Kate Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Lekker snerend Vie. Voelt het goed?Tijd om te gaan bankhangen!Toedeleratseflats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nee Kate, het voelt niet goed. Ook net zo lekker snerend van jou. Ik probeer een forumgenote die ik best waardeer, enige zelf waardering bij te brengen. Dat is NIET snerend bedoeld.Ik heb dit verhaal al enige weken met warmte en bezorgdheid gevolgd, en ja, je hebt gelijk, vanavpnd ben ik even wat minder beheerst dan anders, en daar heb ik ook weer mijn redenen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ben ik ook weer even op deze draad.Ik zie wat onbekenden ingelogd staan. Schroom niet om mee te kletsen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 En zo zie je maar, we zijn allemaal mensen.De ene keer zijn we lief en aardig en kunnen we een hoop hebben, de andere keer zijn we kattig, snerend of chaggie of wat dan ook.Wat maakt het uit, we kennen elkaar en weten dat we niet altijd zo zijn. Let it be! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Pietseparel, wij hebben elkaar al vanaf het begin niet goed gelegen, Maar dat gaat vaak zo hoor, de ene keer kets je elkaar de tent uit en de andere keer begrijp je elkaar weer.Maar ik moet wel in het algemeen zeggen dat ik nu niet zo goed in staat ben om pittige discussies aan te gaan. Normaal gesproken wel, maar nu ben ik eigenlijk meer bezig om aan mijn therapie te denken.En als ik aanleiding heb gegeven om pittige dingen te doen, doe het dan maar niet.Ik ga in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Kom net binnenvallen en lees je reactie op Woman Vie. Behoorlijk arrogant hoor. Jij gaat Woman proberen enige zelfwaardering bij te brengen? Ten eerste vraag ik mij af of ze daar op zit te wachten en ten tweede we kunnen niet allemaal van die bikkels zoals jij zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dar, weet je wat ik doe? Ik log hier nu uit en ik log minstens een week niet meer in.Het is op dit moment niet goed voor me.Goed dat je het zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vie:heart:je weet het, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 dat zou zeker jammer zijn Vie, jij bent toch ook bezig met therapiedat wil je toch ook delen op het forum, dat zou zonde zijn alsje dat niet gaat doen, Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nee, is echt niet om zielig te doen ofzo, maar ik merk gewoon dat ik de laatste tijd iets teveel betrokken ben bij het forum, en daar heeft Dar me zojuist attent op gemaakt. En ik hou hartstikke veel van julie allemaal.Maar ik moet me nu even richten op thuis en therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik hoop dat het een goede week voor je word Vieen begrijp wat dar bedoelt, ervaar het ook zo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wat een emoties!Zo te lezen heb je een beschadiging aan je hoornvlies Woman: dat is het doorzichtige deel voor de iris. Dat doet ontzettend pijn en je kunt alleen maar tranen; je oogleden zwellen op en het oogwit wordt langzaam steeds roder. Door de pijn kun je later niet meer knipperen en je krijgt last van fotofobie.Ik heb grote mannen gezien die hierdoor even totaal geinvalideerd raakten; je voelt je alleen even een zeer oog!Met de zalf (als het goed is chlooramfenicol) en eventueel 24 uur een oogverband heelt het meestal al weer binnen 24 uur, maar in die tijd mag je niet aan het verkeer deelnemen omdat je geen diepte kunt schatten met 1 oog (als je dat niet gewend bent).Goed dat je al 2 aspirientjes hebt genomen Woman, paracetamol 1000mg en als je maag er tegen kan ibuprofen helpen meestal voldoende.Bij dit trauma (tijdschrift in oog) is er gelukkig geen letsel te verwachten van het netvlies (dat zit achterin je oog).Beterschap Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Moet er wel even bij zeggen, dat ik dat bij Womanjuist niet zo ervaar, voor er misverstanden ontstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 BOE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vie,'k zal je missen, maar als het beter voor je is...Wel terug komen hoor Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nou niemand zich een hoedje geschrokken?Wat een teleurstelling.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi allen,Hee Harry, hoe gaat ie? Hoor jij nog wel eens wat van Jan?Fleurtje, alleen koeien loeien toch?Of wou je me aan het schrikken maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Overigens leuke tip van je Woman, Cold feet.Ik zit er weer helemaal in, vond de eerste uitzendingen zoveel jaar terug al fantastisch.Maar waarom het nou zo verschrikkelijk laat moet worden uitgezonden...Mijn wekker gaat gewoon om 6:20 helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wou je aan het schrikken maken Ben niet zo angstaanjagend dan . Goede eigenschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Alles goed suusje? Heb je gisteren niet meer kunnen volgen en ben eigenlijk te lui om terug te lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoe is het Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vandaag iets moeilijker dan gisteren maar beperkt zich voornamelijk tot het moment dat ik de winkel inga..Tijdens de dag ook wel een keer of paar keertjes maar eens ik thuis ben is alles ok.De rest is nog steeds hetzelfde..hoofdpijn en plassen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Het is breken met bepaalde patronen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Was jij gewend om ook overdag te drinken dan, Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Enkel tijdens het weekend..dan was het van 's morgens al.Tijdens de werkweek al een tijdje niet meer. Maar heb het ooit wel gedaan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden