lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Blondie nog iets over Bor gehoord?zou toch vandaag besloten worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Truste Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bonbon:heart:heb geen woorden, sorrygelukkig zijn er veel meer mensen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bonbon, wat een naar bericht. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Super te horen Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi jij Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Heeft iedereen nu vakantie?Ikke wel :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nope Mupke ben noodgedwongen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Da's minder leuk. Ben je ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nope nu niet meer maar dat ziekzijn heeft me wel de das om gedaan. En dat is de rede waarom ik thuis ben, ziekte in proef periode endus ontslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Mup,Nee, geen vakantie.Was het maar waar, morgen gewoon werken,maar wel klaar om 14.00 i.p.v. 20.30.Is toch nog wat, kan ik nog even de laatste boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 En hoelang ben je dan vrij Rapi? Tot het nieuwe jaar of zit dat er niet in voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nee mup, niet tot het nieuwe jaar.Maandag 27 jan. gewoon weer werken, en de rest van de week ook.Alleen op oudejaarsdag, zelfde verhaal.14.00 uur stoppen inplaats van 20.30Nieuwjaar vrij, zondag ook en dan maandag weer gewoon werken.Ach ja, het leven van een ondernemer gaat niet over rozen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Oh, maar dan verdien jij veel deze dagen. Toch? Jammer dat al die dagen nu net in het weekend vallen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik val om van de slaap dus ga ik mn bed maar eens zoeken. Welterusten. Oh, nog even. ik las over afwezig zijn met de kerst. witte had het daar over dacht ik? Ik ben hier gewoon hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nou....veel verdienen.Is meer hoofd boven water houden.Voor mij is het wel gunstig, dat het in het weekeinde valt.Voor de medewerkers wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Zou je zelf niet ook graag een paar daagjes extra vrij zijn dan Rapi? Mensen geven hun geld toch wel uit. Is het niet op maandag, dan wel op dinsdag. Zo werkt het bij mij tenminste wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goed idee Mup,Kan ik ook beter doen.Dus...Truste allemaal, en hoop dat de slapelozen onder ons een betere nacht hebben dan gisteren.(heb even de eerste 2 bladzijden gelezen van vanochtend, het leek wel of niemand had geslapen)Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ach Mup, die vrije dagen komen nog wel een keertje.Maar nu ga ik echt.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja, ik ga ook echt nu.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 hoi, doodmoe en op..... heb even snel gelezen, maar ga nu lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nou dan doe ik het licht weer uit:light:uit dus:lips:trusteslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Pfff, deze sturing vind ik maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Het is enkel maar muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden