Spring naar bijdragen

maandag 13 december

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Igor,
ik pak even een bakkie van je en ga braaf even buiten staan, kan ik gelijk zien hoe koud het hier is.
In ieder geval geen sneeuw of ijzel geloof ik, dat valt dan alweer mee.
Gisteren dus niet goed gegaan?
Zonde, maar inderdaad: gewoon vandaag dag 1, vooruit kijken.....
Nou, ik ben ff , zo terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Harry,
Het is hier op dit moment -2 , valt nog mee.
En heb de buienradar even geraadpleegd: pas om een uur of twee worden de eerste buien verwacht.
Moet vandaag een aardig eind uit te buurt, vroeg weg zo, maar hoop om twee uur weer terug te zijn.
En dan zien we dan wel weer wat er verder weer gaat gebeuren.
Gek, ik ben nooit een echte fan van de winter geweest, maar tegenwoordig kan ik echt al van te voren een soort van angst hebben voor sneeuw, gladheid en noem maar op.
Kan me zo goed voorstellen dat echt oude mensen gewoon de deur niet uit durven als het glad is.
Mezelf toch maar eens goed onder handen nemen, anders bereik ik dat punt al voor mijn zestigste :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhh Igor, is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd... :$
Er is telkens wat.... maar ik ga het wel weer oppakken.
Hoe gaat het met jouw bezoeken aan de sportschool??
Maar heb het ook als ik met de auto moet... ben gewoon bang dat ik dan van de weg afraak...
Maar zit er nu over te denken.... ik zit mezelf gewoon angst aan te praten denk ik.
Gewoon het welbekende trapje onder de .... en mezelf niet aanstellen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, dank je wel Harry :D.
Don't worry, laat me inderdaad niet opjagen.
Maar kan ook niet TE langzaam gaan rijden op een snelweg... dan ben je ook weer een gevaar op de weg.
Affijn, als het zulk eng weer is hou ik gewoon altijd wel goed afstand en probeer situaties waarin ik moet remmen te vermijden, is nog altijd helemaal goed gegaan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina ook goedemorgen.
yvonne als je niet naar de sportschool bent geweest heb je vast en zeker de 'zwembandjes' goed opgeblazen dus kun je ook wel tegen een stootje :D
ik probeer weer een ritme in m'n leven te krijgen, daar hoort ook de sportschool bij ;) ik heb hem vorige week nog even bekeken.
en nu spring ik onder de douche, de plicht roept weer vandaag :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ik heb voor het eerst van die ijzertjes die je onder je schoenen kunt doen bij gladheid, scheel een slok op een b.... :$

Maar zonder gekheid, ik vind ze echt een uitkomst.
Moet in het pikkedonker met de hond uit , en dan kan ik vaak helemaal niet zien waar de gladde punten zitten... dan voel ik me met die dingen toch een stuk lekkerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaaaaaapppppp. Oh Sorry maar het moest ff.
Had wekker een half uur te vroeg staan en heb iedereen maar al opgejaagd.
:huh:

Lekker rustig nu weer hier en rook me ook nog een peukie.

Sorry goedemorgen natuurlijk.

Sporten zou ik ook weer eens moeten gaan doen maar ik ben zo lui de laatste tijd.Eerst mijn ritme maar weer eens terugvinden dan komt dat wel weer.
Vandaag een drukke dag en dag 56 ADB. (Die luiheid mag wel eens verdwijnen vind ik).
Werk ze allemaal vandaag voor diegenen die wel gaan werken.

Igor: Je weet het: vandaag is een nieuwe dag met nieuwe kansen

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens:D

Ik ben gisteren het bezoekje aan die vrienden droog doorgekomen. Wel moeilijke vragen over het waarom van mijn niet drinken, maar heb het met een halve waarheid uitgelegd.
Vandaag dus dag 42:)

Met flinke buikpijn opgestaan, hoop dat het snel overgaat!
Verder alles ok hoor...

Jammer Igor, maar er nu weer tegenaan hè:present: Hoelang was het je gelukt om eraf te blijven?

Toine: goed dat je de sportschool weer oppakt, sukses!

Yvonne, Harry, Desi en Albertina ook goedesmorregens:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Toine en Desi,

Net W naar haar werk gebracht en word tijd dat ik ook wat ga doen.

Toch nog even over die sportscholen.
Laat je niets wijs maken, mensen praten elkaar aan dat dat zou moeten.
Gewoon wandelen of fietsen als dat uitkomt, af en toe de trap nemen in plaats van de lift en een beetje opletten wat je eet dan komt het helemaal goed.
Heb het zelf ook enkele keren geprobeerd en dan zie ik me zelf in een van die talloze spiegels en denk: jongen wat ben jij zinloos bezig, kappen met die hap en ga iets doen wat je echt leuk vind.
Ik weet uit ervaring dat mensen die veel sporten het meest verzuimen, niet alleen door blessures maar blijkbaar zijn die afgetrainde lichamen ook buitengewoon vatbaar voor elk griepje of virusje.
Alleen doen dus als je het echt leuk vind, niet omdat het zou horen of gezond zou zijn, wees gewoon jezelf en doe wat je leuk vind.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je erover begint Harry. Zo denk ik ook wel over die sportscholen.Soms heb je genoeg aan beweging zoals fietsen wandelen,trappenlopen ed. Wat zeggen ze ook al weer vanuit de hart reclames.. goed eten en drinken en een half uurtje beweging per dag. Dat moet eigenlijk toch iedereen wel kunnen denk ik zo. Heb je geen sportschool voor nodig:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...