Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 ik reageer maar nergens op, ja, laatste postings, ik ben echt te moe/vol om vanavond terug te lezen. Ik zoek hier wat afleiding voor mn eigen gemoedsrust, t is even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Bordy, goed zo,dat is het mooiste Sint-kado dat je ons kunt gevenwel even een gedichtje erbij graagWeten jullie nog van vorig jaar?Als er nog wat ouwetjes meelezen": toen heeft dar een programmahier gezet dat we vitueel lootjes trokken en op 5 dec. zorgde ze ervoordat we elkaars gedichten konden lezen. Was echt leuk en heel ontroerend ook.sorry, stomste icoontje moest natuurlijk big grin zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Je zit aardig in de richting Beate, je hoort mij niet zeuren.Van mij mag het elke avond pakjesavond zijn, of welk feest dan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ach Teveel dan moet je niet hard gas geven want dan ben je het dorp al voorbij hahaha.Ja Bolleke Banjo is helemaal ingeburgerd al kan ik dat van mezelf nog niet zeggen. Naja heeft tijd nodig vrees ik. Caro is meer hier als ik bij haar want de afstand lopen is toch iets te ver voor me en op de scoot gaat nu niet. Maar haar struikrover weet precies waar hij moet zijn. Niet omdat ik zo aardig ben maar omdat ik altijd wat lekkers in huis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik hou anders wel van een beetje gas geven Drup, vind het geinig als die controlelampjes voor slippen en zo gaan branden en ik de auto een beetje weg voel trekken.Volgens W wordt ik nooit volwassen, hoop dat ze gelijk heeft.Doe maar lekker ontspannen Beate, van mij zul je geen last hebben, ga zo werken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 ik heb nooit last van een forumvriend, daarom ben ik hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 HHHHHMMMMMM mannen blijven kleine jongetjes hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Gnafferdegniffel Drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 je bent me te wijs Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Wat is het hier stil geweest vanavond? Zit iedereen aan de pepernoten?Ik heb zojuist sint uitgezwaaid. Symbolisch hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoi Mup,En heeft hij je goed bedacht, die Sint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mij niet. Ik heb niks gehad. Eigen schuld. We zouden niet aan Sinterklaas doen. Maar niks is ook niks dus had ik toch wat dingetjes gekocht.Ik dacht dat jij aan het werk was Harr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Geven is het grootste plezier Mup.Ik ben ook aan het werk, de plant loopt rustig.Ben in mijn kantoortje bezig, allemaal werk op de pc.Voor de afwisseling hou ik op mijn i-pad het forum een beetje in de gaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoe was het onderweg? Geen last gehad van gladheid en sneeuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Viel wel mee Mup, rustig aan en geen plotseling stuurbewegingen maken.Was toch nog aardig wat verkeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Gelukkig maar. Heb je winterbanden Harry? Scheelt wel een stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Jawel, die liggen er onder Mup, Moet je jezelf wel beheersen want door die banden denk je (ik) van hopla, mij kan lekker niets gebeuren.En ik hou toch van een beetje opschieten, niet omdat ik haast heb of te laat kom, vind het gewoon leuk.Wil altijd als eerste weg zijn en zo, maak eigenlijk overal een wedstrijdje van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik had uit een eerder bericht van je al begrepen dat je graag hard rijdt. ik heb ook winterbanden. En dan nog rij ik gewoon voorzichtig, alsof ik ze niet heb. Maar ik ben dan ook een echte angsthaas in het verkeer als het slecht weer is. Heb je nog Sintplannen Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik doe geen broem broem Hannah, veins geen belangstelling en dan lekker snel weg.Vooral als zo een broemer met dikke uitlaat links gaat staan en ik zie hem denken: zal je eens een poepie laten ruiken ouwe l.l, dus niet.Sint is al achter de rug, mijn oogappel moest vrijdag voor een week naar zijn vader dus vervroegd Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Harry, werkze nog deze nacht. Ik ga afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Truste Mup, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Truste Hannah, als we allemaal maar gelukkig zijn toch.Wie lacht niet die de mens beziet, om er even een oubollige spreuk tegen aan te gooien.Slaap lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden