fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 66?Jij, kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hey Fleurtje. Aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 jeppie op het werk En jij nog zalig op verlof zie ik..damn you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Wel herkenbaar Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ik ben zo vreselijk lui.Zaaaaaalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Kyon, je loopt hier al langer op AdB rond zie ik. Maar vooral bezig geweest met minderen het afgelopen jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Wow Kore, ook al zoveel jaren zonder. Ik ben nu nog 46, dus iets jonger dan jij. Over 22 jaar ben ik dan 68 en ook tevreden zonder drank, hoop ikUpdat:Oeps, niet goed gelezen bij Kore. Je hebt ervaring al 22 jaar. En nu bijna 1 jaar adb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ik vind het superknap van je Kyon dat je binnenkort die stap terug zet. Misschien loop ik wel een eindje met je mee Tjee mups, wrijf het er maar in ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja Fleur, ik had jo oma kunnen zijn:DKyon, even goed lezen he?25 jaar van stoppen en weer beginnen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hoe ist met je dochter Fleurtje. En zou je niet een hondje nemen? Of vergis ik me nu?En om op het onderwerp te blijven ..Ik ben ook een minderaar. Drink niet meer dagelijks dus dat is sowieso al een vooruitgang. Merk het ook aan mn lijf dat me dat goed doet. Maar toch blijft het knagen. Want ik zou wel stopper willen worden/xijn, maar dat 'nooit meer' blijft een grote berg om te nemen. Te groot voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Toch niet Kore . Daavoor ben jij nog veel te jong! Je had wel mijn mama kunnen zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 @ Mupke, ik heb in 2005 hier ADB de internetbegeleiding gedaan van 3 maanden. En toen eigenlijk vrij makkelijk niet gedronken. Toen was dit forum nog niet zo actief. Was hier dus niet.Dacht na die 3 maanden weer dat ik gematigd kon drinken. En dat is vrij lang goed gegaan. Ben nooit meer zo teruggevallen als dat punt waarop ik mijn probleem aanpakte (iedere dag minimaal 1 fles wijn)En zo ben ik tig keer gestopt en weer begonnen. Nu weer overtuigd van de voordelen van het stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Mupke,ik zeg ook nu nog nooit nooit.ik ben gewoon blij met hoe het nu is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Euhmmmm dochter wil een hond ja maar ik ga heus die drollen niet oprapen! Zij zegt dat ze er wel voor zorgen zal maar dat ken ik. Zij ik vroeger ook altijd Super Mups! Dat is toch al heel goed van je...Misschien moet je nu gewoon proberen om een hele tijd niets te drinken zonder die nooit meer voor ogen te houden. Je grens een beetje verleggen. Je bent een harde knikker, jij kan het vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 @ Kore, en nu heb ik het nog niet goed gelezen. Mijn excuses..bloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 En nu ga ik echt even mij concentreren op het werk. Tenslotte word ik daar voor betaald. Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Nee, dank je Fleur...aan twee van die eigenwijze grietenheb ik meer dan genoeg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Weer geen succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Een harde knikker???? Zo ben ik nog nooit genoemd. Maar wie weet, ga ik er in het nieuwe jaar ook weleens goed afstand van nemen. Het speelt altijd wel in mn gedachten hoor. Anderzijds, zolang ik het onder controle heb zie ik ook de noodzaak niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Moet ook ff naar de winkel anders heb ik geen eten Tot laters misschienOmdat ik je altijd net mis...dikke kus voor mups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 je ziet de noodzaak niet zo, Mup...en toch blijft het knagen ???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Een lekkere toverbal hé Dat gevoel ken ik...ff mee weg :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dikke terug Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden