Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hoi!! voor de 2e keer ingelogd vanavond, 1e keer had ik geen tijd. Nu eigenlijk ook niet, maar wil me toch ff melden, anders lijkt het zo stom. Heb de draad ook nog voor geen meter teruggelezen.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
jopie

ja mup, erg he?

Het is meer dat ik tot nu toe te lui was om hem van zolder te halen en op mn bed te gooien. :$
Mooi weekendklusje :)

Geplaatst

Het is een groep van 5 vrouwen met een docent en ik ken ze al jaren. ik voel me wel veilig in die groep maar ik aarzel nog wel om ze te vertellen waar ik mee bezig ben

Geplaatst

Zo, mijn dag zit er weer op, leuke afleiding gehad met de kids van m'n zus ; spelletjes-avond !
Nu vlug m'n bedje in voordat ik weer begin te malen, gelukkig geen slaap-problemen dus ben zo in dromenland.
Iedereen een prettige avond en vast weltrusten, tot morgen.

Geplaatst

Ik ga ook afhaken, ff naar Pauw en Witteman kijken. Was altijd een wijnmoment maar met thee gaat het ook goed, liefst wel met een stukje chocola erbij.

Geplaatst

Goeden avond,

We komen net thuis maar begrijp dat hier iedereen zijn mandje, nestje, bedje enz. opzoekt.
Welterusten voor al deze vermoeiden en rustzoekers, slaap lekker.

Harry

Geplaatst

Oh Nijn...het is eigenlijk heel stom: ik bedoel mn vreselijk mooie lange nagels!!! Ik dacht; dat staat goed voor de feestdagen en nu?? weg, helemaal weg!! kan de nagellak er beter vanaf halen, lijkt nergens meer op.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...