Spring naar bijdragen

woensdag 29 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe ist met je dochter Fleurtje. En zou je niet een hondje nemen? Of vergis ik me nu?


En om op het onderwerp te blijven ..
Ik ben ook een minderaar. Drink niet meer dagelijks dus dat is sowieso al een vooruitgang. Merk het ook aan mn lijf dat me dat goed doet. Maar toch blijft het knagen. Want ik zou wel stopper willen worden/xijn, maar dat 'nooit meer' blijft een grote berg om te nemen. Te groot voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mupke, ik heb in 2005 hier ADB de internetbegeleiding gedaan van 3 maanden. En toen eigenlijk vrij makkelijk niet gedronken. Toen was dit forum nog niet zo actief. Was hier dus niet.
Dacht na die 3 maanden weer dat ik gematigd kon drinken. En dat is vrij lang goed gegaan. Ben nooit meer zo teruggevallen als dat punt waarop ik mijn probleem aanpakte (iedere dag minimaal 1 fles wijn)

En zo ben ik tig keer gestopt en weer begonnen. Nu weer overtuigd van de voordelen van het stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euhmmmm dochter wil een hond ja maar ik ga heus die drollen niet oprapen! Zij zegt dat ze er wel voor zorgen zal maar dat ken ik. Zij ik vroeger ook altijd ;)

Super Mups! Dat is toch al heel goed van je...
Misschien moet je nu gewoon proberen om een hele tijd niets te drinken zonder die nooit meer voor ogen te houden. Je grens een beetje verleggen.
Je bent een harde knikker, jij kan het vast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...