Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 fijn he? om gewoon in de auto te kunnen stappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja Martens, dat is echt heerlijkJij bent al druk aan het verhuizen he, lees ik zo tussen de regels door.Ben blij voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Dank Rapilos, ik ben hard aan het werk in mijn nieuwe huisje 1-1-11 woon ik op nummer 1. Het is het begin van een nieuw leven. Zo voelt het ook. Maar er moet nog een hoop gedaan worden hoor, lees mijn verhuisdraadje maar 's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Heuglijk nieuws over ons Borretje.29 December einde van de detox.Kan ze toch knallend het nieuwe jaar in samen met haar zoontje !!! Blij,blij,blij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Verkeerde draadje...Nou Martens, het is me al gelukt hoor.Erg he, ik heb al eens een cursus kopieren van url's gehadmaarre weg alle info.Dat is iets wat je gewoon dagelijks moet doen....Lief dat je aan mn dachtEn ik wens jou op 1 januari heeel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nou Martens,Als al die 1en geen geluk brengen weet ik het ook niet meer:DGeweldig voor Borretje,Harstikke goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Fijn voor borrie geweldig!. Tja al die enen, 't moet gewoon wel goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Eigenlijk zouden er gewoon veel meer mensenmoeten scheiden en dan verder gaan met een LATexHeerlijk om te lezen, hoe goed jullie het nu met elkaar hebben.Enne voel je niet schuldig hoor Twinny, wij vertellen niks verder;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nou nog even de fellowship of the rings af kijken en dan gauw tussen de klamme lappen. Morgen laminaat leggen en een vaatwasser aansluiten. Maarrreh ik ben er echt niet om 5:00 uur hoor! eg nie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: witteEigenlijk zouden er gewoon veel meer mensen moeten scheiden en dan verder gaan met een LATex Heerlijk om te lezen, hoe goed jullie het nu met elkaar hebben. Enne voel je niet schuldig hoor Twinny, wij vertellen niks verder;) zijn er ook LATexinnen? Ik ben in de mood om weer eens verliefd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Oh, gelukkig twinsis, blijft het tenminste nog een beetje geheim:DJa, vind ook dat we het nu 1000 keer beter hebben, dan in het huwelijkse leven.Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen, dat LATex nog erg moet wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nu snap ik het!Los!Los van drinken,los van niet drinken,gewoon los!En toen gingen we veutters!En gaan we jeuzelend door de sneeuwkakelend door de miezeren zwalkend door het honderd bunderbos!En ineens was het antwoord daar!Er is geen antwoordAls in latexenLat-exen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Martens, wil je weer verliefd worden op je ex dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Jaahhhh!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 MARJO!!!!!!!!!gait it on???? (ofzoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: rapilosMartens, wil je weer verliefd worden op je ex dan? ow, ik legde het verband niet zo. maarreh als je het zo vraagt, ... nee verliefd op mijn ex, dat ben ik nog steeds, maar dat is zinloos. Maar ik heb gewoon zin om verliefd te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nu ben je dr eindelijk, moet ik afsluitenEven vaker komen hoor Marjoik mis je gejeuzel...Truste voor wie gaan slapenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ga vast tandenpoetsen.Zo naar bed.Phoe, avond was weer kort thuis,Maar ja, krijg toch slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hee Witte!Ga je nog gestaag?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Tja Martens, moet wel van twee kanten komen he:)Maar wie weet joh, wat er nog eens op je pad komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Heeel gestaag VmKan ook niet anders met dit frum en mn super maatjeWaarom komen jullie nu ik sluiten moet???Jij ook weer is komen hier he:heart:enne de groeten aan je lover..Nu echt weg Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: rapilosTja Martens, moet wel van twee kanten komen he:) Maar wie weet joh, wat er nog eens op je pad komt. Gaat weer gebeuren hoor. Nu of over een half jaar.... Ik zit daar niet zo mee. Maar nu ga ik onder zeil anders ligt het laminaat morgen schots en scheef. Doeg allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Welterusten allemaal,En Martens ; succes he morgen!Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 hoi Jane, ik kom je nog even welterusten wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden