pioenroos Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ik heb mn meisjes om het weekend en verder altijd door de week dus dan heb ik ook een soort puberale drang om te willen feesten als ze er niet zijn....ehum ..ja erg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Heel goed Tatum dat je nu duidelijk hebt waardoor je getriggerd wordt, en nu maar hopen dt je de kracht krijgt om je grenzen ook duidelijk aan te geven. Ikzelf heb daar altijd erg veel moeite mee omdat ik bang ben dat een ander boos wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Klopt Jop, maar ik ben altijd zo ontzettend bang dat mensen het gevoel krijgen om afgewezen te worden. Dat ik mensen teleurstel, dat ik ze een rotgevoel geef. Ik leer nu heel veel bij de D.A. ondanks ik vaak bij mezelf op de rem moet trappen. Vaak moet ik nee zeggen als ik voel dat ik weer ver over m'n grenzen ben gegaan. Maar ik wil zo ontzettend graag goed doen.Merk dus dat ik mezelf veel belangrijker moet gaan vinden en dat is niet makkelijk maar ben er wel mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Later Jop.Zat net het journaal te kijken en hoorde wat er allemaal gebeurd is voor een na de dood van Millie Boelen. Dan begrijp ik er allemaal niets meer van hoor.Hoe kan iemand, die net een kind vermoord heeft, de borsten van zo'n kind betasten:huh: Hoe kan iemand sex. handelingen bij zichzelf doen als hij net een moord op z'n geweten heeft? Ik kan er dus echt helemaal niet bij en voelde me verdrietig worden.Hoe kan een moeder haar eigen kinderen vermoorden. Wat moet je dan toch vreselijk ver weg zijn als je dat doet. Dan ben je toch echt op dat moment helemaal niet meer bij de realtiteit.Zo'n vrouw heeft toch geen leven meer. Die moet toch wel iedere dag opnieuw door een hel gaan bij het gemis van haar kinderen. Wat lijkt me dat een vreselijk leven voor zo iemand zeg.Ik wil ook deze mensen eigenlijk niet veroordelen maar ergens diep van binnen, is er een klein stemmetje dat zegt "Net goed". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Goeden avond,Hele dag weg geweest maar hele dag ingelogd gestaan, sorry.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Bol, ik heb ook gelezen van die vrouw die haar kinderen heeft vermoord. Daar stond ook bij dat ze zo ver weg was dat ze niet verhoord kon worden.Begrijpen doe je zoiets nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Goeie aaf allen!Ik snap fora eigenlijk helemaal niet, met zijn regels, mensen en mods. Exact een nabootsing van het RL gebeuren, snap ik ook niks van. Wat ik er dan niet van snap, dat er van je verwacht wordt dat je alles maar weet maar er geen standvastige regels bestaan. Op 1 regel zijn 1004 nieuwe benaderingen waardoor de uitslag van een regel weer een ander resultaat heeft. Wij mensen zijn eigenlijk maar maffe schepsels. Want als je alleen bij jezelf al nagaat, hoeveel verschillende opvattingen je hebt op 1 en de zelfde benadering op jou. Dat wordt beïnvloedt door, geur, kleur, ras, geschiedenis en van dies meer dus je kan nooit zeggen, zo of anders niet. En dat maakt het leven voor mij zo interessant, ookal zal ik er nooit iets van snappen, ik blijf wel leren. En creatief en flexibel word je er ook van. Hihihihi!Groetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Seroxat en drinken, no problemo dus het daar niet op afschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Spud, vind je het erg als ik je niet helemaal begrijp?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Nee joh Tatum! Had niet anders verwacht, mijn posting komt out of the blue en heeft geen enkele betrekking op wat er vandaag gezegd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Het ging nu over de vrouw die haar eigen kinderen heeft omgebracht. Het vermoeden is groot dat ze zwaar onder invloed was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 hihihi maar ik heb wel meer dan 4 berichtjes hier achter gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Spud, klopt wel maar het klinkt niet.l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Tatum, ik vind het zonde om te speculeren dat het drank of AD is, ze heeft het gedaan endus voor mij niet geheel gezond in de bovenkamer. Nu mag ze alles uit de kast halen wat het wellicht veroorzaakt heeft (behalve zijzelf) maar ze deed het toch maar wel.Waarom is het zo belangrijk voor ons te weten waardoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 wat klinkt niet Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Ben er weg van! Walk the line! Mijn favo zanger en movie! Fijne aaf allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Goeie avond die Spud,Nou voor mij is het eigenlijk een beetje proberen te begrijpen hoe iemand tot zo'n daad komt. Hoe je in Godsnaam je eigen kinderen of uberhaubt mensen zo kunt vermoorden. Ik probeer me altijd in te leven in andermans gevoelens of situaties waar mensen in zitten. B.v. iemand die aids heeft, hoe gaan deze mensen om met de wetenschap die ze hebben dat ze ziek zijn en hoe gaan ze om met de onzekerheid.Dus ook probeer ik een beetje te begrijpen hoe iemand tot zo'n daad komt. Als dat niet lukt voel ik me dan vaak toch verdrietig worden.O jammer Spud dat je weer gaat, vond het net zo fijn dat ik ook wat berichtjes naar je kon schrijven. Had nog de vraag willen stellen hoe het nu gaat met het beestenboel en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Bol, niet verdrietig worden. Het is niet jouw schuld. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Doe dit zelf dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Tatum het is dan eerder het verdriet dat ik denk te voelen van de nabestaanden. Ik denk nu dat ik daarom probeer te begrijpen waarom zodat ik dat verdriet dan niet voel of zo. Kweet het anders ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Bollie, loslaten Niet verdrietig worden vanwege een ander! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Bol, jij bent ook een goed mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Hé Bol, is weer reclame hier. Aids is wel een trigger voor me, voor de mens die ik ken was dat zijn doodsvonnis, hij had er alleen een paar jaar voor nodig om het dan ook daadwerkelijk uit te voeren. En het was nog niet eens aids het was HIV maar da´s ook zwaar. 2x daags wordt je er aan herinnerd en de bijwerkingen van de medicatie zijn ook niet fijn. Waardoor je de hele dag eigenlijk geconfronteerd wordt met je vonnis. Op het filmpjes draadje kan je onze communicatie lezen after dead. Nu snel weer naar de movie! Gevoelige snaar Bol, thanks!Dikke knuf voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Bol neem de last niet van heel de wereld op je schouders, je zal zien da´s tof! Nou ben ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Doeg doeg Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden