Spring naar bijdragen

Donderdag 25 November


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, tuveul, je schreef; we kwamen net thuis om23.oo hr. n feestje gehad? We is jij en je vrouw?
Was het leuk? of een zakelijke, meestal droge (maar voor jou weer goed dan, indien het letterlijk was) aangelegenheid. Goed zaken gedaan? buit weer binnen? volgens mij ben je stinkend rijk. Vertel, vertel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie 2 forumvrienden ingelogd, maar zijn niet in onze huiskamer Ditjes en Datjes. Misschien druk op een ander forum aan het lezen. Maar als je toevallig hier bent...zeg even dag...vinden we altijd leuk. Ik zit hier ook omdat ik om een praatje verlegen ben...Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Soms gaat het nergens over...nagels ...nou een lagere drempel kan ik niet bedenken. Hoi jullie!! Hoe was je dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate,

Mijn W. was met vriendinnen en onze dochter naar de Margrietbeurs.
Dat doen ze eigenlijk elk jaar wel, zo ook naar de Libellebeurs.
En het is traditie dat we daarna met de hele club, dus met de mannen er bij, gaan eten.
We zijn bij de Italiaan geweest met de hele ploeg, was lekker en gezellig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel; het is geen prioriteit....het speelt ff op dat moment, en dan is dat op dat moment belangrijk.
Net zo als een goal in een voetbalwedstrijd waarover men 5 uren later nog moet praten. Ja, dan is het ff belangrijk op dat moment. Vrouwen denken dan; hallo...die wedstrijd is toch al afgelopen..waarom dan nu nog eens uitleggen hoe dat kwam en kon.
Je bent zelf getrouwd, je kent toch die vreselijke belangrijke/onbelangrijke momenten in het leven van een vrouw. Ik bedoel, je haar zal maar niet goed zitten en je moet savonds uit...Nooit meegemaakt van je vrouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Beate,

Ik ken die momenten, en dat en nog duizenden andere kleine, en minder kleine, dingen zijn de reden dat ik zo ontzettend van vrouwen hou.
En voor het hele forum over me heen valt, ik bedoel van vrouwen houden als vrienden, als mensen die mijn leven rijker maken.
Ik hou van mooi... dus vrouwen die mooi willen zijn, dat vind ik geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he JOPIE!!!! Hond, kids....ik dacht dat jij lekker alleen leefde!!! (hooguit met mij alleen in je gedachten.)..sorry, wijt dit aan het late uur savonds, ik ben moe van al het denken vandaag, t gaat ff op de automatische piloot nu, en dan kan bij jou, dat weet ik. Alles ok??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, si si....heel vroeg, heel snel, want ik zou telefoon krijgen. Maar die kwam niet! Ik dan bellen....geen gehoor. Nou ja, toch vroeg gegeten. zalm, verse sperciebonen, komkommer (daar ben ik dol op, dat snap je!!) en nog wat koolhydraten. Morgen komt de yoghurt en het fruit aan de beurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...