond allemaal. Ik ga straks lekker eten en vroeg naar bed, Bammetje moe. Oant moarn of vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Sorry, mevrouw Jopie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 hallo allemaalPfff Jopie ik heb ook maar ff snel mn naam gegoogeldNah, ik hoef gelukkig niet al te bang te zijnwant er is zoveel wits op google, dat ik gelukkig niet opval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goedenavond of middag,allemaal nog een fijne avond gewenst,ook hier een drukke en intensieve dag gehad.Ik vind het leuk om af en toe weer wat mee te schrijven,alles lezen dat gaat me niet lukken, maar goed,ik lees Desi over haar vriendin.Veel sterkte voor haar, het is niet makkelijk de beslissingte moeten nemen jezelf op te laten nemen.Ik hoop van harte dat je vriendin er baat bij heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goedemiddag allemaal,Heb een badje voor m'n parkietjes gekocht.Maar ze gaan er niet in:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Middag misschien weten ze niet hoe het moet Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hoi MupAlles goed?Komt wel goed Twinnyze moeten waarschijnlijk ff wennenEn anders moet je t misschien idd ff voordoen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Mup,Ik denk ook niet dat ze weten hoe het moet.Haaahaahaaa,Twinny,Zie het al voor me Eventjes mezelf klein maken, en niet te veel spetteren,ha,ha.M'n dag is weer goed(was het toch al hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Voordoen .. was ook mijn idee. Maar ik dacht; dat bedenkt Rapi dan zelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo slim was ik nog niet Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Je bent geen huisdieren gewend zeker? Je moet ze werkelijk alles voordoen.Dames, ik ben weer weg. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 quote: Originally posted by: DesiMijn inzichtkaartje van vandaag: Als de leerling gereed is verschijnt de meester. Dees dat kaartje had ook voor je vriendin bedoeld kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goedenavond,Stap net binnen en direct na me belt de pizzabezorger aan.We hebben het dus al op.Smakelijk voor degenen die het nog tegoed hebben.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goeie middag lieve mensen. Vandaag lekker gewerkt weer en veel zitten naaien. Allemaal kussentjes voor de katten en dadelijk grotere voor de honden.Morgen komen ze me weer vroeg halen want dan heb ik een dagje honden te doen en overmorgen moet ik ook werken.Heerlijk is dat als ik nuttig ben. Het geeft het gevoel dat mensen me echt kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bye bye, we zijn weer even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Lekker, is dat he Bol,Werken is goed voor een mens.Het geeft voldoening, en je maakt je nuttig.Ik zelf vind het een heerlijk gevoel, dat ik daardoor helemaal voor mezelf kan zorgenIk werk voor mijn huisje, voor mijn voeding, en voor gezellige dingen.Helemaal zelf eerlijk verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 ik was d'r ook weer. heb ik nog wat nieuws gemist?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Lig in het (bruis)bad met mijn I-pad een beetje te forumen.Kan het decadenter?Jawel, maar dat ga ik niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Klopt Rapi. Ik weet nog dat ik voor het eerst boodschappen voor mijzelf ging doen, en kookte helemaal voor mijzelf. Ik was toen 30 jaar. Dat gaf al zo'n fijn gevoel.Nu ik nuttig kan zijn voor de D.A. en ervaar dat mensen echt blij zijn met me, omdat ik mee kan helpen en vooral iemand ben waar anderen blij mee zijn, is dat heerlijk.Bovendien kun je daar altijd zien dat je iets doet omdat het door de vele dieren vaak niet echt schoon gehouden kan worden, ook met dit regenweer niet.Vanmiddag een kees geborsteld. dingen die normaal gesproken niet gedaan worden omdat de jongen die voor de honden zorgt, er niet aan denkt. als je dan ziet hoe mooi het diertje nu is, ja geweldig.Morgen wil ik een Yorkje gaan wassen. Hij heeft bijna geen haar meer omdat ie oud is maar als ik hem was en mooi borstel wil iemand hem misschien wel kopen. Nou wat is er dan nog mooier dan dit werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Laat je i-pad dan maar niet in het water vallen Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Leuk Bol, dat je er zo van geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden