Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hee Witte,Dat is de echte ouderwetse Kerst, zoals het vroeger thuis bij ons ook ging en zoals het eigenlijk hoort.Hele fijne avond en maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Maar dat beetje liefde doet al een boel goed... Rekel Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondje, ik voel met je mee, maar heb ik iets gemist ?? Ik dacht dat het zo goed ging met je. Ik ben wel niet meer zo regelmatig hier aanwezig, maar dit pakt me. Jij was (is) zo sterk in mijn ogen. Tell me, desnoods in pm xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Will... Pb volgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Is goed blondje, i'm here for you Harry, how's joe ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondie,Na het maken van keuzes komen altijd momenten van twijfel.Je zelfmedelijden is niet verwonderlijk, je hebt nogal niet wat mee gemaakt.Maar het vertrouwen in jezelf hoef jij niet te verliezen, jij zeker niet. een hartje gevuld met een beetje van de vriendschap en warmte die ik voor je voel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Heej Martens je hebt mijn mailadres dus nu msn als je wil? Ik hou je vast hoor en laat je niet los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hoi Will,Met Harry gaat het goed, kan niet anders zeggen.En jij Will?Komt de rust al een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wel Harry, soms wel, soms ver zoek, maar elke week wordt mijn huis een klein beetje meer mijn thuis, snap je ?Moet wel plots alles doen en leren, zoals de was doen, strijken, kuisen enz enz. Niet altijd even makkelijk voor een man in mijn positie. Heb dit nooit moeten doen, steeds weinig tijd, veel werk en dit moet nu allemaal tussendoor, pffffffffMaar, ca marche, ik vecht en zal er geraken, ben daar sterk genoeg voor. Mijn probleem wordt nu weer het drinken een beetje. Heb net een prikje gehad en voel dat ik erg moet gaan oppassen, maar ook dit kwaad zal ik overwinnen, sooner or later. Trust me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Zelfs al zou ik willen, ik heb niks in huis...Lucht al aardig op door neer te schrijven waar ik allemaal mee loop...Pfff...Controle !!! Hahaha... in my dreams;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Sorry, dat was dus in PB, maar lucht zekers op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondie, je blijft thuis he, je weet waaromen bor wil ook trots op haar soulmate blijven:heart:Zo, een beetje gemanipuleer mag wel he voor je eigen bestwil meis:heart:maar dat weet je wel he.Morgen ben je weer blij dat je m vandaag niet kocht, laat staan opdronk.Logisch dat je nu een dip hebt, te veel de laatste tijd, maar geen reden omalles anders dan nuchter te ondergaan Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 soms denk ik, ik heb mijn roeping gemistkan beter preken gaan schrijvenbetaalt vast beter dan een B&B:DWil nog ééntje dan: zou het niet weer eens tijdvoor je Antabus worden?Je bent nu zo goed als gesettled,hebt de weg weer naar ons gevondenenne zit je eigenlijk ook al in de arreslee?er is nog plek hoorlekker ingeklemd tussen Witte en mijkun je er ook niet meer uitvallenzorgen wij wel voor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Geen sorry hoor blondje, alleen maar medeleven mijnerzijds, heb je pm teruggestuurd.Jane, ik ben er nu opener over zoals je vast al hebt gemerkt. We hebben de eerste keer gaan tekenen deze week, dus we zijn wel voorbij de storm denk ik. Ik weet nu uit goede bron dat zij zich eenzaam en alleen voelt ondanks "hij" daar bijna elke avond zit ??????? Ja wadde, ik word er niet goed van eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ja Wil en daar ben ik heel blij meeook voor jouen eigenlijk is het logisch he dat t jou ook mistzo'n snelle vervanging kan vast de ware niet zijnJij gaat gewoon door met jouw dingvanaf nu kun je weer naar je toekomst kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Jane, ik heb even geen idee wat de arreslee bedoeld, heb zo weinig tijd om bij te lezen, laat staan te volgen, maar het idee spreekt me wel aan........na oudjaar. Is dit erg ??, ligt er dan nog sneeuw ??Durf momenteel even niet aan de anta, te gevaarlijk. Eerst op mijn gemak hier zitten en geen girltroubles hebben, me gewoon goed voelen snap je ??Dit is geen reden om te gaan drinken, dat weet ik wel en ik, krijg niwi op mijn kop hiervoor, maar ik ben momenteel te onstabiel om beloftes te maken. I'm hanging out on a treath.Zo moeilijk ik het de laatste dagen heb gehad, je hebt geen idee. Doch nu blij hier even alles van me af te kunnen schrijven, het lucht op.De rekel is echt niet weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 eye Will, nee je kan niet meer doen dan een berichtje. 't is ff mis, maar dat gaat over. ben ik van overtuigd. Maar ik was nu liever ergens op zee of bezig met alcoholcontrole ;-) dan alleen thuis te zitten. Hoe gaat 't met jou makker? huisje al ingericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondie, doen we het weer samen deze kerst? Ik heb ook geen alcohol in huis gehaald. Ik wil deze kerst gezellig blijven Lieve mensen, ik ga slapen. Lekker droog en morgen gezond en fris weer op Ik wens iedereen een zeer plezierige avond, veel sterkte en/of welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Tatum, Ik doe met je mee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Truste Tatum:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Martens , ik ken het , geloof me.Bezig met alcoholcontrole ??? No Way........Really ???Huisje hetzelfe, geen tijd meer gehad, maar komt komende week in orde. Pc werk al volle bak, shiften in de haven ook, dus .......Het komt welHoe erg is het op een schaal van 1/10 ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 En ik duik nu mn mandje in...Morgen helpen bij mn zus met in en uitpakken en daarna mn ouders voor een kerstmaal.Thnx Will en Tatum, ik neem die eerste niet !!! Woestijnrekel Will ? Jij doet toch ook mee ?jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wil, vorig jaar heeft Womaneen arreslee voor ons gecharterd;een pact om de feestdagen niet te drinken.Dat was een steun en succes voor veel hierdus Ekstertje heeft er dit jaar een gehuurden net het startsein gegeven. je kunt erbij, maar liever nietna oudejaar pas. je kunt ons eerder helpen en wie weet hebje er zelf ook nog wat aan:Dik ga mijn puber eens het goede voorbeeld geven, want die is bijna net zoaan dr pc gekluisterd als ik.welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Welterusten Tatum,Will kan me best voorstellen dat je eenzaam bent ook al wordt je huis langzaam je thuis.Van drinken wordt je niet minder eenzaam, dat zal de oplossing dus niet zijn.Vriend Martens zal dit misschien willen beamen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Truste Blondie, dat het maar lang, diep en verkwikkend mag zijn,Slaap wel,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden