Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Kate, het voelt niet goed. Ook net zo lekker snerend van jou. ;)
Ik probeer een forumgenote die ik best waardeer, enige zelf waardering bij te brengen. Dat is NIET snerend bedoeld.
Ik heb dit verhaal al enige weken met warmte en bezorgdheid gevolgd, en ja, je hebt gelijk, vanavpnd ben ik even wat minder beheerst dan anders, en daar heb ik ook weer mijn redenen voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo zie je maar, we zijn allemaal mensen.
De ene keer zijn we lief en aardig en kunnen we een hoop hebben, de andere keer zijn we kattig, snerend of chaggie of wat dan ook.
Wat maakt het uit, we kennen elkaar en weten dat we niet altijd zo zijn. Let it be!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietseparel, wij hebben elkaar al vanaf het begin niet goed gelegen, Maar dat gaat vaak zo hoor, de ene keer kets je elkaar de tent uit en de andere keer begrijp je elkaar weer.

Maar ik moet wel in het algemeen zeggen dat ik nu niet zo goed in staat ben om pittige discussies aan te gaan. Normaal gesproken wel, maar nu ben ik eigenlijk meer bezig om aan mijn therapie te denken.

En als ik aanleiding heb gegeven om pittige dingen te doen, doe het dan maar niet.

Ik ga in bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net binnenvallen en lees je reactie op Woman Vie. Behoorlijk arrogant hoor. Jij gaat Woman proberen enige zelfwaardering bij te brengen? Ten eerste vraag ik mij af of ze daar op zit te wachten en ten tweede we kunnen niet allemaal van die bikkels zoals jij zijn hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, is echt niet om zielig te doen ofzo, maar ik merk gewoon dat ik de laatste tijd iets teveel betrokken ben bij het forum, en daar heeft Dar me zojuist attent op gemaakt. ;)
En ik hou hartstikke veel van julie allemaal.
Maar ik moet me nu even richten op thuis en therapie. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een emoties!

Zo te lezen heb je een beschadiging aan je hoornvlies Woman: dat is het doorzichtige deel voor de iris. Dat doet ontzettend pijn en je kunt alleen maar tranen; je oogleden zwellen op en het oogwit wordt langzaam steeds roder. Door de pijn kun je later niet meer knipperen en je krijgt last van fotofobie.
Ik heb grote mannen gezien die hierdoor even totaal geinvalideerd raakten; je voelt je alleen even een zeer oog!

Met de zalf (als het goed is chlooramfenicol) en eventueel 24 uur een oogverband heelt het meestal al weer binnen 24 uur, maar in die tijd mag je niet aan het verkeer deelnemen omdat je geen diepte kunt schatten met 1 oog (als je dat niet gewend bent).
Goed dat je al 2 aspirientjes hebt genomen Woman, paracetamol 1000mg en als je maag er tegen kan ibuprofen helpen meestal voldoende.

Bij dit trauma (tijdschrift in oog) is er gelukkig geen letsel te verwachten van het netvlies (dat zit achterin je oog).

Beterschap Woman :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens leuke tip van je Woman, Cold feet.
Ik zit er weer helemaal in, vond de eerste uitzendingen zoveel jaar terug al fantastisch.
Maar waarom het nou zo verschrikkelijk laat moet worden uitgezonden...
Mijn wekker gaat gewoon om 6:20 helaas. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag iets moeilijker dan gisteren maar beperkt zich voornamelijk tot het moment dat ik de winkel inga..
Tijdens de dag ook wel een keer of paar keertjes maar eens ik thuis ben is alles ok.
De rest is nog steeds hetzelfde..hoofdpijn en plassen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...