Sara Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Een goeiemorgen allemaal.....uitslapers Het ziet er naar uit dat het droog blijft dus ga ik met de hond(en) trainen.Vandaar al zo vroeg uit de veren.Voor iedereen alvast een fijne (advents-)zondag, met ballen enzo............(wie kent dominee Gremdaat nog?)Dagdag, good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goeiemorgen,Paul Haenen?Toine: ook last van een beetje uitstelgedrag>Komt me heel bekend voor. En toch wat sporten betreft,ik voel me al beter als ik de drempel genomen heb en na het sportenaltijd een voldaan gevoel.Ik wilde wel dat het voor klussen en huishouden ook zo werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goedemorge allemaal,Ben al even niet geweest of in ieder geval weini gepost maar kan jullie melden dat alles prima met me gaat.Al vanaf 1 November ADB en bevalt me prima!Veel meer rust in m,n hoofd,ik voel me goed en geniet weer van de kleine dingen in live!Zag erg op tegen de feestdagen maar ook daar ben ik niet meer bang voor,ik ga gewoon genieten maar dan zonder alcohol!Net zo leuk,misschien wel beter zelfs.Vrijdag een bruiloft gehad waar aan het eind van de avond echt heel veel straalbezopen gasten naar buiten liepen.Dat opent je ogen dan wel weer meteen!Hoeveel mensen er dan toch gewoon weer de auto instappen blijft me verbazen:huh:Denk dat ze zich weinig meer van het feest zullen herinneren.Inclusief de bruid en bruidegom!Zal ze een verslag geven binnenkort,want ik weet het nog wel...........ik was de BOB en stond al vroeg naast m,n bedje de volgende dag!Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en mocht ik jullie nodig hebben weet ik jullie te vinden!!Dikke kus Yah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goedemorgen allemaal:DGisteren is een latertje geworden op het feestje voor mijn zoon. Normaal ben ik daar wat kritischer in, maar nu gewoon gelaten.Fijn voor mijn ouders om nog wat langer de tijd te hebben met mijn zoon en dochter die dinsdag op woensdag voor 2 weekjes weggaan op vakantie.Bij het afscheid van mijn moeder met de kids mijn tranen verdrongen, wat kan dat toch een emotioneel iets zijn.Vandaag lekker een dagje niksen.Verder met mijn mandala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Mornink, deze draad dan maar.Yaya, goed vam je. Gaaf he, zelf zo nuchter als een pasgeboren baby en de rest als een balletje. Ik krijg soms nog het schaamrood op mn kaken als ik me bedenk dat ik er ook altijd zo bijliep:$Gitseravond op een ukkie van vier maanden gepast, ooh wat zijn baby's toch leuk...voor een avondje, haha. Ze wilde niet slapen, geen gezeik, lekker bij BB op schoot. Samen ff lezen, tv kijken, in de wipstoel, lekker lachen en daarna viel ze in slaap terwijl we door de kamer wandelden en toen hebben we samen op de bank gelegen. Een kindje op mn borst en haar armpjes om me heen. Lieffffffffffffff.Ouders jaloers want zo viel ze bij hen nooit in slaap. Gna, gna. Ik zit alweer in mn hok, hop, hop aant werk. Werd wakker van de nieuwe buurjongen die om zes uur vanochtend nogal lawaaierig thuiskwam. Hond sloeg aan, BB wakker, jammer. Maar ok, vanavond mag ik weerB) En ik ben blij dat ik geen kater heb vandaag. Buurman vast wel:wacko: hihi.Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Hoi Yahyah,ik denk dat er veel meer mensenslecht met alcohol omgaan, dan we ons realiseren.En op zo'n feest mag het! Toch? Net als na een begrafenis,als er iets anders te vieren of betreuren valt, kortom alleslijkt een (drog)reden. Ik ben echt blij dat ik niet meer hoef. En realiseer me ookdat ik als een bekeerde non klink, terwijl ik dit schrijf. maar het is wel zo.Dus die feestdagen zullen we ons ook wel blijven herinneren!Blondie meis, het is toch heerlijk om af en toe van regels af te wijken?Dat is jaren een stelling geweest: regels zijn er om van af te kunnen wijken.En in dat kunnen zit denk ik de vrijheid om te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Ha bammie,wat een leedvermaak zo op de vroege morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Tja Jane, je KLINKT wel een beetje als een bekeerde non......hahaha. Good for U.Maar wie zegt dat nonnen niet drinken. Die katholieken spugen er niet in volgens mij:o:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Ach ja Jane, er is geen beter vermaak dan....Of is het: als...oooh dat Nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Liep langs een restaurant, met mn hond vanochtend, waar nog drie auto's stonden. Ik dacht meteen dat die gasten verstandig waren geweest en de auto hadden laten staan omdat ze wellicht teveel gedronken hadden. Je hebt ook nog wel verstandige mensen, gelukkig maar. Maar ik vul in he want ik weet het natuurlijk niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Haa die Sailor, heb je het roer weer in de goede richting jongen? Ga goed Sailor, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 BABY,S!oh ze blijven leuk ja!Zou er zo nog een paar willen.Helaas is mijn ooit zo schattige baby ontplopt in een mega luie puber van 14 jaar die alleen nog maar kan zuchten,zeuren en steunen! ppffffffffffWoont boven in ons huis in een stinkend kamertje wat verboden terrein is!Druk met meiden,met z,n BlackBerry en Hyves.Maar ach,wat klaag ik??Hij rookt niet,drinkt niet,heeft goede cijfers en bovenal respect voor z,n ouders!Kan veel erger toch!Knoop zit erin dus geen baby,s meer maar idd,ze blijven schattig!Toch komt hier ook de tijd dat ze naar de kroeg zulen gaan en dronken thuis zullen komen om5 uur s,nacht! Of helemaal niet thuiskomen s,nachts!!PPPPffff:huh:Moet er maar niet teveelover nadenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Dat zijn de pastoors Bamdie mogen wat de nonnen niet mogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Ooooh Jane, dat wist ik niet. T'is, zeg maar, net de echte wereld:huh:Tja, die pastoors mogen wel meer.....Nou ja, genoeg maar weer voor nu. Ik ga uitloggen want ik weet waar het anders toe leidt...Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goeiemorgen Blondie, Jane, BamBam, Joop en Yaja. Hier een waterig zonnetje en geen sneeuw/ijs meer voor het eerst. Vandaag een rustig dagje, straks eerst even lijstje maken van 'things to do' ... maar wel op het gemakkie allemaal, ik maak eerst nog een bakkie koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Anders mag je wel een lijstje van mij overnemen Yvonneik heb er zat liggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 HIhi Jane, vind je het heel erg als ik voor die eer bedank???? Het gekke is altijd dat ik van te voren denk op zo'n dag als vandaag: 'ach, valt best mee, paar dingetjes die echt MOETEN... en daarna lekker leuke dingen' ... en dan ga ik dat lijstje maken.... pfffffffff. Maar geeft niet, heb ik wel meestal een voldaan gevoel 's avonds. Alleen is de stapel met nog te lezen bladen (onderdeel van de echt leuke dingen) nu zo hoog dat ik die zet bij de dingen die echt MOETEN.... pas niet meer op 1 stapel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Nou dan gaan we alletwee maar eens aan de slag he.dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goedemorgen allemaal,Saai weer hier, maar moet toch straks werken, dus maakt me niet zoveel uit.Klinkt wel erg egoistisch realiseer ik me nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Goeiemorgen Harry, tis maar wat je saai noemt. Lekker rustig zou ik het eerder noemen, gewoon even geen geen hectiek.... Hoop dat je lekker zult werken straks, ik ga voor het saaie vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Hallo Yvonne,Het is inderdaad lekker rustig, daar heb jij weer gelijk in.Het werken op zich is lekker, maar het is middagdienst en dat vind ik minder.Als ik straks thuis kom slaapt W al, die moet er morgen vroeg uit, ongezellig dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Drup,Ik zie dat je ingelogd bent.Heb met Martens gesproken en ik ga vrijdag bij hem klussen.Je zei dat je ook wel meewilde, Martens zou het leuk vinden en ik ook natuurlijk...Moet ik je ophalen, vrijdag tegen negen uur???Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Mogge allemaal,Ja baby's zijn erg lief en blijf het betreuren dat ze blijkbaar voor mij niet bestemd waren. Maar idd als ik soms die opgeschoten pubers hoor dan denk ik ook wel eens aan het feit wat me misschien bespaard is gebleven. Tis nooit goed want ik wilde altijd graag 4 kinderen en was jaloers op mensen die ze hadden en die ze hadden waren jaloers op mij met mijn rust en vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 goedemorgen lotgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Zo heeft alles 2 kanten he Drup!Ik heb een stel vrienden die alles hebben,giga mooie grote villa,inrichting pppfffffffffff,auto,s voor de deur,noem maar op!Maar.........kunnen geen kinderen krijgen,dan prijs ik mezelf toch heel gelukkig hoor!Die stinkende puber neem ik dan op de koop toe! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden