Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bordy, goed zo,
dat is het mooiste Sint-kado dat je ons kunt geven
wel even een gedichtje erbij graag
Weten jullie nog van vorig jaar?
Als er nog wat ouwetjes meelezen": toen heeft dar een programma
hier gezet dat we vitueel lootjes trokken en op 5 dec. zorgde ze ervoor
dat we elkaars gedichten konden lezen. Was echt leuk en heel ontroerend ook.

sorry, stomste icoontje moest natuurlijk big grin zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Teveel dan moet je niet hard gas geven want dan ben je het dorp al voorbij hahaha.

Ja Bolleke Banjo is helemaal ingeburgerd al kan ik dat van mezelf nog niet zeggen. Naja heeft tijd nodig vrees ik. Caro is meer hier als ik bij haar want de afstand lopen is toch iets te ver voor me en op de scoot gaat nu niet. Maar haar struikrover weet precies waar hij moet zijn. Niet omdat ik zo aardig ben maar omdat ik altijd wat lekkers in huis heb. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou anders wel van een beetje gas geven Drup, vind het geinig als die controlelampjes voor slippen en zo gaan branden en ik de auto een beetje weg voel trekken.
Volgens W wordt ik nooit volwassen, hoop dat ze gelijk heeft.

Doe maar lekker ontspannen Beate, van mij zul je geen last hebben, ga zo werken.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, die liggen er onder Mup,
Moet je jezelf wel beheersen want door die banden denk je (ik) van hopla, mij kan lekker niets gebeuren.
En ik hou toch van een beetje opschieten, niet omdat ik haast heb of te laat kom, vind het gewoon leuk.
Wil altijd als eerste weg zijn en zo, maak eigenlijk overal een wedstrijdje van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had uit een eerder bericht van je al begrepen dat je graag hard rijdt. ik heb ook winterbanden. En dan nog rij ik gewoon voorzichtig, alsof ik ze niet heb. Maar ik ben dan ook een echte angsthaas in het verkeer als het slecht weer is.
Heb je nog Sintplannen Harry?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe geen broem broem Hannah, veins geen belangstelling en dan lekker snel weg.
Vooral als zo een broemer met dikke uitlaat links gaat staan en ik zie hem denken: zal je eens een poepie laten ruiken ouwe l.l, dus niet.

Sint is al achter de rug, mijn oogappel moest vrijdag voor een week naar zijn vader dus vervroegd Mup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...