Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen.

Ben nog steeds aan het werk, maar de dag hangt al goed in de lucht. En vandaag wordt het een goede dag, ik voel het. We hebben niet veel kunnen rusten dus de moeheid kruipt stilaan in mijn lijf. Vanavond gaan we niet op restaurant voor de cinema en dat is alleen maar in mijn voordeel. Geen verleiding voor mij, want na een nachtje werken ben ik daar des te vatbaarder voor. Opnieuw dag 3 en ik voel me bijzonder goed.
Suus, ik hoop dat het een beetje opgeklaard is bij je, want het klonk als een flinke noodkreet !!

Maak er iets moois van vandaag iedereen, ik ga nog een kraan moeten vastmaken langszij een zeeschip en sta hier op de kade te tokkelen op mijn laptopje in afwachting van.

Oh ja, en Desi, laat dit de eerste dag zijn van de rest van je leven, heel veel sterkte gewenst, mocht je dit lezen :present:

:moon:Goeie morgen, morgen, ik ben blij
Goeie morgen, goeie morgen
Want ik mag er immers weer al bij
Goeie morgen, goeie morgen
Goeie dag, zonneschijn
Dank U morgen dat ik mag zijn

De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen
Voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen
En krijgen we niet al te veel, 't kan ons niet schelen
We vinden ook het minste deel sensationeel:moon:

Van Nicole en Hugo (niet meteen mijn genre van muziek, maar vond deze lyrics wel passend) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goejemorge smorges,

Is het bij jullie ook zo grijs?
Gisteren tijdens de crematie van mijn zus was er een erg mooi zonnetje.
Het was een prachtig afscheid wat we ons altijd zulllen herinneren.
Zeer veel mensen waren gekomen. Kon ook niet anders mijn zusje was een zeer geliefd mens. Het was prachtig.
Maar het mooiste was zondag de familie avond waar we samen met haar koffiegedronken hebben en haar een goede reis hebben kunnen wensen. De kinderen hebben haar kist beschreven en volgetekend en namen zo op hun manier afscheid. geeft een goed gevoel.

Vandaag is dag 1 zonder haar, maar ze blijft in ons hart.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, vlug voor mijn bedje nog even hier komen kijken en het doet me goed dat je afscheid heel mooi en sereen was. Uit je hart kan ze nooit verdwijnen, daar zal ze voor eeuwig blijven hangen. Maak er een fijne dag van :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Kanjers,

Dees, heel veel kracht voor de komende tijd lieverd. Fijn dat het afscheid zo mooi is geweest.:heart:

Wilrijk, heel veel succes met je draad. Ik hoop dt je veel respons krijgt. Ja er moeten dan wat meer mannen bij A.D.B komen hé. Maar geweldig dat je zo open gewweest bent. Zo krijgen de vrouwen ook een beter idee wat er aan gevoelens bij een man is. Ik ben heel benieuwd.:)

Goeie morgen Isje, Vonneke en Teveel.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje, eigenlijk is het nog maar het topje van de ijsberg hoor, maar alles ineens opschrijven gaat wat veel worden vrees ik. Het zal er wel met horten en stoten uitkomen, niet in het minst door de andere mannen op dit forum hoop ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :rose:,

Mooi afscheid Desi,
Een goede riend van me die vorig jaar aan alcohol en tabak is bezweken (slokdarmkanker) wilde voor zijn dood de kist al laten beschrijven, op een gepland feest door al zijn vrienden. Helaas kwam het einde net iets eerder, dus dat is niet meer gelukt. Wel een mooi idee.

Zit op de OLFiets ondertussen wat calorieen weg te trappen. Verder dus geen grote veranderingen, Bol. Nog steeds gelukkig droog, eind opleiding in zicht (volgende maand al).
Waar kan ik trouwens het draadje terugvinden over de juni-bijeenkomst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgend iedereen

Desi wat fijn voor je dat je zo mooi afscheid hebt kunnen nemen en dat de zon op deze dag scheen!
deed me denken aan vroeger toen ik het allemaal niet meer zag zitten, wenste dat het zou stoppen,
en vroeg om een "teken"
toen er dan een zonnestraaltje verscheen op een grauwe, grijze dag
wist ik dat het goed kwam, er werd over mij gewaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...