Spring naar bijdragen

hallo hier is may

may

Aanbevolen berichten

hallo hier ben ik dan weer heb mezelf op 24-04-2011 aangemeld ,maar er nog niet veel aangedaan het stoppen of minderen van de drank dan .wel heel heel heeeeeeeeeeeel veel meegelezen hier er werdt soms wel eens in de huiskamer gevraagt wie die ingelochte may was ?

mischien ben ik er dan nu dan klaar voor??????????

ik ga er in iedergeval nu weer voor !!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo May,

Welkom hier en ík was degene die vroeg wie May nu was. Heb je al een plan bedacht? Ga je stoppen of minderen bijv. en met of zonder hulp? Ik heb de internetcursus gedaan van Tactive en ik heb daar veel aan gehad.

Als je al veel meegelezen hebt zal je de dagdraad ook wel ontdekt hebben. Dat is onze huiskamer. Erzijn bijna altijd wel mensen daar die je willen helpen als je het moeilijk hebt of als je met een vraag zit. Zo langzamerhand zal je ook de verschillende mensen wel leren kennen.

Als je wilt zou je iets meer over jezelf kunnen vertellen, bijv. hoe oud je bent en of je een relatie hebt, tegen welke problemen je aanloopt enz. Zie maar, als jíj er aan toe bent.

Voor het AdB worden wens ik je alle succes toe, hoe je het ook wilt gaan aanpakken.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom May

Ben hie rook eerder geweest, maar er niets mee gedaan. Nu weer een poging, om te minderen in ieder geval. Weet wel dat het wishfull thinking is, maar probeer het toch. nu 2 avonden niet gedronken, morgen weer fris naar het werk!\gr. mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hay may

fijn dat je schrijft,

een eerste stap in actief worden hier

niet dat lezen niet actief is, maar je snapt me wel hoop ik.

Bijna een jaar al hier, dus je hebt vast al velen gevolgd en er wat van opgestoken.

Nu misschien tijd om ermee aan de slag te gaan en te gaan oogsten. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...