lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Nou Jop, heel stiekumpjes wil al snellerkijken of ik iets met dochter kan regelen, maar ja die schoolvakantiesmaken het meteen onbetaalbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hee Bethsorry is niet nodig hoorvoor mij niet in elk gevalben blij je weer te lezenen je vertelt wat je kwijt wilt,dan mag ik dat ook, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 of juist niet Jop,1 1/2 jaar geleden nam ik haar 2 weken mee naar Turkijeen toen werd ze getipt om in Turkije te gaan wonen, want de kansenschijnen daar hoger te liggen dan in Ned. ze willen meer geld pompenin volleybal en dan word je nog betaald ook. Ik wil wel op de tribune daar.Maar voorlopig houden we het op Rotterdam hoor en vakantie heeft ze straks ookverdiend. Het is alleen de vraag of ze dan nog met mij wil, want dan bijna 16 he, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 en die kleine vertelde net dat ze inmiddels 1.75 isen ik 1.70 dus klein? Ze zei, ben je nu al weer gekrompen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Joehoe lieve Kanjers ik ben er ff. Het is hier hartstikke gezellig met m'n schoonzus. Wil dit ff melden. Dus we gaan er hier een gezellige avond van maken. Doei doei. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 he he, eindelijk bijgelezenen dacht eindelijk weer eens een filmof the voicemaar nee hoorbeide digi tv's doen het niet (meer)zal dochter leuk vinden als ze thuis komten dat in het weekend,nou boek 5 van de 6 maar pakken danen de post van een hele weekdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Welkom terug Jane.Misschien voordat je vertrok nog aansluitingen of kabels verwijderd?Anders de stroomtoevoer even uit de digibox halen en daarna opnieuw opstarten.Soort van resettenSucces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Nou ik ga weer. Beth Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 he Jane welkom terug. Beth jammer dat ik je misgelopen ben, zal het draadje nog even terug lezen. Ha Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Heb vandaag behang gehaald en witsel en gereedschap dus ik kan morgen aan de slag. En geen moment aan alcohol gedacht, dat is een bijzondere constatering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hierin kan ik niet helpen Martens want volgens mij plak ik alleen achter het behang hahaha.Witten kan ik wel goed, kalk me helemaal onder en zie dan de muren niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Drup niet zo negatief over jezelf er zijn vast wel dingen die je wel kunt. En misschien moet je die nog bij jezelf ontdekken. Dat kan alleen als je het uitprobeert (liefst bij een ander) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik kan wel heel goed behangen. Maar je woont te ver weg Martens.Kom ik daar weer gemakkelijk mee weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Jammer Mupke, daar is niet veel aan te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Heb je al wel hulp voor morgen Martens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Je weet het he Martens. Kan koffie zetten, boterhammetjes maken, in de weg lopen maar heb geen polio dus kan best wat doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik had een beetje gehoopt Beate vanavond nog te treffen hier. Heeft iemand iets van haar gehoord de afgelopen week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 ff via zoeken, zoeken Mup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Net gedaan Jane. Maar ze is hier deze week nog niet geweest. Ik maak me een beetje zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik dacht nog niet zo lang geleden?Maar Beate blijft wel vaker een poosje weg,misschien pb-tje?of ze komt zo, net als wij naar bed zijnt is een nachtbrakertje volgens mij.Ik vandaag maar niet, was om 6 uur al in touw,ga gauw dochter wegplukken en naar bed,welterusten allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Klopt, ze blijft wel vaker een paar dagen weg. we wachten af.Ik dan, jij niet. Welterusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 quote: Originally posted by: MupkeHeb je al wel hulp voor morgen Martens? Het loopt nog niet storm. Mijn zwager komt morgen witten en ikzelf ga zoveel mogelijk behang afsteken. Zondag komt een vriend het witten afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeJe weet het he Martens. Kan koffie zetten, boterhammetjes maken, in de weg lopen maar heb geen polio dus kan best wat doen hoor. Is ook heel belangrijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Mensen ik ga slapen, morgen een hoop te doen. gegroet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Welterusten Martens. Ik ga nog even wat tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden