Spring naar bijdragen

Woensdag 24 november 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dees probeer vertrouwen te hebben lieverd. Het heeft geen nut om je zorgen te maken. Daar help je haar niet mee maar jezelf ook niet. Kijk hoe het met jou was en hoe je nu bent. Zo kan het met haar ook gaan lopen hé? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven lieverd. Daar kun jij niets aan veranderen.
Heel makkelijk gezegd voor mij maar het heeft geen nut, je gaat je er alleen maar rot bij voelen.:present:

Zie op de valreep onze superrekel ook nog. Hoe is ie kerel?

Goeie morgen lieve Blondie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vonneke, de akte wordt verleden en ik krijg de sleutel. Dit weekend ga ik me bezighouden om thuis alles uit elkaar te vijzen wat ik meeneem.
Dat dit met een heel klein hartje gaat gebeuren met ik je niet vertellen zekers ? Dat gaat me echt zwaar vallen, maar het moet !!
Dinsdag na de middag begin ik dan met de verhuis !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me indenken dat het uitzoeken van je spullen moeilijk is Wil.
Maar man, je eigen plekkie weer, weer een thuis hebben.... kijk daar naar uit hoor.
Je zit nu al een poos in een soort 'niemansland' .... straks kom je weer thuis, dat is zoveel waard.
Uiteindelijk is alles dus financieel rondgekomen?
En de totale scheiding? is dat al allemaal rond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe ben dus duidelijk blond geweest...........heb zelfs op Wie-is-wie gekeken wie nou Jopie weer was :$:D Welkom Jopie :D;)

Hoi Will, ja man, een moeilijke tijd, afsluiten van iets en iets anders beginnen, het roept veel verschillende gevoelens op denk ik zo. Wens je alle kracht en sterkte hoor, :heart:

Ja Dees, kan me voorstellen dat je erg met je vriendin begaan bent maar i.d.d. ook al is een opname nooit leuk, het is niet voor niets en jij kunt er toch voor haar zijn, morele steun enzo. Ze gaat straks in elk geval de noodzakelijke begeleiding/therapie krijgen. Laat het maar n beetje los meissie, je hoeft je niet te "verantwoordelijk" te voelen voor haar, je vriendschap is al genoeg (en je bent een heel lieve vriendin heb ik zo gemerkt). :present:

Von, pak ff een peuk van je en ga ff naar buiten brrrrrrr.........ugh....puf....brrrr

Laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Financieel is alles in orde gekomen, we zijn gestopt met advocaten en rechters en doen het nu via een notaris als bemiddelaar, doch ben ik nog steeds heel voorzichtig, zeker hier. Ik wil ze geen kans meer geven om ook maar iets tegen me te gebruiken in haar voordeel. Ze leest soms mee en in het verleden heeft ze zich zelfs niet geschuwd om een printout mee te nemen naar de rechtbank ! Afin.
Ik ga mijn deel krijgen, en dat is voldoende voor een mooie doorstart van mijn zaak, maar als ik mijn vader bezig hoor, ga ik de maand nooit rondkomen gezien alle onkosten. Aan mij nu om te laten zien dat dit wel kan hé ;-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je wel gelijk in Jane, aan de andere kant: kijk eens naar de berichten van gisteren.... zijn doorspekt van reacties waar de oorspronkelijke naam nog in staat.
En als je de 'historie' bekijkt kom je de oude naam uiteraard ook tig keer tegen.
De oude naam zal gewoon langzaam maar zeker 'slijten' lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hier eindelijk weer een keer een goede nachtrust gehad.
Duik eerst effe de douche in zodat ik klaar voor vertrek ben...

Gisteren een supersmoker gekocht bij de KV, vandaag dus geen sigaretten mee naar therapie, maar alleen mijn supersmoker...
Wie weet helpt het om op zijn minst te minderen en hopelijk ook om uiteindelijk te stoppen, maar heb het idee dat ik mezelf een beetje aan het neppen ben... hahaha !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogguh!
foei wat heb ik slecht geslapen zeg,en gedroomd over drank,nee heel bar!
vind ik ook nog lege blikjes in de afvalbak! schrik! maar met bril bleek het gelukkig kattenvoer te zijn geweest! hè hè eerst maar eens koffie om van de schrik te bekomen.

ik ben al jaren niet blond meer,maar wat heeft het voor zin om je naam hier te veranderen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Jane en Blondie.

Hihi Blondie, ben benieuwd vertel ff of dat ding echt werkt?
Wel weer een strakke aktie van je zeg!

Will straks een ander koppie? ;) Maar svp niet dan ook nog je naam veranderen hè :)

Ga me in de kleren hijsen en de honden uitlaten.
Denk dat ik niet ga trainen, is altijd zo laat woensdags en nu met die kou geen pretje.
De winterbanden heb ik wel nodig Von omdat ik zo veel in Duitsland rijd en daar is t verplicht. Heb je ze niet en krijg je een aanrijding dan ben je de pineut. Maja ze liggen met velgen en al klaar dus moet ik alleen ff een stoere vent charteren :D

Nah, see you later!
Good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...