Spring naar bijdragen

maandag 27 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat lief Drup.:heart: Ja ik heb inderdaad alles gedaan om te proberen hem gelukkig te maken maar stootte iedere keer weer tegen zo'n grote muur aan. Maar het laaste jaar heb ik al afstand kunnen nemen van hem en daar ben ik nu heel erg blij mee.
Hoe is het met je pootje meis? Wie doet er nu boodschappen voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, duik mn bedje weer in.
Dank voor jullie medeleven en Bol, stomen helpt niet zo bij mij helaas, zit nu wel op de maximale dosis pufjes en die werken dan ook als prednison, maar hopen dat ik het er mee red.
Voor allemaal mijn goede gedachten, ook ik ben in gedachten bij diegenen die het moeilijk hebben! :heart:

Dagdag good goan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Ik heb als een blok beton geslapen en veel te laat wakker natuurlijk, niet verslapen hoor want hoef niet naar mijn werk, maar moet het wel aanpassen anders word het volgende week ook zo moeilijk om weer vroeg op te staan.

Fijne dag allen

Bol:heart:

Jane ik denk aan je, op je kiezen bijten hoor:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke gipspootje doet wel zeer maar gaat wel hoor. Het is de bekende kwaal en dat is mijn rug. Loop al slecht maar nu met dat gips en de sneeuw nog meer ongelijk en dat heeft een weerslag op mijn rug vandaar de pijn.
Boodschappen doe ik zo vroeg mogenlijk dus wat later de tramadol innemen. Heb al een aangepaste auto waarbij ik niets met mijn benen hoef te doen dus autorijden gaat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank dank lieve Fran. Het gaat goed komen hoor, en nee ik drink niet. Dat staat heel ver bij mij vandaan.

Druppie wat is dat toch altijd vervelend hé? Wanneer mag het gips er nu af? Je zal het wel geschreven hebben maar ik zal het niet gelezen hebben. Het blijft zo doorklooien hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers,

Kerst droog doorstaan? Ik wel dag 70 ADB vandaag.

Heb nog niet bijgelezen maar ga ik vandaag nog doen.
Zag wel dat Borretje woensdag haar knulletje bij zich kreeg. Wat ben ik blij voor haar:heart:

Boll. Donderdag de begrafenis. Ik zal aan je denken. Gaat het een beetje?

Sara beterschap. Pas op voor longontsteking.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens allen:)

Dag 56 en de Kerstdagen droog achter me kunnen laten, fijn!
Zo op bezoek bij familie. Gisteren om moeten draaien toen we onderweg waren naar een srandwandeling met mijn deel van de familie. Het was te glad en dus te gevaarlijk op de snelweg. Veel ongelukken gezien onderweg. Gisteren dus maar hier in de buurt gewandeld en de restjes opgegeten, was ook leuk:)

Sowhat en Harry: veel vakantieplezier!:present: Ik ben jaloers!

Sara:
Beterschap meis....

Bolletje, sterkte:heart:

Hoop dat iedereen een paar aardige Kerstdagen achter de rug heeft. Ik ben blij dat ze achter me liggen, maar ze vielen me erg mee moet ik zeggen. "Gewoon" 2 relaxte dagen gehad eigenlijk. Vandaag nog vrij, morgen weer werken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer effe.
Vaatwasmachineboer is geweest, achtereenvolgens de loodgieter.
Waterleiding lekte.
Gelukkig weer gerepareerd.

Nu naar mn zus.
Vandaag de grote dag van de gehele verhuizing.

Bol :heart: Sterk mens !!!

Sara ; Beterschap !!! :sun:
Jane ; Sterkte bij de kaakchirurg... :sun:
Drup ; Sterkte met je gipspootje en je arme ruggetje !!! :sun:

Desi ; 70 dagen, Volhouden lieverd, goed bezig !!! :D:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee...dag 10, dag 50, dag 100, dag 200...
Tjee...

Pfff en Tjee..dat heb je als je twee dagen blijft zitten in de zetel. Tjee en Pff...en een boel ander gezeur en gerommel.

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)

Tjee...
Wat gaan we doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo....dat was een bewogen kerstfeest.....
Prins en ik zijn dichter tot elkaar gekomen op een ander level.
Na een heftig, eerlijk en open gesprek.
Hij kan geen commitment beloven, omdat hij teruggeroepen kan worden naar zn thuisland om te vechten.
Om mn hart te beschermen hebben we besloten geen sex meer te hebben.
En daardoor zijn we juist intiemer tot elkaar gekomen, gek genoeg.
Hij is nu net vertrokken en ik voel me meer in balans.
Het was fantastisch, erg mooi en fijn. We hebben eerste kerstdag op het balkon gebarbequed, dik aangekleed, dat was zooo leuk hihihi, lekker gek, daar hou ik van. Gister lux uit eten geweest, en nog veel meer hele fijne momenten.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman dat zal dan toch een tijd van onzekerheid zijn bah. Kan hij daar niet op één of andere manier onderuit komen? Als hij de ned. nationaliteit heeft hoeft hij toch niet meer terug? Of voelt hij zich verplicht.
Nou ik hoop in ieder geval dat hij niet terug geroepen wordt want dat zou voor jou een tijd van vreselijke onzekerheid zijn.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En even voor mezelf.....ik merk toch dat ik sex als een soort drug ervaar, waar ik dus ook een soort kater van heb. Daarom krijg ik dan ook de behoefte om hem aan mij te binden. Dat is een stofje die vrij komt bij vrouwen, oxytocine heet dat.
Nu voel ik me veel meer in balans, niet meer zo flebberverliefd na een passioneel weekend, waardoor ik niet meer in staat was mn eigen draad op te pikken als hij vertrokken is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach was ik maar een koolmees! zodra de jongen kunnen vliegen,inpakken en wegwezen!
heb mijn kids in geen drie jaar meer gezien,nog niet eens een kaartje!
nu blijf je je zorgen maken,hopeloos is dat,miv 1 januari hou ik er ook subiet mee op,toen ik zo oud was als zij zat ik al jarenlang op zee,en mijn ouders lagen er gelukkig niet wakker van,dat ga ik toch ook eens proberen!

"kinderen zijn hinderen" om vadertje Cats maar eens te citeren!

komt wat cru over misschien,maar ik barst van de pijn in mijn nek,zelfs morfine helpt niet!
ben dus redelijk sjacherijnig!

maar voor al diegenen die in het nieuwe jaar weer herenigt worden,maak er wat van,en geniet er van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...