Spring naar bijdragen

Donderdag 9 December

blondie6173

Aanbevolen berichten

Is heel normaal hoor Toine dat je in het begin onzeker bent. Houd ik het wel of niet vol, maar naarmate de tijd verstrekt en je niet meer drinkt, zal je gevoel van zekerheid zeker gaan groeien. En dat is een heel fijn en goed gevoel.

O bol moet nog haar 1/2 Refu nog in nemen. Zeker nu nu ik het weekend naar m'n zwager en schoonzus ga. Daar wordt echt heel veel gedronken dus een refu innemen is nu zeker op z'n plaats.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Moghuuuu Bol, Toine, Teveel.

Gos Joop, je zou jouw onderschriften moeten bijhouden, die laten je ontwikkeling zien zeg.
Je nieuwe, tja da's voor mij een doordenker.
Ook de reden waarom ik het nu weer zo moeilijk heb denk ik.
Het mislukken van de baan waar ik zo vol overtuiging aan begon geeft me toch een hardere knauw dan ik dacht. Zeker nu ik deze maand nog moet "uitzitten"en bazin zich nu echt naar gedraagt tegen mij.
Enfin, probeer een "harnas"aan te doen maar zo ben ik helemaal niet dus komt t toch aan van binnen.
Het vreet aan me, heb echt nergens meer energie voor of weerstand tegen, zelfs de honden zijn me teveel, nou dat wil wat zeggen. Genoeg geklaagd nu, hup aankleden en de sneeuw in.

Jane; stop je wel warme kleren in je handbagage?
Wens je goede reis en goede thuiskomst. Lekker showen met je kleurtje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel lieve Saar,

Ja als je zoveel op je bord krijgt is het toch normaal dat je niet lekker in je vel zit en erg moe bent? Er maar aan toegeven denk ik, want als je je daar ook nog tegen gaat verzetten brengt dat nog meer spanningen mee en krijg je het nog moeilijker, want wij zijn altijd zo gewend om spanningen weg te drinken.;)

Dees nee ik riskeer het niet om zonder refu de dagen door te brengen. Ik weet hoe dat duveltje dan weer op m'n schouder mee kijkt en z'n kans schoon ziet om mij het flink lastig te maken. Heb het gezien toen ik vlak voor mijn verjaardag besloot om te gaan drinken. Dan spookt het de hele dag door in mijn hooftd "Yes ik mag van mezelf gaan drinken". Ik werd heel gespannen en gejaagd en wilde dat de dagen heel vlug voorbij zouden gaan om maar gauw die borrel aan m'n toeter te zetten.
Ben wel naar een 1/2 gegaan en die vieze ijzersmaak in m'n mond is gelukkig minder. Slik nu dus twee 1/2 per week. Maar ik blijf de refu slikken. Voor mij een stuk gemakkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Ik ga zo mijn bed in heb vannacht vreselijke oorpijn gehad. Gek toch dat pijn 's nachts altijd heviger is als overdag.

Maar ik wilde Bor toch nog even sterkte wensen. Je weet waar je het voor doet meid.
En Jopie congrats met je nieuwe job. Wel aardig zijn tegen de mensen hè want ik kom hier af en toe sjagrijnige buschauffeurs tegen zeg, maar zo ben jij niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee zo kom ik hier nooit weg natuurlijk, is er ook een dromen-draadje gemaakt.
Nou ja zeg, Joop, hier krijgen we een dagtaak aan hoor :D

Hoi lieve Dees, ook al slik ik geen refu ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen en dat niemand je kan zeggen wanneer je er klaar voor bent om het zonder te proberen.
Voor mij ben je een kanjer :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol da's dus precies wat er gebeurd........
Dankje lieverd :heart:

Hermie: beterschap en niet te lang mee doorsukkelen, oorpijn moet je serieus nemen hoor, ga evt, ff langs de huisarts?

Zo nu echt opschieten.
Bah ben nu alweer misselijk van de spanning voor vanmiddag werken.
Dagdag
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Sara. Ben gisteren bij de huisarts geweest en druppels gekregen maar omdat ik een gescheurd trommelvlies heb kunnen de druppels in eerste instantie meer pijn veroorzaken... heb ik weer. Las dat je je baan toch hebt opgezegd. Niet gemakkelijk maar als ik het zo lees heb je voor jezelf de juiste keuze gemaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen lieve frummers,
er hangt dichte bewolking hier
tijd om naar huis te komen:brokenheart:
had mijn laatste dag eigenlijk aan het strand willen doorbrengen
Dochter heeft er geluk bij, kon ik mooi een lekker luchtje voor haar gaan kopen,
Chance (=geluk) van Chanel, hoop dat ik niet al te erg afgezet ben, volgens een
"goedkope" site hier kost het normaal € 96,- belachelijk toch, hier 20 en de neppe 10,
maar of ik niet toch een nepper in mijn handen geduwd heb gekregen? Nou ja, als ik het niet
kan zien zij, ook vast niet. Bol jij hebt er toch verstand van, is dat een beetje een luchtje voor
een 15 jarige?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hehe via Groningen en Maastricht toch op ADB terecht gekomen. Pjoet is nog niet helemaal geinstaleerd maar heb wel internet dus via google binnengeslopen.

Borretje zal elke dag aan je denken en zet 'm op meis.

Hermie wat ontzettend vervelend. Als je al zo lang problemen hebt met je oren wat is dan de kans dat je dover wordt? Of is die er niet (wat ik niet hoop)? Lijkt me eng.

Strakjes ben ik er weer niet want dan komen Caro en haar vriend. Caro gaat met me meer naar het zks en vriend mag zien dat hij mijn pjoet ok krijgt. Arme man want haar nieuwe doet het niet goed dus loopt tussen 2 pc's door ze in orde te krijgen maar moet morgen weer naar zijn huis hier ver vandaan.

December is altijd een stress maand. Sintkadootjes, het weer, feestdagen, proberen droog te blijven en tot overmaat van ramp lijken die compu's dan ook altijd raar te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Fleur. Druk in je hoofd? Hoe komt het?

Jane ga je dan vandaag alweer naar huis? Of morgen. Nou het is inderdaad een heel duur kado zeg maar ook wel weer onzettend leuk om te geven.
Nou geniet nog maar lekker van de laatste dag meid. Hier heeft het gesneeuwd dus zal dat wel koud op je dan komen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee stond ik nog aangelogd en ik dacht dat ik alweer weg was :o

Morguh bol..
Hmm beetje down..niet verwerkt wat verwerkt moet worden. En zoiets slaat altijd terug..
Zit te hoppen tussen twee sites. Vreemd...op een moment weet je niet meer waar je eerst moet zijn. Ik bedoel, wat er eerst moet worden aangepakt of wie je juist moet aanspreken.
Misschien moet ik een derde zoeken ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, geslapen als een roosje :) Wel nog lang eigenwijs wakker blijven liggen natuurlijk, maar uiteindelijk wel in slaap gevallen. En weer beetje op tijd wakker gelukkig.
Morgen komt da Prins. Wauw. 5 nachtjes !! Van mij mag hij elk weekend wel komen. Maar ja, ik ben zeker heel blij hoor, zoals het nu is. Don't ask what should be given......en let dan eens op wat er gebeurt

Sailor, hoe gaat het met jou vandaag ?
Jammer dat het steeds zo rustig is op het forum, ik ben daar ook debet aan, want ik kom weinig. Maar misschien is het een idee om even geen nieuwe apparte draadjes aan te maken ? We hebben nu drie pact draadjes lopen, en van alles aan tips en thema's. Voorlopig even de nieuwe onderwerpen gewoon via dit draadje laten lopen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur misschien moet je gewoon proberen die dingen er tussenuit te pikken die voor jou belangrijk zijn. Dat kan hier of de andere site zijn;)

Zo zeg ik heb net boodschappen gedaan. Wat is er in korte tijd weer veel sneeuw gevallen. Merkte dat ik de boodschappen doen, aan het uitstellen was, meestal ben ik toch een type wat niet uitstelt. Je kan het maar beter gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eet inderdaad meer Toine want als ik besloot om te gaan drinken, at ik niet. Des te sneller had de alcohol effect. Maar ik rook minder. Als ik gedronken had, rookte ik misschien wel 2-3 x zoveel, dus dat is nu een voordeel.
Maar misschien is het voor jou nu de manier om anders met je spanningen om te gaan. Ik merk zelf wel dat, als er iets spannends moet gebeuren, ik ook veel meer rook.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Toine eerst het een en dan het ander.Want het is ontzettend moeilijk twee verslavingen tegelijk aan te pakken. Als het ene niet lukt ben je misschien gauw geneigd het andere ook op te geven, zo van het lukt me toch niet dan ook maar weer drinken of roken. Als je veel rookt dan is de stap naar de alcohol minder moeilijk dan wanneer je alcohol gebruikt. Je bent dqan minder geremd en dan is een sigaret of wat je ook rookt, heel vlug gemaakt.;)

Ikzelf ben bezig met de voorbereidingen voor mijn bezoek morgen. Dus al vast wat aan het koken geslagen.
We eten morgen indon. rijstafel. Wel heel eenvoudig hoor met wat saté en kalfsvlees, gebakken in sojasaus, gember en wat andere kruiden. Daar eten we rijst met sajoerboontjes bij, en kroepoek:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Ben ik ook weer even...
Gelukkig lekker druk op het werk geweest, dus niet zoveel kunnen snotteren.

Wat nu wel weer inslaat, nu ik zo rustig achter de PC de lieve en mooie aanmoedigingen voor onze sterke Bor geschreven zie.

Kreeg net een sms van haar dat ze er nu is.
Een deel van mij is samen met haar bij de detox naar binnen gelopen, samen hand in hand !!!
Dag 28 is van start en het zou voor mij het mooiste kado zijn als ze straks op mijn verjaardag, de 6e Januari haar kids weer in de armen kan sluiten...

Afijn, ik ga mn gedachten even verzetten en mij richten op mijn mandala, voor Bor bestemd als ze straks de Detox uitkomt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...