Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goeiemorgen mensen, hoop dat iedereen lekker heeft geslapen. Heb de koffie en thee al klaargezet. Ga nu eerst even roken.. (pluutje maar boven het hoofd houden want het regent).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ha die Bor en Hanneke. Bakkie koffie Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 goedemorgen yvon en bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 ook goeiemorgen Igor. Bor, sorry, zat even mail te lezen en te antwoorden. Je koffie is inmiddels koud, maar zal ff nieuwe zetten. Sigaretten liggen naast de theepot Igor ook een bakje koffie of liever thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Dames, koffie is doorgelopen. Ingeschonkenn en wel. Ik pak even een sigaretje, doe je mee Bor? Ben over een minuut of drie weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Lekker bakkie Joop... Pffff, is wel heel erg wennen hoor die nieuwe naam. Maar geeft niet, alles went , zelfs hangen ( als het maar onder je armen is...). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Oh lord, dat is waar ook, komt er ook nog aan. Heb ik nou helemaal geen zin in. Zal ff de tv aandoen voor de weersverwachting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Val midden in de files... Dus duurt weer even voor het weer voorbij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Is Igor trouwens weer even in bed gedoken of staat ze onder de douche ?Ze is zoooooo stil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zie dat Desi ook wakker is inmiddels. Bakkie dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Moghu kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goede morgen allemaal,Heb een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 ik moet er weer vandoor. heb me iets verslapen:o . see you later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ja lekker Vonneke.Morge allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bakkie voor Dees... Werk ze Igor.... opzij opzij opzij... wij hebben een verschrikkelijke haast..Jij ook goeie morgen Albert... En natuurlijk een bakkie voor Bol... ook rennen Bol? Je wordt toch om acht uur opgehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hoi AR hoe issie? Lang niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Lekker bakkie Von. Ben er aan toe. Zorgen om vriendin nekken me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Sterkte Bor... Dees. Je schreef dat jouw vriendin opgenomen gaat worden op de Paaz toch? Lijkt me dat ze dan in goede handen zal zijn. Kun jij misschien een beetje loslaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Borrie goeie morgen lieverd:heart:Mensen het gaat vandaag sneujen hé? kijken jullie allemaal wel uit als het toevallig bij jullie uit de lucht komt vallen?Ik word zo gehaald en ga weer lekker aan de gang bij de D.A. Heb twee mergpijpjes bij me voor de allerliefste hondjes die er zitten, de rest krijgt niks.Jopie goeie morgen meisie. Ik vind het een erge leuke naam hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goeimorgen allemaal!Jeetje wat een drukte hier zeg, dat vliegt maar in en uit en voorbij.........leuk dat AR ook weer even voorbij kwam, gos man hoe gaat t? Maar je bent alweer weg.Alle werkenden vandag: hênig an, hè? Kijk uit op de weg!Ja, de winter is in aantocht....moet mn winterbanden ner nog onder laten zetten, pffff.Wie zal ik daar nu weer eens voor strikken , garage is veel te duur.Heb nog niks bij gelezen, ga ik ff doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goedemorgen allemaal....lekker koud wordt het vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ook goeiemorgen Saar en Susan. Saar, ik heb geen winterbanden... hoef ze er dus ook niet onder te laten zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ze zal in goede handen zijn zodra ze opgenomen is. ik weet hoe verschrikkelijk ze opname vindt en ze wordt pas donderdagmorgen opgenomen. Vandaag moet ze nog doorkomen. Ze is er echt slecht aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goeie morgen lieve Saar.Vonnie ja ze komen me zo halen.Zal ik jullie eens wat vertellen. HIER ZIJN ZE AL AAN HET STROOIEN EN ER IS NOG NIETS GEVALLEN.Stomme brabanders. Heb het altijd al geweten dat er hier iets niet klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goeiemorgen iedereen, pfieuw, wat een hoop volk zeg in da house !!Heb weeral slecht geslapen, vroeg op en voel me op 60%. Doch heel veel pc werk kloaar liggen dat mijn attentie nodig heeft, dus vlug een douchke pakken, koffie ergens grijpen en huiswaarts rijden.Nog 6 dagen !!Is er hier nog wat koffie over ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden