bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Klinkt helemaal niet verkeerd Tatum. En bowlen is hartstikke leuk. Heb het jaren gedaan.Nou heu hutspot met een lekker stuk vis dat zou er bij mij ook goed in gaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ach lieve Woman dan zal het misschien wel mee vallen hoor maar ik kan me voorstellen dat de angst van vroeger weer naar boven komt. En anders moet Zowie hem maar eens eens flinke hondenknuffel geven. Of een mooi kunstje gaan doen voor hem. Dan smelt ie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hutspot met vis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 quote: Originally posted by: TeveelHutspot met vis?? Gaat prima samen hoor, en dan heerlijke vissuas. Slurp slurp.Vis wordt toch ook vaak gegeten met worteljes? En ui met vis is ook een hele goeie combinatie. nee dat gaat heerlijk worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hahaha ja Bolletje, zo leuk, Zowie heeft em nu al zover dat hij haar aait (smetvrees). De volgende stap is dat ze op schoot springt !! Ze is echt een hartendiefje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nooit aan gedacht Bol maar je hebt gelijk.Ik ga werken en wens jullie allemaal een geweldige middag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Teveel: ze wil geen rookworst, dus ik moest iets anders verzinnen of de rookworst gewoon weglaten. Maar dan heeft ze niets anders dan hutspot. De andere vriendinnen, dochter en ik krijgen gewoon rookworst hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ha, die Jopie Hoe zit het nu eigenlijk, ligt er sneeuw op het strand of gebeurd dat niet? Morgen en vrijdag nog een laatste sneeuw-voorspelling. Ja, veel collega's zitten nu thuis in verband met vorst, maar ja, op kantoor vriest het niet. Dus ik mag door het winterse weer lekker naar werk. Na deze week nog 2 weken. Dan heb ik 2 weken vrij Nu toch écht weer even aan de sop ..... (lees eerdere posting) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hutspot met haché is ook om te smullen, of met klapstuk? Ach er zijn zoveel mogelijkheden met die Ollandse pot.Ja Jop het geeft zo'n gevoel van rust. Normaal merkte ik het niet zo want dan zit je er de hele dag in, maar als dingen veranderen, net zo als nu voel je zoveel meer ontspanning. Zalig.Ben jij al een beetje afgewerkt in huis? En nog erg veel spanningen voor de rijtest? Hoelaat was dat nu ook al weer. 14.00????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie is natuurlijk snel naar buiten gehold om te gaan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bollie, ik moet morgen werken en ben waarschijnlijk om 18.30 uur thuis. Die meiden komen bij me eten omdat ze samen sinterklaascadeautjes in de stad willen kopen en 's-avonds om 19.45 uur verplicht van school naar een optreden moeten van de parkschouwburg. Daar moeten ze om 20.15 uur aanwezig zijn.Dochter vermelde ook: wat je maakt moet - of heel snel klaar zijn - of vantevoren gemaakt kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jet, ik kan me voorstellen dat het een zoute drap is geworden. Gebeurd normaal ook op de wegen als de zoutstooiers zijn langsgeweest. Niet over het stand dan lopen hoor! Pekel verpest je schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja, vier op een rij ........... ik moet heel nodig aan de sop Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Lijkt me geweldig, Jopie zo'n leven. Zie dit trouwens niet persoonlijk; ik ben er wel zeker van dat ik sinds vorig jaar in een midlife-crisis verkeer. Daarom ook die onrust die ik altijd voel. Ik moet vooral blijven relativeren in: wat emoties zijn en wat weldoordacht is opgebouwd. Dan ga ik geen fouten maken door mijn baan zomaar op te zeggen. En relatie verbreken, heb ik vorig jaar al gedaan.Toen ik gisteren tot dit inzicht kwam heb ik er gelijk met dochter over gepraat. Toen ik kwam tot de relatie verbreken, zei zij ook al heel wijs: "nou dat scheelt weer op het lijstje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dat heb je weer met dochters van 15. Die worden zo wijs dat je ze zelf niets meer vertellen kunt. Sterker nog: zij kan mij wat vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Snel nog een lap over de vloer en dan is het klaar. Dat is het nadeel van gezellig keuvelen, schoonmaken wordt er minder leuk van. Wat ben ik druk hé vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja, leuk, komt dochter net thuis en lusten er 2 van de 4 géén hutspot.Dochter is nu naar de winkel voor: winterpeen (te maken in de stoomkoker), potjes worteltjes met doperwtjes en appelmoes. En daarnaast van die vis met saus die in de oven kan.Ik weet het anders ook niet meer. Salade durf ik niet aan, witlof en spruitjes durf je ze ook niet aan te bieden. 1 die geen vlees eet en 1 die geen kaas lust. Leuke combinatie Stress! Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dan kan ik maar beter pannekoeken bakken denk ik. De ene met kaas (ik weet dat ze daar dol op is) en de andere mag er stroop op smeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nee, ik ben achter dochter aangehold, maar die had de boodschappen al gehaald. Ze moeten van haar gewoon maar "eten wat de pot schaft". Vis uit de oven, wortelen, aardappelen met jus en appelmoes dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik loop teveel tegen mezelf te lullen. Tijd om daarmee te stoppen en met thuis bezig te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie, ze komen pas morgen. De drukte is nu omdat ik morgen maar een uurtje tijd heb om de buiken van die meiden te vullen (werkdag). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nee, Jopie, dit is niet leuk. Net hebben we gelukkig nog het oud-papier buiten kunnen zetten. Wordt straks opgehaald. Was een hele berg, want we hebben dat wekenlang vergeten te doen Toen we net op de plek aankwamen (we wonen nu in een bovenwoning, waardoor we een behoorlijk trappenstelsel af moeten om beneden te komen) brak net de flap van de grote doos af die dochter vasthield. Gelukkig stonden we toen al beneden In deze grote doos van de kunst-kerstboom die we onlangs gekocht hebben, hadden we al onze oud papier gestort. Dat was zo zwaar dat we dat samen naar beneden moesten tillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Zo terug van UWV (3 kwartier file gestaan), Geen WIA maar 19% afgekeurd en wel nog 28 mnd WW indien nodig,GGAZ Antabusje gehaald, vriendin bezocht en ff mee gewinkeld en kom nu thuis en blijkt er een extra eter te zijn vanavond.Dus nog ff boodschappen bijhalen. PFFFFFFFF........ vind het wel genoeg zo voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 En Jopie ......... bedankt voor je steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Oeps Dees dat klinkt niet goed meid, maar weer ontzettend goed dat je een antabus gehaald hebt. Knap hoor.Hoe is het verder met je vriendin? Zie je al dat ze een beetje opgeknapt is?Tatum wat een geluk dat je al beneden was. Vervelend dat je zo'n roteind moet lopen op het oud papier aan de straat te zetten.Zo zeg uik heb me toch een partij vergist. De klok van de tievie geeft aan dat het 10 over zes is en ik vlug m'n eten warm gemaakt, IS HET PAS 10 OVER 5 nou ja zeg.Verder zit ik me toch te beheersen om niet nog een keer te bellen om te vragen hoe het met mijn kabouter is. Ik ga het niet doen maar voel toch wel dat het best moeilijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden