igor Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 goede morgen allemaal.de koffie loopt, en wil je roken dan graag buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ook goeiemorgen Igor, Lekker bakkie. en heb braaf buiten gerookt. Hoe ist met de verkouden knabbel ( of babbel)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 ze liggen allebij nog heerlijk te dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Lekker laten liggen dan Maar het blijft dus gewoon bij een verkoudheid zoals het er nu uitziet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 ja hoor zo af en toe een kuchje en een heerlijke nies ik spring even onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Is goed Igor, je moet op tijd weg begrijp ik dus En ben blij dat het bijft bij een verkoudheid. Zat net nog even terug te lezen. En zie dat Tatum toch weer aanwezig was. Fijn, dat is goed Tatum, pak de leuke/mooie dingen hier op en laat wat jou niet aanstaat links liggen.Hoe was het shoppen? Leuke dingen kunnen vinden?En gezellig gehad? Wil, nog één nacht slechts. En dan morgen de sleutel..... vandaag werken, en morgen naar de notaris. Voldoende reden om de komende avond 'goed' door te komen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ha die Joop, ook goeiemorgen. Kan het niet zo goed zien nog, maar heb het idee dat het wel meevalt met krabben voor mij. Auto was gisteravond nog gebruikt en het is niet zo heel koud, min 2 op dit moment. Misschien ook heel droge lucht of zo.... anyway, het ziet er goed uit. (hm, is natuurlijk dubbel balen als straks blijkt dat ik het door het raam helemaal verkeerd heb gezien, hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jij bent trouwens ook vroeg hoor Joop, Kind naar school helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ook voor mij tijd om de douche op te zoeken overigens. tot zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 hier valt het geloof ik ook mee met krabben. ik ga even kijken fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goeie morgen meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goedemorgen live mensen....luk om jullie alweer te "zien" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 hola, Susana,...que tal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Muy bien Niwi, gracias y tu como estas?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jopie...ik zit in de war. Ben je Jetset? zo ja, waarom heb je je nicknaam verandert?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 como un potro en la primavera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 buena esa...y yo como un esquimo en invierno..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goeiemorgen allemaal, ijskoude achterhoek ook weer present!Ff bijlezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 dus je bent niet Jetset? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Begrepen..je heb jouw naam verandert....ik dacht waar blijft lieve Jetset...lang niet "gezien"maar je bent er nog maar met andere naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goeie morgen lieve Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Brrrr, net ff buiten geweest maar het is wel erug koud aan het kontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Oke lieve Jopie...moet wel wennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jopie...het moet zijn...me llamo Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden