BamBam Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Rap, maar dan moet je toch zelf de temp kunnen regelen als het huis van jou is!? Snotverdepotverpindakaas. Wel balen. Beetje elektrisch verwarmen mag nu toch wel, beetje geld extra mag best. Geen goedkope brol kopen zegt mn mesissie. Maar ja, mot je het geld wel hebben.Ja Joop, november is voorbij. We sulle sien. Voel me al wel wat beter, behalve de vermoeidheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jop,Gelijk heb je,Als ik een extra centje kan verdienen doe ik het ook hoor.En idd. idiaal in combinatie met je kinderen,Bij de oudjes is het soms wel warm, maar vind ik niet ergTrek gewoon mijn vest uit, en heb ik het dan nog warm, dan gaat mijn trui uit, Heb er altijd nog een T-shirt onderaan.Maar zover komt het bijna nooit hoor.Hou wel van een beetje warmte.LATex belde net vanaf vakantieadres dat er in het oude huis nog thermokleding van hem ligt.Stom, als ik dat geweten had, vanmiddag daar de plantjes nog water gegeven.Nou ja, morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dat idee kwam van Jane, Jopie,Jaaa, ere wie ere toekomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Latex-relatie???:huh:Zo, ik ga jullie maar niet vertellen hoe warm het hier is. Maar ben ook net een rondje met hondje geweest, dus...Heb een fijne avond allen en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Zo ben ik weer hir nu ook iemand met nadorst......... van de snert Allemachtig waarom gooien ze daar toch zoveel zout in?Enfin, straks aan de cola eerst wat strijken.Joop helemaal goed joh! Gaan met die banaan euhhhh bus Sowhat: fijn te horen!Hee ik mis Kore!!!Hoe zou het met haar zijn na dat hartinfarct?Ik hoop echt dat het goed gaat; Kore laat ff weer ns wat weten als je wilt en kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bam;LATex=living apart together met ex.Hallo Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goh weer in slaap geknikkerd en daar hoef ik niets voor te doen, het gaat vanzelf:P Dus maak het denk ik niet al te laat of ik moet recht op gaan zitten.Gelukkig Sowhat ook weer in de huiskamer. Een bakkie leut meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik ben niet zo ver. Mensen kunnen me dwingen om meer te zijn dan ik ben. En helaas gebeurd dit ook binnen dit forum. Ik ben niet zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hoi Rapi Bol geneer je niet, het gebeurt mij ook, elke avond opnieuw vol buikje, plaid over me heen en..........ronken maar Helaas word ik dan ver na middernacht wakker, maakt niet uit hoeveel wekkers ik ook zet, ik heb er 4!!! geprobeerd en ook de hond probeert het (likt mn neus) maar helaas pindakaas deze trut doet een oog open, denkt "o ja, ik moet naar bed" en slaapt vervolgens verder grrrrrrrrr....en dan zo rond 2 uur met de honden over straat, ik heb geen idee of de buren het weten hahaha.Trouwens: strijken helpt tegen de kou!!! Ik ga gauw weer verder.Maar wat doe ik in vredesnaam met zoveel donkere kleren, ik zie er geen sikkepit van, njah, dan maar een paar vouwen erin hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hey Tatum; wat bedoel je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tatum?Wat is er gebeurd?Kunnen we iets voor je betekenen? Meedenken misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jammer,Ik heb geen strijkgoed meer.Nee,donkere kleding persen zonder daglicht gaat niet SaraKrijg je valse vouwen van.Wat bedoel je Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Als ik spreek, dan wordt het nu alleen maar negatief.Zal ik er een nachtje over slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Rapi: misschien kun je de kleren die je nu aan hebt strijken en dan meteen nog warm weer aantrekken? Tatum, nou word ik onzeker, had ik je geen compliment mogen geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Oeps, weer gemist, Bam en Woman ken ik nog, maar verder is het telang geleden, héy groetjes trouwens aan ieder, en geloof het of niet maar hier is't goed op het forum, greetz 2 all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tatum dat kun jij alleen beslissen, maar ik denk zo dat het je misschien ook kan helpen om het er maar uit te gooien? En als je een persoonlijk iets hebt kan het ook per pb toch?Wees jezelf doe waar jij je goed bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Saar, ik heb heel erg een knuffel nodig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ha,ha Sara,Bijna een goed ideeMaar om nou zonder kleren aan te gaan strijken..??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dat is het probleem, ik voel me nergens goed bij. DAT IS EEN ROTGEVOEL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Wannes,Ik ken jou ook nog wel van naam hoor, maar weet even niet je geschiedenis meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nou Taat dan gaan we nu ff allemaal om je heen staan en houden je lekker met z'n allen vast. en laat het maar gebeuren dan. Laat die traantjes, of wat er je nu ook dwars zit, maar lekker de vrije loop. We zijn bij je lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dikke knuf, ook van mij hoor Tatum,Ook al ken ik je niet, af en toe heeft een mens dat gewoon even nodig he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Wat zijn jullie allemaal lief. Ik had het even zo nodig ..............Bollie, Jopie en Saar, Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tatum: {{{{{{{{{}}}}}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Was je een beetje hyper vanmiddag Taat?En komt nu de reaktie?'t Klinkt zo afgezaagd maar "go with the flow".......Trouwens hoe kom je nou toch op t idee dat je meer moet zijn dan je bent/kunt?Gekkerd, laat ik maar eens zeggen wat ik zelf ook iedere keer weer opnieuw moet leren: dat wat je bent is goed genoeg! En wie dat niet erkent kan de pot op. Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden