witte Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Allemaal nogmaals de beste wensen!!2011 is in ieder geval droog begonnenLang leve de Jip en Janneke champagne(stom he, maar ik vind t echt lekkerder dan echte champagne) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Tjee blijkbaar is iedereen droog hier..Behalve ik dan waarschijnlijk. Miss dat ik daarom de ogen uit mijn kop ween..2011Fijn nieuwjaar iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Voor jou dan ff deze speciaalwant al huilend aan een nieuwjaar beginnenis niet mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 vreemd hoe ik ooit begon bij jou..en ook weer eindig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 eindigen we dan ??dacht het niet toch???Morgen gewoon weer een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Nu ja het nieuwe jaar is voorbij dus het is niet echt eindigen..Voel me op het moment behoorlijk slecht. En ik weet wel wat je zeggen gaat..Drank vergroot uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Ik beloof je bij deze dat ik in 2011 niks daarover meer zeg ok?Je weet toch alles alIk hoop alleen dat je dit jaar wat minder verdriet en hartepijn krijgten dat hoop ik echt voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Fleurtje,We eindigen niet, morgen de eerste dag van een heel nieuw jaar, een jaar waar wij iets moois van gaan maken.Huil je omdat je gedronken hebt of heb je gedronken vanwege je verdriet?Hoe het ook zij, kop op, je hebt dus gedronken maar bent duidelijk niet laveloos.Is dat niet al een vooruitgang?Sterkte wens ik je maar meer nog vertrouwen, vertrouwen in jezelf.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Ook goeienavond Harry:DIk ga trouwens afsluitenLees jullie morgen wel.Sterkte FleurieLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Truste Witte, lekker slapen, het is al laat.Fleurtje probeer jij ook te slapen, welterusten...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Sorry Witte. Wil echt niet arrogant overkomen Weet wel drank met je doet..Hoop dat 2011 beter wordt..het is genoeg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Hallo late of vroege frummers,Ik ben terug en heb het droog gehouden.En nu naar bed zei duimelot.truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Ik kon hier mijn ding kwijt. Nadat ik beter inzicht kreeg heb ik het verwijderd. Thanxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden