Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Natturlijk wil je de klok vooruit zetten. Denk nu maar aan dat het grootste deel van de tijd er al opzit he.Ga je morgen nog iets leuks voor jezelf doen? Dan gaat de tijd wat sneller.* tikfauwt
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Werken Mup... Gaat de tijd ook wat snellerGa nu nog maar effe kijken of ik mn mandje op kan gaan zoeken...Slaap ik niet dan rust ik toch is het spreekwoord ?
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 die zit r nog Witte:Dgeen centje pijn (haast) hoor.nog geen pijnstiller nodig gehaden overmorgen mag in er zout water op spuiten,waarom dat moet ik nog nalezen in de folder.
witte Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 dat klinkt als een marteltechniekSpoelen met zout waten brrrr
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 nou dat valt mee hoor, de boel moet dicht zijn na 3 dagenmisschien ontsmettend?
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Ben er dus nog...Zout water desinfecteerd JaneNote ; zout water na de maaltijd dus, je had het zelf al door...Jane:D
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 2 zielenéén gedachte Blondie.heb je je mandala al af?
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Nope Jane, mandala nog niet af...Komt als de kids zo thuis zijn (pfff... wat een herhaling)Ik heb mezelf vandaag wel getrakteerd op een schildersezel:DMezelf nog even kietelen voordat ik op droog brood sta...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 kun je altijd die ezel nog bbqen:Dnee hoor, maar misschien helpt het om evenmet je mandala bezig te zijn zodat je watrustiger wordt
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Lieve Jane, Ik heb het lang ontkend, maar rust heb ik pas als beide kids weer thuis zijn...Dus donderdag, dan ga ik los...Voor mn lieve Bor... en mn kids:heart:
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 snap ik helemaal meidmaar intussen moet je wel zorgen dat je er danook helemaal kunt zijnen zelf ook nog wat waard bent:heart:en ik hier ook dusga nog ff een wasje ophangen en dan mijn bed opzoekenwelterusten:lips:Blondie ook:heart:
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Ga ook mn mandje weer opzoeken... voor de 2e keer.Rust !!! Jane ; Thnx:heart:
Tatum Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Slaap lekker Jopie en dat notabene in een hotelbed, wat heerlijk Geniet ervan, het is je gegund
Tatum Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 En nu ga ik ook gauw slapen. Ik heb de film "march of the penguins" gekeken, vandaar dat ik zo laat ben. Klussen is klaar, kast in elkaar en alles hangt wat hangen moet. Morgen alleen schoonmaken en voorbereiden op het oudejaarsbuffet. Goodnight
Meisje66 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Ik heb zoals gewoonlijk weer meegelezen...excuses Bolletje, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, vooral donderdag . Maar ik denk ook dat je de komende tijd, naast het verdriet, een hoop rust zult ervaren. De tijd zal het leren verder.'Blondie, nog 2 nachtjes slapen, en dan zijn ze er weer! Nog even volhouden dus he!!! Sterkte!Jane, beterschap met je kaak. Pijnlijk zoiets, ik ken het, brrrrr~Tobbertje, fijn dat ik weer iets van je lees, elke dag dat ik niets van je lees, maak ik me zorgen, gek he! Hou vol, je kan het!!! Dat heb je al laten zien.Will, je zit in een totaal nieuwe levensfase, logisch dat het wat minder gaat. Doorbijten, maar dat kan je wel! Wens jou ook sterkte, liefs. Ben ik gedachten ook bij Borretje, pffff, wat moeilijk, maar wat gaat ze goed! Toineman gaat ook goed, lees ik. Als ik hem was, zou ik er nog maar even goed over nadenken om met oud en nieuw iets te nemen, daar gaan je 100 dagen, kan je weer overnieuw beginnen, is toch jammer?? En dat voor die ene keer....Ik vergeet een heleboel mensen, maar ik wens iedereen het beste!Sterkte voor iedereen die het nodig is!
Teveel Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Welterusten allemaal, slaap lekker.Harry
Otje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Geplaatst 29 december 2010 Ik ga ook afsluiten, prins komt Oudejaarsavond, leuk. ook voor Zowie met het vuurwerk enzo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden