bolletje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Goeie morgen Mupke.Ja will, het is veel makkelijker om alle schuld bij een ander te leggen. Dan hoef je zelf niet te kijken wat jouw deel is in het geheel.Sommige mensen doen dat. Jammer want dan leren ze niets van de situatie. Maar je weet zelf toch of ze gelijk heeft?Het is ook een beetje een teken van zwakte.Weet je al wat je met de kerst gaat doen Rekel? Heb je mensen waar je bij terecht kunt?
igor Geplaatst 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2010 Wil sterkte.Drup ga niet in de kou zitten, je kunt toch niet veel met een gipspootje er zullen beslist wel ouders zijn die een oogje in het zeil houden.
will Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja bollie, op de valreep eigenlijk. Ik ga lekker naar de koekestad met een lieve vriendin en haar nichtje. Kerstmarktje doen, fonduen ergens en op tijd naar huis of iets anders. We zien wel hoe het komt.De dag nadien, Kerstdag zelf, niks gepland, maar ga op vaderbezoek denk ik en dan vertrekken we zondagmorgen voor 2 dagen naar de Ardennen, alwaar de rest van de familie zit. Sneeuwwandeling maken, steengrillen en gewoon fun hebben. Hoop ik toch. Voel me momenteel te kwakkel om er dieper over na te denken.Wat zijn jouw plannen ?
will Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Bedankt lieve igor, hoe gaat het met je, want het is weer even geleden hé
bako Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Las net adam zijn bijdrageMoet nu eerlijk bekennen dat hij niet de enige met een rekentik isToen ik van de een op de andere dag stopte en dag 8 telde,had ik zoiets van geen drank bevalt goedMaar eerst maar eens dag 888 halenDus op 6 april hoop ik jullie te kunnen berichten dat ik mijn eerste streven heb bereiktWens iedereen even veel adb dagen toe[om te beginnen]Ook vandaag neem ik de eerste niet
druppeltje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja Will al heb ik geen kinderen dan zijn altijd mijn moederhormonen in me gebleven.He wat naar voor je dat gesprek en vooral wanneer er een dochter bij zit.Klinkt wreed maar heb altijd gezegd dat ik beter af ben als weduwe want daar kom je eens mee in het reine en een scheiding nooit.Of zeg ik dit onbehouwen? Bedoel na een scheiding is er zoveel verbittering en na een overlijden zie je de mooie dingen die je gehad hebt.Als ik het niet goed zeg dan vergeef me want heb mijn dag niet hahaha.Mupke niet tegelijk met Will gaan douchen want dan wordt het te nat hier en dat kan niet........Staat niet in de huisregels maar deze voer ik nu in namens druppeltje hihi.Bah eerst mopperen en nu nog melig ook.Naja alles komt kee. Nu eerst mezelf maar pimpen voor als Caro komt want dit is niet gezellig voor haar al is ze veel van me gewend.
bolletje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Willbillie, fijn om te horen dat je de kerstdagen niet alleen zit joh. Dat zijn toch moeilijke dagen, zeker als je gewend bent om samen te zijn.Ikzelf doe niets, en blijf gezellig in onze virtuele huiskamer, samen met anderen. Tussen kerst en nieuwjaar heb ik 4 dagen dienst.Moet de honden verzorgen dus heb veel te doen.
druppeltje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja Igor je hebt gelijk want ondanks mijn 4 zwemdiploma's zou ik verdrinken in de plomp met dat zware gips.Bako dat ga je redden tijger.Hups drup nu pimpen.
will Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Het was aan de telefoon drupje, maar ik hoorde ze huilen op de achtergrond. T was aan het roepen en tieren op het randje van de waanzin. Zo genoeg hierover, voel het alweer rommelen in mijn buik.Ik ga een bezoekje brengen aan mijn eeuwige rots in de branding.......mijn vader Bollie, wie weet kom ik nog even piepen als ik vroeg thuis moest zijn
igor Geplaatst 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2010 Wil hier gaat het oké. het sneeuwt de hondjes hebben ontzettend veel lol. ze willen met iedereen spelen. vanmorgen 2 labbie's, hond van de buren nog een jachthond, ze liggen nu dus helemaal uitgeteld op de bank. ik heb nog steeds een knalrood hoofd van de kou/warmte. maar ik vindt het ook zalig als K&B genieten
bolletje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Druppie doe jij eens als de donder je raam dicht? Dadelijk vat je kou.Heerlijk Igor als die twee languit op de bank liggen en jij niet iedere keer moet spelen of een bal weg moet gooien.
igor Geplaatst 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2010 dat is een voordeel Bol ik hoef alleen maar te kijken en te genieten we waren vanmorgen al aangesproken dat we een afspraak moesten maken zodat de hondjes kunnen spelen.
bolletje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 O wat leuk Igor. Ja je hoort vaker dat dieren leiden tot een grote vriendschap. Ik heb het zelf ook meegemaakt.Zocht een goed tehuis voor een keesje. Had haar 3 x geplaatst maar iedere keer was ze vreselijk agressief naar de mensen.Toen kwam ik een heel lief gezin tegen en daar wilde ze heel graag zijn. Ik heb nu nog kontact met de vrouw, de man is een paar jaar geleden gestorven. De hond heeft zelf haar baasje gekozen. Leuk hé?
igor Geplaatst 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2010 dieren kunnen zoveel betekenen voor mensen en het voornaamste is ze zijn eerlijk .
witte Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Deze even voor jou toine.:DB)Omdat je al twee weken niks meer gedronken hebt, en je zo mooi bezig bent, om je leven weer invulling te geven.Ik hoop dat je lekker zit te genieten van je krant en je boek.Deze is voor iedereen die m vandaag nodig heeft, en zo nietdan voor gewoon zomaar:heart:
witte Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Kyra, ff vraagje:was jij nou ooit het maatje van Sootheof vergis ik me daarin?
Otje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Hallo allemaalAlles okay hier. Prins heeft vanavond een verjaardag van een ex, en ik doe stoer alsof ik dat okay vind....Vanavond dansles, en misschien daarna nog oppassen daar, dus ik kom gelukkig de avond wel door. Wil geen spoken zien die er niet zijn, misschien is hij wel vroeg thuis of stuurt ie een lief smsje....
Otje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja, Bako en Jopie....Achterdocht maakt lelijk, van binnen en van buiten !
albertina Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Woman,leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt met de Prins.Of achterdocht lelijk maakt kan ik niet zeggen.Wel weet ik dat jij genoeg op je bordje hebt gehaddus enige reserve is best wel op zijn plaats.Voel je niet bezwaard, het is een natuurlijk beschermingsmechanisme.
lady jane Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Hier is het strakblauw mensenheb net de buurtkrant bezorgdheerlijk gewoon.Sowhat sterkte en blijf mild naar jezelfnatuurlijki wil je anders en als je anders had gekundhad je anders gedaan.Heb je al een maatje inmiddels?Slokje lijkt ook nog zoekende(de koppelaarster:D)dan wordt het een positieve SS: samen sterker
Otje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja Albertina, zo is het dan ook wel weer. Ik heb ontdekt dat Zowie haar eerste plas van de dag op het balkon doet. Ik zag het in de sneeuw. (geel) Dat betekent dat ik het eerste rondje over kan slaan. Heerlijk !Lekker blijven zitten en nog een bak koffie nemen. WauwNu laatste rondje s'avonds ook aanleren, en dan ben ik vrij ! 1 x per dag naar buiten voor een lange wandeling is dan echt te gek !Omdat ik alleen woon moet ik altijd met haar uit, ook als ik eens ziek ben of als het stortregent. Ik doe het met liefde maar dit is toch wel echt héél fijn zo....
Yvonne Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Blij dat je weer wat opgeknapt bent Sowhat. Hier geen sneeuw of wat ook , maar ook geen zonnetje... Geeft niet, ben allang blij dat het 'droog' is. Lekker rustig dagje, straks nog even boodschappen doen... en dan kachelen we al weer rustig aan naar het donker. Nog een paar dagen en dan hebben we de kortste dag ook al weer gehad. En nog maar een paar maandjes en dan komt de lente weer
Yvonne Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Wel af en toe goed schoonspoelen hoor Woman, anders gaat je balkon zo 'rieken'
Otje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Bolletje, (en anderen)Zowie heeft steeds van die bonken sneeuw aan haar vacht hangen. Bij haar pootjes. Heeft ze daar last van ? (bevroren voetjes?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden