PROUD2BME Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedemorgen allemaal,Goedemorgen Cath!Jeetje wat een nacht,geen oog dichtgedaan zeg!Hoestende proestende kinderen in huis! ppffff.IK WIL SLAPEN!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 :$ Gefeliciteeeeeeeerd Tatum!Een hele fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Jemig meid, hier net zo... geen kids die lawaai maken en last hebben van hoest maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tatum, gefeliciteerd :moon: :moon:Voor mij is het geen ochtend; ik moet echt nog slapen, smeek...Ya..... jij ook?Slaap nog ff als het kan?!!!xxx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedemorgen slapeloze schonen,Hoop dat een mooi, rustige dag wordt zodat jullie niet te veel last van deze doorwaakte nacht hebben.Tatum, van harte, maak er een feest van!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Wat gezellig. Harry is er ook al. Hoe bestaat het, voor mijn gevoel nog midden in de nacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Leuk jou even te treffen. Hoe is het?Ik lees het later, okay.Ga mijn nestje nog eens proberen...Fijne dag Ya, suc6 with the kids!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goed Cathy,Ji niet, hele nacht niet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nope.Gek.Inhalen dus. Dagdag... liefs van mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Zullen we ff tegen elkaar ankruipen Cath?Misschien dat het nog even lukt een klein slaapje te doen hihiMogge Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ok zet nu dat ding ook uit!Bevorderd de slaap ook niet echt!Oogjes dicht,luikjes toe! SLAAP LEKKER YAH!!!!!!Slaap Yaja slaap,daar buiten loopt een schaap..............1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21.........................ppppppfffffffffffff het zijn wel een hoop schaapjes hoor.......22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 goede morgen schone slaaplozen en diegene die al wakker zijn.hier weer sneeuw erbij koffie loopt, theewater pruttelt, broodjes zal ik zo smeren of willen jullie al kersstol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tatum van harte gefeliciterd met je verjaardag. maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedemorgen allemaal:DHier onrustig geslapen, maar allez, ik heb geslapen...Voor degene die nog een uiltje gaan knappen, welterusten Voor degene die moeten werken, werk ze. Gisteren is vergeten, vandaag een nieuwe dag. Ook ik stap zo de deur uit naar mijn werk, voelt fijn om weer bezig te zijn.Tatum; Dank je voor je pact gisteren, ook ik ben de dag droog doorgekomen:D en daar ben ik nu superblij om.En natuurlijk : Gefeliciteerd !!! Zo en nu nog een bak koffie en een peuk en ertegenaan... Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedemorgen,wat een vreselijke nacht, gewoon niet geslapen.Tatum,van harte gefeliciteerd.:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ook goedemorgen.Tatum van harte gefeleliciflapstaard:musicnote:Maak er een fijne dag van!Vandaag kennismaken op mijn nieuwe stage plaats. Ben benieuwd.Beetje zenuwachtig ben ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goede morgen lieve mensen...Desi; wat spannend!! veel succes vandaag...Tatum: proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Zo ff teruggeslezen van gisteravond. Wat bedoeld Witte eigenlijk met dat ander feest. forum/chat? Of heb ik dat verkeerd gelezen soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Een hele fijne dag toegewenst...ga naar werk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 15 december was het 2 jaar geleden dat ik werkeloos ben geworden. (eerste keer in mijn leven na 30 jaar werken). Nu voelt het weer alsof ik de eerste keer ga werken. Met deze stageplaats probeer ik weer mijn ritme terug te krijgen. Waarom zie ik er dan zo tegenop? Is het die onzekerheid wat me in zijn greep heeft gekregen nu ik niet meer drink? Was de dag maar al om:huh: Zodat ik vanavond kan zeggen, waar heb ik me in godsnaam druk om gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeiemorgen Frummers, Tatum: hiep hiep hiep hiep.................. .....Hoera, van harte Tatum, ik wens je een heeel fijne verjaardag. Dees. Tuurlijk ben je gespannen, maar gaat goed komen hoor. Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lekker bakkie Igor, en doe mij maar een gewoon broodje. Harrie, werk ze zo, en voor alle dames die slecht hebben geslapen..... gewoon nog even terugduiken als je de kans hebt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 quote: Originally posted by: Desi Wat bedoeld Witte eigenlijk met dat ander feest. forum/chat? Of heb ik dat verkeerd gelezen soms? Ik heb het gevoel dat dat een misverstand is Dees. Ik weet niets van een nieuwe groepschat of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ook goeiemorgen Toine, gaat goed he? Ik pak het trainen wel op na de kerst, nu even geen tijd voor helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Eerst die 100 dagen maar Toine.... en stoppen met roken? strak plan, mij heeft het indertijd heel goed geholpen om me te laten laseren.... moet je natuurlijk niet na een half jaar weer gaan roken he Maar het gaat goed met mij hoor. Ik ga straks de boodschappen halen, vermijd ik de drukte een beetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden