Spring naar bijdragen

Spellendraadje

bolletje

Aanbevolen berichten

Loop al een tijdje te prakizeren om een draadje op te zetten voor suggesties om wat spelletjes te doen met de kerstdagen. Wel leuk misschien zeker voor de alleenstaanden onder ons. Misschien vergemakkelijkt het deze dagen wat en worden mensen minder getriggerd waardoor het wat makkelijker wordt om van de drank af te blijven. Bezig zijn met iets is veel beter. En zeker als we het samen doen want de eenzaamheid ligt, zeker deze dagen heel sterk op de loer.
Dus graag veel suggesties.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen een ADB kerstverhaal schrijven. Dat we allemaal twee zinnen schrijven
en degene die geschreven heeft mag het stokje doorgeven aan wie die wil.
(wel ff van tevoren doorgeven dan of je die dag op de chat bent anders gaat het verhaal niet door en zitten we allemaal te wachten)

Dus voorbeeldje:
De kerstman zat zich te vervelen, want het was nog een week voor kerst. Hij dacht ik ga is wat surfen op het net en heel toevallig kwam hij op een site terecht die ADB heet en ook een forum heeft

Ik geef t stokje door aan ........

En die gaat dan verder met twee zinnen schrijven

Lijkt me leuk om dit op een saaie eerste kerstdag te doen ofzo
Het is maar een ideetje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen ook al beginnen met het kerstverhaal, toch? Ik zal beginnen.

Het eigenlijke kerstverhaal zoals het echt was.
Heel, heel lang geleden waren Maria (die eigenlijk Marietje heette) en Jozef (die eigenlijk Joffa heette), op weg naar Bethlehem. Na dagen gelopen te hebben zagen ze heel ver aan de horizon een stad liggen.
Nazareth. Jozef had eigenlijk wel zin om ergens een bakkie cappucino te gaan doen dus spoedde ze zich richting coffieshop. Niet wetende dat daar bijna nooit koffie geschonken werd.
Eindelijk daar aangekomen gingen ze de shop binnen en werden meteen aangesproken.
"Hey dude trek in een heisie"zei een man heel zweverig. Het was de kerstman die zich verkleed had als St. Nicolaas. Hij had geen rooie gokkerd meer omdat hij een jaar bij het A.D.B. forum gezeten had, en had besloten om ook geen flessen drank ik de kerstpaketten te doen. Hij stond helemaal droog.
"O nee"zei Josef vriendelijk en beleefd "Mijn vrouw Marietje staat op het punt om te bevallen en ik wil niet zo stoned als een garnaal bij haar zitten, het is ons eerste kindje ziet u?" Dus bestelde Jozef............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ze heerlijk genoten hadden van al dat lekkers trokken ze verder op zoek naar het huisje waar de vallende ster zou schijnen. Na lang zoeken kwamen ze in een steegje, daar zagen ze een piepkleine varkensstal met ....... koeien, schapen, en een stomme ezel die dacht dat ie koe was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wings schuld door zijn kattenjank draadje :D

The game! Give the answer on the question of the listener.
Is dit nu werkelijk een castraat of stiekem toch een vrouw in haar ontwikkeling man te worden?
En mocht de conclusie castraat zijn, kan iemand mij daar dan ook over informeren? Wat betreft de verdere ontwikkeling, blijft zo iemand vrouwelijke trekken houden na zo´n leeftijd?

Ter vergelijking een clip waar ik hem/haar er onnatuurlijk voor een man uit vond zien en het nummer behoorlijk verpest door wat ze ermee geprobeert hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...