Spring naar bijdragen

maandag 29-11

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

sorry was mn meiden op bed aan het leggen maar doe graag mee met de dagpact....hoewel wat is dat eigenlijk?

Ik ben erg kritisch, zeker naar mezelf toe en helemaal op het gebied van drinken. Ik minder en controleer...met geen complete stopper.
Maar om iemand vervroegd op de trein te zetten voor wijn , nee dat gaat me te ver. Dus Jane dank je voor je confrontatie maar kwam wat hard over maar dat geeft niet. Ik weet dat het er mee te maken heeft.

En Bolletje ja, daar kijk ik dan weer zo van op dat hij zn trots aan de kant zet en het een zorgelijke actie vond....Ik voelde me al niet lekker in mn vel had hem al gemeld niet te komen en dan komt hij toch, tja zou je ook leuk moeten vinden als je elkaar nog geen jaar kent....

Tja vorig jaar gescheiden dus heeft er veel mee te maken, mn ex heeft de meiden om het weekend dus de rust vind ik soms even zeer welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pioen:present: dat zal hij dan toch moeten respecteren hoor. als jij al hebt laten weten dat je liever alleen blijft en hij komt toch dan is het risico voor hem. Ondanks dat hij zich misschien erg bezorgd om je maakt. Zo leert hij wel wat jouw wensen en grenzen zijn en als je nog maar net gescheiden bent kan ik me goed voorstellen dat je veel tijd voor jezelf nodig hebt. Daar heb je op dat moment niemand bij nodig. Hij weet het voor de volgende keer.;)

A Woman dan was dat het. Nee dan is er maar een heel klein beetje mis met m'n geheugen. god zij dank.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we Jop inhuren om een weekje spanje te organiseren. Mega meeting. Zou dat wat zijn?:P Harpoen vissen op haaien, barbequen, ijsthee drinken, wandelen langs het strand, Surfles van de Bol:wacko:
Uitleg van ons kruidenvrouwtje Jane over inheemse kruiden. Buikdanscursus van een week van Woman. Zandskiën van Har..
Mondhygiene van Mup, nou wie biedt zich nog meer aan voor een snelle cursus;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen, meld me maar ff, en ga zo direct op het relatie draadje even schrijven.
Dit valt me momenteel veel en veel zwaarder dan ik ooit had durven dromen. Mijn laatste avond !!
Maar God, wat voel ik me slecht. Ik ben veilig, zit bij mijn vader op een slaapkamertje dus ik kan geen domme dingen doen of zo. Moet er trouwens morgen een beetje fris bij lopen om naar de notaris te gaan hé.
Beate, geen andere stad hoor, gewoon achter de hoek zelfs !
Jopie, mag ik je van harte feliciteren met je job ?? Je gaat zo goed de laatste maanden dat ik je een beetje benijd (maar op een lieve manier he ;) )
Bollie, ik heb je gelezen en wat moet dit toch weeral moeilijk voor je zijn. Hoe je altijd alles toch een positieve draai kunt geven is zo prachtig om te lezen.
Ja Mup, laatste loodjes, en ze wegen hééééééél zwaar.

Morgenavond deze tijd zit ik in mijn nieuwe stek, waarom voel ik dan geen vreugde ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...