lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 foei, vermomd?of ben jij afgereisd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jane, kamer van dochter is ready, daarna ingestort na haar briefje...Vanmorgen getracht om de kamer van mn lieve knul aan de kant te krijgen, maar het is daar zo'n beestenbende dat ik gewoon geen overzicht krijg... En dan raak ik in paniek...En vlucht ik... niet in de drank hoor, maar naar mn zus...Achtereenvolgens is zij ook nog eens stront-sjaggerijnig:(Ach, ik moet ook niet klagen... Borreke heeft het ook niet makkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Nee Cathy is afgereisd, duurde 3,5 uur maar is veilig aangekomen**** Aangepast op verzoek van een medeforummer die ik hoog heb zitten*** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Dank je cathy of Jacc, je zegt wat ik niet wil zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik ben nogal direct....ik laat het weer even aan Cathy over, ik gebruik nu haar account omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Blondie, kun je de wekkermethode gebruiken voor het opruimen van kamer zoon?Een keukenwekker op een half uurtje zetten en aan de slag. Als de wekker afgaat een kopje koffie en een stukje rust. Opnieuw de keukenwekker op een half uurtje en daarna een stukje rust. Zo probeer ik dat ook te doen met klussen; dat zorgt ervoor dat ik niet helemaal hyper doorga en meer schade aanricht dan dat ik maak/opknap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik denk er het mijne over meidenmaar laten we dat wat daar hoortdaar laten ok?Blondie morgen die kamer dan maar doen,geeft ordening voor je en een goed gevoel dat jezoon weer welkom is en jij helemaal klaar voor hen.Gewoon uiten hier, met opkroppen help je Bor ook niet.En Jacc, groetjes aan Cathy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Kruimel, Yep...Ondanks alle troubles drink ik niet...Waarom zou ik ? Schiet er niks mee op, al zou ik nu wel een borrel lusten, heb ik morgen spijt van...Cathy/Jacc ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Supere Blondie kan ik wat doen voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Dag allemaal,Jane, alles goed?***Welterusten voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Groeten terug van Jacc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jane ; Daar laten waar het hoort... Morgen echter werken en zie geen tijd om die kamer van mn zoon op te kuisen zoals ze dat zeggen in belgieks...In staat om nu even tijd voor mijzelf te vragen...Gaat eigenlijk te snel met opbouw van mn werk.Bah, ik ben gewoon gebroken... Moe en Kapot !!!Rem erop dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 nou twinsissieswelterustenmijn verdoving begint uit te werkenmet nieuwe pil naar bed.slaap lekker voor als jullieer aan toe zijn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ach ach..Wat weten we hetallemaal weer goed!En hoe is het met U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jane ; Truste, thnx voor being there... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Kan ik nog net snel even Jane een goeie nachtrust toewensen.Slaap lekker Jane. Hopen dat je pil gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik ook, slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 slaap lekker voor jullie allenben nog wakker., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Duik ook mn mandje in.Morgen bellen dat de opbouw van mn werk wat te snel gaat.Opkomen voor mijzelf en aangeven van mn grenzen.Hoe moeilijk ook, ga een uitdaging niet uit de weg...Truste allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Welterusten Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Meiden en jongens ga jullie verlaten.Pak mijn eigen weg en zie hoe ik die bewandel ik heb te weinig motivatie hier en kan dan beter mijn rugzakje pakken en gaan.Ik wens jullie het allerbeste toe.Liefs Slokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik snap het zo gauw niet Slokje.Te weinig motivatie om mee te doen op het forum of te weinig om te stoppen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 allebei denk ik.Ik heb meer motivatie aan vrienden om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Zit aldagen ermee en denk nu stoppen ermee ben op mijn paadje goed op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden