Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Watjes! De electrische deken al aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ja precies loslaten en vanuit het toeval werken daar ben ik vanmiddag mee begonnen.Komt alles toch weer bij elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 hoi!! voor de 2e keer ingelogd vanavond, 1e keer had ik geen tijd. Nu eigenlijk ook niet, maar wil me toch ff melden, anders lijkt het zo stom. Heb de draad ook nog voor geen meter teruggelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik stond bijna op het punt om op de schilderles te vertellen van mijn ADB behandeling omdat het op de een of andere manier samenhangt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 quote: Originally posted by: jopieja mup, erg he? Het is meer dat ik tot nu toe te lui was om hem van zolder te halen en op mn bed te gooien. :$Mooi weekendklusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Hoi Beate.Dag Beate.Fraai, geen tijd voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Het is een groep van 5 vrouwen met een docent en ik ken ze al jaren. ik voel me wel veilig in die groep maar ik aarzel nog wel om ze te vertellen waar ik mee bezig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Laten we eens lekker met z'n allen watjes zijn, dat mag. Dat is ook een gedeelte van ons dat we moeten accepteren.Hey Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Aanvaarden inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Zo, mijn dag zit er weer op, leuke afleiding gehad met de kids van m'n zus ; spelletjes-avond !Nu vlug m'n bedje in voordat ik weer begin te malen, gelukkig geen slaap-problemen dus ben zo in dromenland.Iedereen een prettige avond en vast weltrusten, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Zo dit watje gaat afsluiten want ik moet er morgen weer vroeg uit.Trusten lieve allemaal, slaap lekker, droom prettig, houdt het lekker wamme in bed en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Welterusten Triop en Bol. Valt wel op .. tegelijk naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Trusten bol, morgen niet zoveel taart eten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 En ook trusten Triop, goed gedaan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik moet er nog even over broeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Trusten jopie, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik ga ook. Welterusten Jopie en Nijn ook alvast voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik ga ook afhaken, ff naar Pauw en Witteman kijken. Was altijd een wijnmoment maar met thee gaat het ook goed, liefst wel met een stukje chocola erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nou ja zeg, ben ik ingelogd...en iedereen gaat op zn eieren zitten te broeden. ik lees zelfs electrische dekens...He...deze huiskamer is ook erg warm hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 kijk even op de klok: 11 uur savonds...moet toch te doen zijn. Weten jullie wat je in 1 uurtje kan verpesten waarvoor je maandenlang je best hebt gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Heb jij iets verpest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Goeden avond,We komen net thuis maar begrijp dat hier iedereen zijn mandje, nestje, bedje enz. opzoekt.Welterusten voor al deze vermoeiden en rustzoekers, slaap lekker.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Oh Nijn...het is eigenlijk heel stom: ik bedoel mn vreselijk mooie lange nagels!!! Ik dacht; dat staat goed voor de feestdagen en nu?? weg, helemaal weg!! kan de nagellak er beter vanaf halen, lijkt nergens meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Beate,Nee dat weet ik niet, kan van alles verzinnen maar dat bedoel je niet denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nou Teveel, niet iedereen strijkt neer op zn nest nu hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden