Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 november.

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeienavond,
ook weer op t warme honk gelukkig.
Martens dat was toch al bepaald?
Ik dacht dat alleen de geschikte keuken ontbrak.
Moeten die ambtenaren dan toch nog steeds aan het werk gehouden worden?
Nou ja zennnnnnnnnnn maar weer en we branden allemaal een kaarsje voor je ok?
(Bol maak jij daar een apart draadje voor?:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jopie vraag het maar niet. maar toch.. ja ik sta nog droog, maar ow ow ow, toen ik zojuist de hond uitliet liep ik bijna de super in. niet gedaan, maar ik wordt zo moe van die worsteling elke keer. Daardoor heb ik helemaal geen zin meer om leuke dingen te doen. zoals surprises maken (vind ik onwijs leuk om te doen normaal gesproken). Ik kom er wel weer overheen, maar het valt niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers / knokkers / lotgenoten:present:

Lang niet meer op het forum geweest, vanalles aan de hand in de familie, werk enz...
Niet echt hele schokkende dingen of zo, maar het slokt veel tijd en energie.
Zit ook al een week niet zo lekker in mijn vel, een beetje grieperig gevoel...
Heb al een dag of drie hele erge zin in alcohol; vecht ertegen maar het is moeilijk op dit moment.
Het ging ook te lang van een leien dakje vind ik zelf, er moest een keer een terugslag of dip komen en die is er nu.
Heb ook weinig zin om te hobbyen... het werk slokt me op en net in deze drukke tijd van het jaar.
De hond is ook behoorlijk aan het puberen, ze heeft vandaag een heel stuk van een poot van de eetkamertafel afgevreten; ik wist niet wat ik zág!! Dus nu gaat ze weer in de bench als we niet thuis zijn of slapen... tja, jammer maar helaas voor haar.
Dat was ook een flinke domper vandaag.

Maar goed, we laten de moed niet zakken.
Al met al 90 dagen zonder alcohol... en dat is wat telt.
En ik sta op de lijst voor het feestdagenpact dus daar ga ik voor.

Liefs voor allen, en samen staan we sterk!

Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me je gevoel goed voorstellen Martens.
Ook ik heb 5 maanden op een woning moeten wachten.
Kreeg steeds een aanbod van woningbouw.
Dan was ik nr. 10 dan weer 3 enz..
Dat steeds maar weer afwachten, krijg ik het wel of krijg ik het niet.
Ook jij moet nu weer een week wachten, die tijd lijkt dan haast niet te overbruggen, en maakt alles weer onzeker.
Kon je soms maar wat verder in de toekomst kijken he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rapilos, Ik begrijp waar je het over hebt. Maar bij mij is het toch anders... ik heb een woning gekregen, eentje waar ik best wel wil wonen. Maar omdat ik in een rolstoel zit, moet er e.e.a. aangepast worden (keuken, douche) Dat moet de gemeente betalen, dat gaat weer over allerlei schijven en procedures. Daar wordt ik moedeloos van. Ik heb er geen controle over, het is in handen van een ambtenaar die geen **** weet van hoe het is om in een rolstoel te zitten. Afhankelijk zijn van dat soort figuren frustreert mij mateloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martens ik begreep al zo iets hoor.
Ik wilde alleen maar even zeggen, dat ik begrijp dat dat wachten heel erg kan frustreren, zeker omdat je er geen controle over hebt over hoe ze over je zullen beslissen.
Hoe dan ook, I keep fingers crost voor je.

Lieve mensen,
Ik ga afsluiten, heb de slaapkamer alvast een beetje voorverwarmd
Want het is zoooo koud..
Truste allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo iedereen...Tobbertje, ik hoop dat je de craving kunt weerstaan, t zou echt een overwinning zijn.
Pas op; ook na 2 jaar!! en NOOIT meer proberen...het proces start direct weer in je hersens. Tics, weet je nog? zitten in je bloed, met 1 drankje wordt het weer geactiveerd, als nooit te voren.

Martens, balen van die eeuwige commissie of andere heren die het gaan beslissen voor jou. Heel erg, dat geduld moeten opbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, ik probeer mezelf uit het moeras te houden, maar ik zit al jaren in de sociale hulpverlening en ik weet daardoor helaas dat dit soort figuren zich niet bepaald inleven. Ik zou ze het liefst een maandje in een rolstoel zetten, maar goed zo werkt het niet. Enne, voor de duidelijkheid ik ben zelf ook ambtenaar en ik weet dus ook wat het is om me aan protocollen te moeten houden. Natuurlijk zo'n ambtenaar doet z'n best, maar weet ie wel waar het over gaat met alle goede bedoelingen? Dat is mijn probleem op dit moment. Ik kan toch zelf wel bepalen wat goed voor mij is, ik vraag alleen maar wat ondersteuning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...