Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja weet je, ik heb zo'n ziekenhuis trauma door mn nekbreuk, dat ik er echt niet heen ga voor een beetje jeuk in mn oog.
En er werd bevestigd dat het juist heel goed is dat ik was gekomen.
Als er iemand door de pijn heen bijt ben ik het wel. Het moet wel heel heftig zijn wil ik naar de huisartsenpost gaan. Ik klapte dubbel van de pijn.
Ik zou het prettig vinden als je je rothumeur op iemand anders richt in het vervolg, Vie. Aangezien we toch nooit veel communiceren, doe dat dan ook niet om je af te richten.
Wie is hier nou een vrouw, ik ben toevallig wel Piet Piraat ja, dus opgepast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit hoor Teveel. Als het goed met je gaat, is dat het belangrijkste. En zo te zien doet dat het.:heart:

Zo mensen ik ga ook weer afsluiten. Weltrusten allemaal en tot morgen weer.
Woman ik hoop dat je een beetje slaapt en geen pijn hebt vanacht.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry,
émA is een alcoholvrije 'wijn' met iets prik; de Happie heeft het.
Als je het (wit of rood) in een mooi glas dot is het minstens net zo feestelijk!

En Woman, trek je maar vooral de steun aan die je hier krijgt; de positieve berichten moeten het 'm doen.
Dit is nu eenmaal een forum waar het ook af en toe minder goed met de deelnemers gaat, en dat lezen we hier dan ook. Straks weer lekker met één oog naar Cold feet kijken, als je tenminste nog niet slaapt van de pammetjes.
Ik kijk alweer uit naar de geboorte van Matthew, en daarna de dieptrieste dood van...(of moet ik maar niets zeggen voor degenen die het nog niet eerder hebben gezien?). Tranen met tuiten heb ik gehuild, heerlijk zo af en toe.

Vraagje: heeft iemand een tip voor een mobiele telefoon met internet waarop ik ook kan forummen?
Iets uit de consumententest ofzo?
Ik baal ervan dat mijn werk zo goed beveiligd is dat ik jullie daar wel kan lezen maar niet antwoorden. Maar er is nu zoveel te koop, ook met fototoestellen met 8megapixels zelfs erop, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik las wel eens van iemand (EM?) over een Iphone?
Toch te vroeg geboren; mijn kinderen zijn hier straks vast veel beter in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine, ik wacht op dat Karen en David gaan scheiden en zij aan de zuip gaat, kan me herinneren dat de radicaal het roer opgooid, flessen leeggooid in het aanrecht. Ben benieuwd hoe ik er nu tegenaankijk, in vergelijking toen ik zelf een zuipanimal was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, die scheiding kan ik me niet eens meer herinneren...was ik toen niet nuchter genoeg? Wel kan ik me de zuip herinneren; ik let er nu al steeds op (ze neemt al steeds subtiel nipjes uit een wijnglas). En Davids vreemdgaan, met die donkere vrouw dacht ik...

Ik verheug me er al op, al zou ik eigenlijk moeten gaan slapen...nee, veel te leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja; ik heb mezelf laten verleiden om zo'n buikband te kopen die door middel van electrische schokjes je spieren doet samentrekken. Je gaat er natuurlijk nauwelijks vet door verbranden (dat doe ik op de OLFiets), maar ik kan me wel voorstellen dat m'n buikspieren (probleemzone bij veel vrouwen) er wel sterker door worden.
Iemand ervaring mee?

Wel een gedoe met die gel erop: ik blijf maar stil ermee liggen voor de tievie. Op de reclame liep die (slanke) den er natuurlijk gewoon mee rond zonder te knoeien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haargel werkt ook Alaine
veel goedkoper
Dochter heeft m even heel intensief gebruikt en zei dat ze het kon merken.
Op de sportschool hoorde ik er iemand over die na maanden echt een strakke
platte buik had, maar toen ze er mee ophield blubberde het al heel snel weer.
Dus beter matig en blijvend, dan alles of niets (wat veel alci's toch een beetje hebben,
in elk geval ik, zei de gek).

Voor nu welterusten,
ff lezen en dan slapen,
kreeg onverwacht een stel uit Praag in de B&B
en die willen vroeg ontbijten
doei doei:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond iedereen, net terug van de bioscoop en alles nagelezen. Vandaag een beetje storm in de lucht hé, misschien dat het koude en slechte weer ook wel een rol speelt zekers ? Ik ken Vie ook niet zo goed, behalve dat ze een lieve hulpvaardige en warme vrouw kan zijn, daarom verschoot ik ook wel een beetje van het berichtje. Maar niemand weet wat er bij haar aan de hand is hé. Geef ze op zijn minst wat verzachtende omstandigheden, dat heeft ze hier toch al minstens verdient volgens mij. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Desi niet zo goed maar dacht te lezen dat het vandaag niet zo goed ging.
Slaapt ze nu?
Denk dat ze het echt probeert hoor. Moet vast pijnlijk voor je zijn. Denk ik..
Ik heb de andere partij nog nooit horen spreken.
Het komt wel goed..denk ik..Ik ben zo slecht in advies geven :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muzikant, ik kan me zo voorstellen dat je bang bent. je gaat er kapot aan zeg je en ik heb echt met je te doen.
Ik weet hoe moeilijk het voor partners is van alcoholisten, heb er veel met mijn man over gesproken.
Hoe is het met je nu? Kun je wel met iemand praten?
En Dees, ligt ze nu op bed?
Schrijf maar hoor, is ook voor jou misschien eens goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...