Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Lijkt me heel vervelend als je van mooie nagels houdt, maar ik bijt ze altijd af dus ik kan niet zo heel erg meevoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 hoi Tveel, je bericht van 23.05 begrijp ik niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 God allemachtig, daar moet je dus vrouw voor zijn...Ik zie een, bijna klassieke, tragedie, blijkt dat Beata haar nagels verpest heeft...Weer een les relativeren dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nijn, ik bijt ze af wanneer ik in principe iets wou drinken. Gevolgen van het bijten duren langer helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ja Ja Teveel, wij vrouwen kennen drama's waar mannen geen weet van hebben!!!! om maar iets te noemen!Maar ik weet dat mannen ook hun geheimen/angsten hebben...en die weten wij als vrouwen weer wel!! Dat is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Tveel, je was toch niet degenerend he? in je laatste posting. Want dan ben ik genoodzaakt ff tegengas te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Mensen, prettige voortzetting van de discussie, welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Beate,Je berichtje kwam bij mij aan de ene kant nogal serieus over, terwijl ik aan de andere kant het gevoel had dat het zo niet bedoeld was.Vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 trusten Nijn, love you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Teveel....leer me nu eens kennen! (en waarderen en liefhebben enne....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ok, tuveul, je schreef; we kwamen net thuis om23.oo hr. n feestje gehad? We is jij en je vrouw?Was het leuk? of een zakelijke, meestal droge (maar voor jou weer goed dan, indien het letterlijk was) aangelegenheid. Goed zaken gedaan? buit weer binnen? volgens mij ben je stinkend rijk. Vertel, vertel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Degenererend Beate?Zeker niet.Vrouwen hebben hun prioriteiten en mannen hebben hun prioriteiten.Als vrouwen zich druk maken over hun verpeste nagels denk ik als man man: lekker belangrijk...Maar aan de andere kant waardeer ik vrouwen zo die zich daar druk over maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 ik zie 2 forumvrienden ingelogd, maar zijn niet in onze huiskamer Ditjes en Datjes. Misschien druk op een ander forum aan het lezen. Maar als je toevallig hier bent...zeg even dag...vinden we altijd leuk. Ik zit hier ook omdat ik om een praatje verlegen ben...Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Soms gaat het nergens over...nagels ...nou een lagere drempel kan ik niet bedenken. Hoi jullie!! Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Beate,Mijn W. was met vriendinnen en onze dochter naar de Margrietbeurs.Dat doen ze eigenlijk elk jaar wel, zo ook naar de Libellebeurs.En het is traditie dat we daarna met de hele club, dus met de mannen er bij, gaan eten.We zijn bij de Italiaan geweest met de hele ploeg, was lekker en gezellig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Teveel; het is geen prioriteit....het speelt ff op dat moment, en dan is dat op dat moment belangrijk.Net zo als een goal in een voetbalwedstrijd waarover men 5 uren later nog moet praten. Ja, dan is het ff belangrijk op dat moment. Vrouwen denken dan; hallo...die wedstrijd is toch al afgelopen..waarom dan nu nog eens uitleggen hoe dat kwam en kon.Je bent zelf getrouwd, je kent toch die vreselijke belangrijke/onbelangrijke momenten in het leven van een vrouw. Ik bedoel, je haar zal maar niet goed zitten en je moet savonds uit...Nooit meegemaakt van je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Oh wat leuk Tveel, ik ken alleen de huishoudbeurs nog uit nederland. Gezellig met je dochter, waardevolle momenten, vergeet ze nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Tveel, ik lees: mijn W was met vriendinnen....maar jij was er toch ook bij? Jouw W is jouw vrouw, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Jawel Beate,Ik ken die momenten, en dat en nog duizenden andere kleine, en minder kleine, dingen zijn de reden dat ik zo ontzettend van vrouwen hou.En voor het hele forum over me heen valt, ik bedoel van vrouwen houden als vrienden, als mensen die mijn leven rijker maken.Ik hou van mooi... dus vrouwen die mooi willen zijn, dat vind ik geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ja Beate, W. is mijn vrouw.En nee Beate, ik was niet op die beurs, dat is aan mannen niet besteed, niet aan mij in elk geval.Maar het eten daarna, dat dan weer wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Daar begrijpt dus niemand wat van....nog een keer Teveel! wat wil je nu zeggen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nu wordt het moeilijk? maakt jou wat uit, t is bijna middernacht. Niemand die het leest nog ??!!Leg uit, leg uit...ja jij tuveul...enige vent hier vanavond, denk ik. We moeten je hoog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 he JOPIE!!!! Hond, kids....ik dacht dat jij lekker alleen leefde!!! (hooguit met mij alleen in je gedachten.)..sorry, wijt dit aan het late uur savonds, ik ben moe van al het denken vandaag, t gaat ff op de automatische piloot nu, en dan kan bij jou, dat weet ik. Alles ok?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Hallo frummers. net terug van een feestje.... alcoholvrij natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Jopie, si si....heel vroeg, heel snel, want ik zou telefoon krijgen. Maar die kwam niet! Ik dan bellen....geen gehoor. Nou ja, toch vroeg gegeten. zalm, verse sperciebonen, komkommer (daar ben ik dol op, dat snap je!!) en nog wat koolhydraten. Morgen komt de yoghurt en het fruit aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Jopie, nieuwe keuken wow!. Ik heb vanmiddag een technische inspectie gehad van mijn nieuwe woning. Daar moet ook een nieuwe keuken in. Maar dan zo eentje waar je met een rolstoel aan kunt staan. Duuuuuuuuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden