Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Jop, maar ik ben altijd zo ontzettend bang dat mensen het gevoel krijgen om afgewezen te worden. Dat ik mensen teleurstel, dat ik ze een rotgevoel geef. Ik leer nu heel veel bij de D.A. ondanks ik vaak bij mezelf op de rem moet trappen. Vaak moet ik nee zeggen als ik voel dat ik weer ver over m'n grenzen ben gegaan. Maar ik wil zo ontzettend graag goed doen.
Merk dus dat ik mezelf veel belangrijker moet gaan vinden en dat is niet makkelijk maar ben er wel mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Later Jop.

Zat net het journaal te kijken en hoorde wat er allemaal gebeurd is voor een na de dood van Millie Boelen. Dan begrijp ik er allemaal niets meer van hoor.
Hoe kan iemand, die net een kind vermoord heeft, de borsten van zo'n kind betasten:huh: Hoe kan iemand sex. handelingen bij zichzelf doen als hij net een moord op z'n geweten heeft?:( Ik kan er dus echt helemaal niet bij en voelde me verdrietig worden.
Hoe kan een moeder haar eigen kinderen vermoorden. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Wat moet je dan toch vreselijk ver weg zijn als je dat doet. Dan ben je toch echt op dat moment helemaal niet meer bij de realtiteit.
Zo'n vrouw heeft toch geen leven meer. Die moet toch wel iedere dag opnieuw door een hel gaan bij het gemis van haar kinderen. Wat lijkt me dat een vreselijk leven voor zo iemand zeg.
Ik wil ook deze mensen eigenlijk niet veroordelen maar ergens diep van binnen, is er een klein stemmetje dat zegt "Net goed".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie aaf allen!

Ik snap fora eigenlijk helemaal niet, met zijn regels, mensen en mods.
Exact een nabootsing van het RL gebeuren, snap ik ook niks van. :D

Wat ik er dan niet van snap, dat er van je verwacht wordt dat je alles maar weet maar er geen standvastige regels bestaan. Op 1 regel zijn 1004 nieuwe benaderingen waardoor de uitslag van een regel weer een ander resultaat heeft. :huh:

Wij mensen zijn eigenlijk maar maffe schepsels. :)
Want als je alleen bij jezelf al nagaat, hoeveel verschillende opvattingen je hebt op 1 en de zelfde benadering op jou. Dat wordt beïnvloedt door, geur, kleur, ras, geschiedenis en van dies meer dus je kan nooit zeggen, zo of anders niet. ;)

En dat maakt het leven voor mij zo interessant, ookal zal ik er nooit iets van snappen, ik blijf wel leren. :)
En creatief en flexibel word je er ook van. Hihihihi!
Groetjes,
Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, ik vind het zonde om te speculeren dat het drank of AD is, ze heeft het gedaan endus voor mij niet geheel gezond in de bovenkamer. Nu mag ze alles uit de kast halen wat het wellicht veroorzaakt heeft (behalve zijzelf) maar ze deed het toch maar wel.

Waarom is het zo belangrijk voor ons te weten waardoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond die Spud,

Nou voor mij is het eigenlijk een beetje proberen te begrijpen hoe iemand tot zo'n daad komt. Hoe je in Godsnaam je eigen kinderen of uberhaubt mensen zo kunt vermoorden.
Ik probeer me altijd in te leven in andermans gevoelens of situaties waar mensen in zitten. B.v. iemand die aids heeft, hoe gaan deze mensen om met de wetenschap die ze hebben dat ze ziek zijn en hoe gaan ze om met de onzekerheid.
Dus ook probeer ik een beetje te begrijpen hoe iemand tot zo'n daad komt. Als dat niet lukt voel ik me dan vaak toch verdrietig worden.

O jammer Spud dat je weer gaat, vond het net zo fijn dat ik ook wat berichtjes naar je kon schrijven. Had nog de vraag willen stellen hoe het nu gaat met het beestenboel en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bol, is weer reclame hier. ;)
Aids is wel een trigger voor me, voor de mens die ik ken was dat zijn doodsvonnis, hij had er alleen een paar jaar voor nodig om het dan ook daadwerkelijk uit te voeren. En het was nog niet eens aids het was HIV maar da´s ook zwaar. 2x daags wordt je er aan herinnerd en de bijwerkingen van de medicatie zijn ook niet fijn. Waardoor je de hele dag eigenlijk geconfronteerd wordt met je vonnis.

Op het filmpjes draadje kan je onze communicatie lezen after dead. ;)

Nu snel weer naar de movie! Gevoelige snaar Bol, thanks!

Dikke knuf voor jou :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...