Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsja ik wist het eigenlijk wel. ik had de hoop dat als hij me echt zou leren kennen dat hij dan in zou zien dat ik de ware en vooral enige vrouw voor hem zou zijn. Beetje naief misschien, maar dat gebeurd als je smoorverliefd bent, en helemaal op zo'n droomprins ... Nu zijn we 3 maanden bij elkaar en dan is er altijd een breekpunt. Of we gaan meer naar elkaar toe of we verwijderen uit elkaar.

Dus maar proberen terug te kijken naar een mooie tijd, want dat was het wel. Ik ben er beter en mooier van geworden, en dat neemt niemand mij meer af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een kroket op vier pootjes door de sneeuw gesleurd. Tuurlijk weer onder de ijsballen dus dreigde morgen de frietpan aan te zetten want een warm badlaken wil ze ook niet hahaha.

Woman een brutale vraag en antwoord hoeft natuurlijk niet maar ben je niet te dwangmatig op zoek naar een relatie? Je wil dat erg graag maar is het niet zo dat je daarom telkens tegen de verkeerde aanloopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zoiets he. ik heb em dat ook maar gestuurd dan. ik was boos, hij was boos, nu stoppen met ruzie maken. of we wel of niet verder gaan weet alleen de toekomst.

Nee Drupje ik wil wel graag een man in mn leven, maar wel eentje die dat wil. Ik ben juist iemand die te snel deuren dichtgooit :s

quote:

Originally posted by:
Sowhat

Denk daaraan dan terug,je bent er beter en mooier doorgeworden.

Dat heeft hij jou kunnen geven,net zoals jij hem een hoop zult hebben gegeven.

Misschien zit er gewoon niet meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Joost

Hallo iedereen.

Heb de laatste weken niet meer geschreven en ook niet meer gelezen. Heb het draadje van vandaag even door gescrolld en zie dat er meer mensen zijn die Refusal gebruiken. Ik sta vandaag 6 weken droog, zonder moeite eerlijk gezegd. De eerste twee weken elke dag refusal geslikt maar ik had zoveel last van de bijwerkingen dat ik ben gaan spelen met de dosering. (In overleg met mijn huisarts natuurlijk.)

Voor mij werkt 2 x in de week 1 pil het beste. Maar wel moet ik de pil rond een uur of 10 's avonds innemen, dan heb ik bijna geen bijwerkingen de volgende dag. Hebben de refusallers ook zo'n last van bijwerkingen?

De laatste anderhalve week heb ik zelfs helemaal niks meer geslikt en dat gaat heel goed. Geen triggers meer en geen behoefte om te drinken. Maar het feit dat de pillen er liggen geeft veel rust! Als het moeilijk wordt is een pilletje zo genomen. Toch?

Het is bijna angstig hoe goed het gaat.

Kijk met veel vertrouwen de feestdagen tegemoet en in het nieuwe jaar de cursus bij de VNN, ook al drink ik niet meer lijkt het me verstandig het traject af te maken en er achter komen waar het fout gegaan is.

Hoop dat het iedereen hier ook goed gaat!

Hoi Joost,
Ik heb refusal geslikt en werd daar al ziek van zonder te drinken. Ik blijk die ene 1:10.000 te zijn waarbij refusal de werking van de lever aantast. Hou vooral in de gaten dat je niet moe en lusteloos wordt. Het duurde lang voordat die verschijnselen werden gekoppeld aan refusal. M'n halve lever werkte al niet meer. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, alleen de stok achter de deur is nu een slappe vaatdoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...