rapilos Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Oke Blondie,Zal wel ergens voor goed zijn, hopen we dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Zal inderdaad wel ergens voor zijn, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij wat dat dan mag zijn. Ik vind het maar akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 die ene met de kerst deed mij de das om!wie doet er mee per 1 januari? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Misschien een les in aanvaarden ? Ik weet het niet Rapi...Onnodig naar mijn gevoel, maar goed ondergaan het maar gewoon.Jammer genoeg kan ik haar nu ook niet melden of mn kids veilig thuis zijn gekomen of niet en daar baal ik wel van...Aanvaarden !!! Ik begin er ervaring in te krijgen inmiddels...En nu eten !!! Frituur, belgische pattatekes en hollandse bitterballen !!! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Sailor, waarom pas per 1 Januari ?Morgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 eet ze Blondie,Pizza, voor mij straks.2 januari; dat is de datum, dat ik weer supergezond ga eten, en...afvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 rapilos ik doe mee. Alleen met het niet drinken ben ik nu al 72 dagen mee bezigB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hoi sailor, blondje, rapilos, Mupke, Teveel, rekel, Deesje, ik kom me even melden, maar eer valt niet veel aan mij te beoleven momenteel. Doodziek voel ik, pokkestijf van het lange weekend ardennen, en heel pijnlijke longen. Toch die sigaartjes maar laten volgend jaar ??Voor de rest erg druk aangaande pc's en veel thuiswerk. Wassen, strijken, afwassen......er gaat een wereld voor me open, maar dit kan ik zo niet volhouden.Vanaf volgende week komt er een poetsvrouw me wat helpen. Iemand die ik ken van voorheen.Alles oké hier ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hoi Will. Leuk je weer eens te lezen. Valt niet mee he zo'n huishouden runnen. Kun je me die poetsvrouw ff doorsturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ha Deesje, dat zal wat te ver zijn voor haar vermoed ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hoi Will,Allemaal verklaarbare pijntjes en ongemakkelijkheden maar zover ik begrijp nog steeds van de drank af.Dat is toch geweldig man!En je hebt gelijk met die poetsvrouw, alleen moet je ze zo niet noemen, dat pikken ze niet, dan is ze zo weg, zo 'n mevrouw heet nu Interieurverzorgster.Sterkte jongen, het afbreken is achter de rug, bouwen aan een nieuwe toekomst is nu het devies..Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hee die Harry, weer terug op het vaste land??Wat is Den Burg mooi he..Ik was er vd zomer ook nog.Heb je nog gewandeld in de slufter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hoi allemaal, spontaan wordt morgen de grote dag. Dingen vielen ineens op hun plek, helpende handen, auto's en de weersverwachting niet al te slecht. Ik ben dus nu druk aan het inpakken en morgen gaat de hele bups (behalve mijn computer) over naar m'n nieuwe stek. Vanavond nog wel even een verplichte eindejaarsreceptie, maar dat overleef ik wel. Hey Will, fijn weer van je te horen. Geldt natuurlijk voor iedereen. De komende dagen zal ik wel wat vaker online zijn. Want naast mijn enthousiasme over mijn nieuwe plek is het niet gemakkelijk om afscheid te nemen van mijn oude vertrouwde stek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Sorry, maar ik ben alweer weg, misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Goeie avond lieve mensen,Hier ben ik weer. Heb vandaag gewerkt en ben buitengewoon lief door iedereen benaderd. Ja iedere keer als ik gecondoleerd werd schoot ik vol maar liet het maar gebeuren hoor.Ik ga zo afsluiten en vanavond een beetje bijtijds naar bed.Ik weet niet of ik morgen zin heb om op het forum te komen maar dan zien jullie mij vanzalf wel. En anders wens ik iedereen een hele fijne dag toe.En houdt het droog, ik doe het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Een poetsvrouw Will?Makkelijk he,Ik ben er zelf af en toe een.Soms voor mezelf, vaak voor een ander.Latex heeft ook iemand om zijn huis schoon te houden.Dacht in het begin van onze scheiding, dat het huishouden een makkie was.Hij vergat alleen, dat het elke week weer terug komt.Ach ja, de meeste mannen houden een eigen huis schoon houden, niet lang vol.Worden wij vrouwen misschien toch ietsjes meer gewaardeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bolletje; Hoop nog dat je dit leest !!! Heel veel sterkte morgen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja, we zijn weer thuis Witte, morgen wacht de baas, ochtenddienst We vonden Texel, en Den Burg, heel mooi.Hebben wel wat gewandeld maar minder dan ik zou willen, het was donders koud al lag er geen sneeuw.Van de zomer, of in elk geval een aangenamer seizoen, willen we er weer heen.Maar al met al hebben we genoten, echt genoten En jij, alles zoals je wenst?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Succes met de verhuizing Martens.Mooi dat je zoveel helpende handen hebt gevonden.En je weet het he:EERST NAAR DE DRAAD VOOR JE ALCOHOL PAKKEN GAAT!!!Sterkte BolletjeWe denken aan je hoor morgen...Maak er voor jezelf een goed afscheid vandan kun je altijd jezelf moed inpraten, dat jij in ieder geval meer dan je best hebt gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja hoor Harry,Ik geniet wel.Texel is zeer zeker mooi, en helemaalals het weer een beetje aangenaam is.Je kunt er ook zo heeerlijk fietsen door al die mooie dorpjesGoed om te horen dat de echtgenoten, echt genoten hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bolletje,Heel veel sterkte morgen.En voor de dagen daarna heel veel rust en realiseer je vooral wat je voor hem hebt betekent.Voor zover ik het begrijp is dat met geen geld of goud te schatten.Een groot geluk voor hem dat jij zijn leven hebt willen delen.Nu, maar zeker na morgen, is het tijd voor Bolletje om aan Bollteje te denken.Bol, al is het maar virtueel, ik ben er trots op dat ik je mag kennen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Martens, blij te horen dat alles een beetje op zijn plekje valt Ja Rapi, toch wat onderschat hoor. Algoed dat er "Interieurverzorgsters" zijn hé Dat wat drank betreft Harry, laat ik even in het midden. Zit even op een soort tussenstation. Eerst de boel hier opnieuw op gang krijgen zoals ik wil en dan de koe bij de horens nemen.Bollie, nogmaals sterkte meid, hou je kranig, want je bent me er eentje Hey witte, what's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bolletje, als je hier morgen niet bent voordat je de deur uitgaat, wens je nu alvast sterkte. Ach, niet alleen voor morgen. Ook voor nu, en overmorgen en de tijd daarna. Je moet hier morgen niet komen natuurlijk. Maar misschien is het ook wel even fijn om even van je af te schrijven als je weer thuis bent. Zie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hey Will, niet zo raar dat je het nu niet redt he.We hebben onszelf jarenlang aangeleerd dat we onze sores kunnen wegstoppen in drank.Zolang je hier nog op het forum rondloopt, heb je ook nog het voornemen het weer aan te pakken denk ik dan maar.Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden