Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja... plassen... veel plassen....

Maar je klinkt goed Fleur:rose:

Ja het is stil hier, maar wel veel inloggers.
Ik ga trouwens ook wat anders doen..... stop-roken forum of tv.
En vroeg in bed.

Ik wil Woman ook even sterkte wensen; joh, wat vervelend zeg, zo heb
je zomaar wat. Gauw herstellen! (voor je date aan in elk geval!)

Fijne avond nog allemaal!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cathy,

't Is al meer dan een week dat ik iets van Jan gehoord heb, hij heeft een woning en hij had het moeilijk.

Met mij is het ok.
Ben niet alcoholvrij maar wel redelijk alcohol de baas.
Drink alleen nog als ik in gezelschap ben van mensen die drinken en dan hou ik me de hele tijd voor: rustig Harry, rustig aan enz.

Het overgrote deel dronk ik thuis, mijn vrouw thee, ik wijn dus het scheelt heel wat nu ik dat niet meer doe.
Wat ik nu wel heb is de hele tijd zin in een alcoholische versnapering :huh:
Dat had ik niet (meer) toen ik een aantal weken helemaal niets gedronken had, dus.... maar ja, wat een stap is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat valt wel mee Harry, die stap.

Ik moet er ook niet aan denken om NOOIT meer te mogen drinken, dat is me veel te groot. Ik denk maar steeds aan een dag verder, of een week. Dan zijn het maar kleine mijlpaaltjes die samen een groot geheel kunnen vormen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, dat stop-roken forum, loopt dat al?

Ik wilde me twee maanden terug ervoor opgeven maar toen lukte de aanmelding voor de trial niet.
Hopelijk is dat inmiddels opgelost?
Ik krijg er trek van, het praten over... Ik ga even mijn tweede voor vandaag roken.
En dan even lekker een maltje erbij, dat heb ik wel verdiend.
Vind ik toch af en toe lekkerder dan al die frisdrank en thee; ook émA drink ik graag uit een mooi glas op een feestje, of onidorC...mjam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net hetzelfde hier..
Maar wil wel eerst voor zover dat kan sterk genoeg in mijn schoenen staan om te stoppen wanneer dat nodig is. En dat is van het eerste roesgevoel. Dan moet het stop zijn.

Waag me er zeker de eerste zoveel "weet ik veel" nog niet aan.
Eigenlijk vind ik het ook helemaal niet lekker drank dus misschien maakt dat het probleem in de toekomst gemakkelijker.

Vinden jullie het lekker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff vlug Alaine feliciteren met haar 500e bericht. Wat fijn dat je Woman advies hebt kunnen geven w.b. haar oog. Ja inderdaad een oogletsel kan verdorries pijn doen.

Woman. Hopelijk dat je inderdaad binnen 24 uur, minder pijn hebt. Je moet het toch een heel eind van je ogen hebben. Kleren maken, dansen enz. Het zou erg zonde zijn als je dat een tijdje niet kan.:)

Ik heb Flip en Fleur ook weer gezien. goeie avond dames. Altijd gezellig jullie te lezen.:rose:

En Teveel ook weer. Volle bak hiero. Fijn.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar dit over gaat, Vie maar dit slaat echt helemaal nergens op
Wat een rotbericht zeg bah
als je zo over me denkt hoef ik met jou geen woord meer te wisselen.
Bah bah bah bah bah
bedankt voor de trap na, echt super van je dat je dat zo goed kan, iemand in zn gezicht trappen.

quote:

Originally posted by:
Vie

Sorry hoor Woman, en misschien zou ik het niet moeten zeggen.

Vorig jaar kwam er met de verbouwing tamelijk ruw een steen tegen mijn oog. Het deed best zeer en de wang werd ook nogal blauw. Maar denk je dat ik met pammetjes in bed ben gaan liggen?

Jeetje mina, word toch eens een keer een vrouw! Groei een keer op joh!

Waar gaat het nou helemaal over, je zit aan je pc geplakt omdat je een mailtje van dat vriendje wil, en als je maar een bluts hebt ga je meteen verdovingsmiddelen nemen.

Als je een pappie wil heb je een goed vriendje getroffen.

Maar geen wonder dat hij niet zo snel met reageren is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Alaine xx

quote:

Originally posted by:
alaine

Wat een emoties!

Zo te lezen heb je een beschadiging aan je hoornvlies Woman: dat is het doorzichtige deel voor de iris. Dat doet ontzettend pijn en je kunt alleen maar tranen; je oogleden zwellen op en het oogwit wordt langzaam steeds roder. Door de pijn kun je later niet meer knipperen en je krijgt last van fotofobie.

Ik heb grote mannen gezien die hierdoor even totaal geinvalideerd raakten; je voelt je alleen even een zeer oog!

Met de zalf (als het goed is chlooramfenicol) en eventueel 24 uur een oogverband heelt het meestal al weer binnen 24 uur, maar in die tijd mag je niet aan het verkeer deelnemen omdat je geen diepte kunt schatten met 1 oog (als je dat niet gewend bent).

Goed dat je al 2 aspirientjes hebt genomen Woman, paracetamol 1000mg en als je maag er tegen kan ibuprofen helpen meestal voldoende.

Bij dit trauma (tijdschrift in oog) is er gelukkig geen letsel te verwachten van het netvlies (dat zit achterin je oog).

Beterschap Woman
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hooooooooooowwwwwwwwwww!!!!!!!!!

Dat had ik niet gelezen!
Oei dat is wel gemeen. Ook al zou iemand je vervelen dan nog hoef je niet zo pijnlijk uit de hoek te komen.

Maar woman, heb dit ook al gedaan in het verleden hoor. Meestal was ik dan goed dronken (denk niet dat Vie het was, weet het niet natuurlijk). Maar misschien zat haar iets héél hoog en zocht ze iemand om af te reageren en was jij diegene spijtig genoeg.
Praat het niet goed hoor..Ken Vie ook niet echt maar ben er zeker van dat ze hier morgen héél slecht om voelt!

Spijtig dat je het moest lezen en het was vast niet zo gemeend :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...