Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Och ja, dat doe ik Witte,Steeds meer, steeds bewuster, en weet het tegenwoordig ook de dag er na nog.In plaats van me de volgende dag stiekum te schamen en proberen te achterhalen wat er allemaal gezegd en gedaan was.Heb trouwens helemaal geen hekel aan winkelen, vind het zelfs leuk.Zullen wel wat foute verbindingen in mijn hoofd zijn, hou ook al niet van voetbal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ja mup dat zennnnnnn kan je zomaar overkomen. Als ik het heb, dan heb ik het als ik mezelf waardeer.Dus niet door waardering van andere, maar voornamelijk door mezelf.Enig idee waardoor jij nu het gevoel heb?Je hoeft t niet te zeggen hoor, want eigenlijk moet je er alleen maar lekker van genieten.We hoeven ook niet alles van onszelf te analyseren.Truste Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 ja Witte wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ho Mup, nog even voor mij, je bent Zenn???Wat houdt dat in? Is dat fijn, of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Truste Mup,Begrijp intussen dat Zenn iets heel fijns is, geniet er maar lekker van.Kijkt het maantje tevreden op je neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Het is niet dat ik niet wil antwoorden Witte. Ik heb nog niet zo duidelijk waardoor het komt. Ik werd wel blij van een paar dingen vandaag. Werk, de sneeuw (waar ik eigenlijk niet van hou als ik moet autorijden), een paar erg aardige mensen waar ik meer van wil weten.Soms is het niet zo goed aan te geven waarom je daar op bepaalde dagen meer oog voor hebt. Morgen kan het over zijn en heb ik een baaldag. Maar misschien ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Jaaa natuurlijk, niks zo leuk als een nuchtere opa hoor.Best stom eigenlijk, dat mensen onder invloed zichzelf leuk vindenIk vind mensen onder invloed helemaal niet leuk.Maar ja, het geweten he, dat zwakt steeds meer af bij elke borrel die we nemen.Heerlijk een man die winkelen leuk vind.En trouwens er zijn genoeg vrouwen die voetbal wel leuk vinden en winkelen nietDat heft elkaar mooi op dan teveel, niks om raar te vinden dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Zenn, is tevreden en ontspannen. Voor mij dan tenminste. Misschien betekent het voor iemand anders wel iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Heee Jane, heb je al gedanst??(ik hoop t niet voor je dochter:D )Geniet er in elk geval van MupJa hoor HarryIk kan gerust zeggen I:heart:zennnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Heintje gaat nu echt afsluiten. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Nee hoor Wittewel goed maar niet gek he:Dik zat braaf the Voice te kijkenen nu braaf aan de melken straks braaf naar bedhelp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Truste Mup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Mup, dan ben ik ook Zenn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Kan jij slapen dan Jane met 10 van die dansende, gillende, giegelige pubers in je huis??Dat vind ik knap, ik geloof dat ik geen oog dicht zou doen, of heb je oordoppies?Lekker he Harry, zennnnn zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Witte,Mijn W houdt ook helemaal niet van aangeschoten, laat staan, dronken mensen.En eerlijk gezegd, ik ook niet.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Gekke mensen zijn we eigenlijk...Nou wees jij maar blij en trots op jezelf dat je nu een nuchtere opa bent Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Nou slapen?maar ik hoor wel liever wat er speelt hoordan loopt het niet uit de hand.Dochter komt net vertellen wat voor kadootjes3 WIJ spellen, armbandjes, luchtje, bonnenen raad eens, er zijn er net 4 met bikini de sauna in,3 zijn er opgehaald en 3 gaan straks nog de sauna indus wie weet vallen ze straks ook braafin slaap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 nieuwe ontwikkeling:pubers ontdekken zennnnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Gek, zwak...Maar de meesten prachtig en met de beste bedoelingen...Ik hou van mensenDat gezegde "Hoe meer ik de mens leer kennen, hoe meer ik van mijn hond hou" komt zeker niet van mij.Niets tegen honden trouwens, behalve loslopende, niet gemuilkorfde Bull Terriers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ha Jane dat is een mooi middel om ze af te matten die sauna.'Huize zennnn bij Jane thuis.Het zal allemaal wel weer goed aflopen hoor.Dit hebben ze toch vaker gedaan bij jouIk ben ook veel te veel een mensen-mens hoor HarryIk zou absoluut niet alleen met dieren kunnen.Alhoewel ik best van dieren hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Het wordt al rustiger boven,alleen hun muur grenst aan de mijnedus hoop niet te hoeven mopperen straksen ben benieuwd of die ene nog voor 9 uur ontbijt wil(moest sporten geloof ik)beetje boel pannekoekjes bakken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Een beetje mopperende moeder hoort natuurlijk wel bij zo een feestje he... Kunnen ze daarna weer lekker met znalle er om lachen.Enne bak dan ook mar wat voor het frum als je toch al zo vroeg gaat bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ik ga een poging wagen,wie nog erg laat op blijft:om 0.50 BBC2 een pracht (filmhuis)filmIrina Palm met Marianne Faithfull, echt een must,jammer dat ik niet op kan nemen, die wil ik erg graagnog eens zien, maar ja, tot 2.25 uur, dan heb ik morgen ochtendhumeur.Welterusten allemaal, slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Weltrusten JaneSlaap lekker en sterkte vannacht:DIk ga dr ookvan tussenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Truste Jane en Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden