Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: jopiegaaf ook voor witte, als ze terugkomt! Ja. En ook leuk voor ons. Ik ga weer even stoppen met bijhouden. Aanmelden kan nog. Eind van de avond komt dan de definitieve lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik heb een appelflauwte.Weten jullie wel hoe erg een ouwe kat kan r*ften? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 appelflauwte ken ik alleen van de honger Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wie, ik ??Goed hoor ! Ik ga wel op de bok zitten quote: Originally posted by: jane4leuke chauffeuse voor die pact-kar pac-woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: jane4appelflauwte ken ik alleen van de honger Mup! Dan heb je mijn kat nog nooit geroken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Woman ik had straks al in een berichtje gevraagd of jij doedelzak speelde. Je hebt in het begin dat ik hier was, volgens mij ooit geschreven dat je van plan was dat te gaan doen. Ben je daar inderdaad mee begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 sorry was mn meiden op bed aan het leggen maar doe graag mee met de dagpact....hoewel wat is dat eigenlijk?Ik ben erg kritisch, zeker naar mezelf toe en helemaal op het gebied van drinken. Ik minder en controleer...met geen complete stopper.Maar om iemand vervroegd op de trein te zetten voor wijn , nee dat gaat me te ver. Dus Jane dank je voor je confrontatie maar kwam wat hard over maar dat geeft niet. Ik weet dat het er mee te maken heeft.En Bolletje ja, daar kijk ik dan weer zo van op dat hij zn trots aan de kant zet en het een zorgelijke actie vond....Ik voelde me al niet lekker in mn vel had hem al gemeld niet te komen en dan komt hij toch, tja zou je ook leuk moeten vinden als je elkaar nog geen jaar kent....Tja vorig jaar gescheiden dus heeft er veel mee te maken, mn ex heeft de meiden om het weekend dus de rust vind ik soms even zeer welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Bolletje, nee, ik was het niet van plan hoor, ik heb een poosje gezongen met een doedelzakken formatie, en gedanst dat ook. Erg leuk was dat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ja Pioen:present: dat zal hij dan toch moeten respecteren hoor. als jij al hebt laten weten dat je liever alleen blijft en hij komt toch dan is het risico voor hem. Ondanks dat hij zich misschien erg bezorgd om je maakt. Zo leert hij wel wat jouw wensen en grenzen zijn en als je nog maar net gescheiden bent kan ik me goed voorstellen dat je veel tijd voor jezelf nodig hebt. Daar heb je op dat moment niemand bij nodig. Hij weet het voor de volgende keer.A Woman dan was dat het. Nee dan is er maar een heel klein beetje mis met m'n geheugen. god zij dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 dan ben je bij-rijdster van Jopie!!filmpje kijkenbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Gaan we Jop inhuren om een weekje spanje te organiseren. Mega meeting. Zou dat wat zijn? Harpoen vissen op haaien, barbequen, ijsthee drinken, wandelen langs het strand, Surfles van de Bol:wacko:Uitleg van ons kruidenvrouwtje Jane over inheemse kruiden. Buikdanscursus van een week van Woman. Zandskiën van Har..Mondhygiene van Mup, nou wie biedt zich nog meer aan voor een snelle cursus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 dan komen jullie toch gewoon bij mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Thx Bolletje en Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goedenavond iedereen, meld me maar ff, en ga zo direct op het relatie draadje even schrijven.Dit valt me momenteel veel en veel zwaarder dan ik ooit had durven dromen. Mijn laatste avond !!Maar God, wat voel ik me slecht. Ik ben veilig, zit bij mijn vader op een slaapkamertje dus ik kan geen domme dingen doen of zo. Moet er trouwens morgen een beetje fris bij lopen om naar de notaris te gaan hé.Beate, geen andere stad hoor, gewoon achter de hoek zelfs !Jopie, mag ik je van harte feliciteren met je job ?? Je gaat zo goed de laatste maanden dat ik je een beetje benijd (maar op een lieve manier he )Bollie, ik heb je gelezen en wat moet dit toch weeral moeilijk voor je zijn. Hoe je altijd alles toch een positieve draai kunt geven is zo prachtig om te lezen.Ja Mup, laatste loodjes, en ze wegen hééééééél zwaar.Morgenavond deze tijd zit ik in mijn nieuwe stek, waarom voel ik dan geen vreugde ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hey, Wijfie en Pioen doen ook mee.Pioenroos, het dagpact is een afspraak tussen een aantal forummers om vandaag niks alcoholisch te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ach Will. Morgen op je nieuwe stek. Die vreugde, dat duurt nog wel even hoor. Eerst weer een beetje tot rust komen. Neem je meteen je poezebeestje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Will; ik lees van je; nieuwe stek, waarom voel ik geen vreugde? Doet mn denken aan t liedje van Mathilde Santink: spring is here..why isn't my hart go dancing...Het gevoel van de anti-climax zal ik maar zeggen. Toch?Mensen...jullie wouden toch zon? zee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 goedenavond, moest ik nog zeggen tegen jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik heb meer verstandvan masseren dan van kruiden Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: jopieis er ook iemand die kan masseren? Ja ik en vooral knopen die je oploopt als je heeeeel lang bus moet rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoi Wijfie...ja dat bedoel ik: zon...heet, heter, heetst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 misschien eerst zien en dan geloven?is eigenlijk een hollandse uitdrukking, maar ja je gaat nu zolang met Hollanders om, misschien besmet?Het dag pact voor vandaag kan nog wel een uit den Agebruiken hoor. En jij bent dan morgen sterk genoeg om de grotenieuwe uitdaging sterk aan te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Mupke helaas zeer triest maar dan moet ik toch afhaken had graag meegedaan, zeker een volgende keer dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wijfie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoi Jane4, ik heb niets gedronken, maar ik snap nix van je posting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden