Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 radar love.... niet hier dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Verwarrend he, die 2 grijze koppies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 dag lieve Bol,fijn dat je er ook bent:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hihihi, wow... dat doe je snel Joop... je ziet er opeens wel een beetje kippig uit, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Nou ben ik weer net te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Banjo heeft al 10 mg valium op en krijgt er zodadelijk nog een.Ja tof hoor maar kan de poedersuiker niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jopie,ik val als een blok voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Oh lord, dit kan ik niet aan hoor. krijg serieuze identiteitskrisis zo.... wie ben ik???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dagdraad vandaag niet gelezen, maar ik wil toch iedereen hier alvast een heel goed, en vooral gezond 2011 toewensen!!! En ik zit hier zowaar aan de koffie, al wel iets gedronken, straks ook nog wel een beetje, maar op mijn manier toch adb! En dat was voorgaande jaren wel anders, pffff! Iedereen liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ja Yvon, vertel es,Wie ben je,waar kom je vandaan,waar ga je naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 wie is een stuk geworden .. kore of joop? nou, als je me kunt helpen mezelf weer te vinden... graag. good heavens, ik tiep de ene fout na de andere... hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Uhhhhh, tactus... ennu wie ik ben, waar ik ben, en waar ik naartoe ga... jeeeee eerst even een peukie en dan geef ik alle antwoorden....; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Krijg er ook wel zin in als ik jullie outfits zie hahaha.We zijn wel een stelletje bij elkaar hoor.Nu diazepammetje uitlaten en de dance zien.Morgen weer normaal zover ik mijn epileerpen kan vinden.Liefs en goed uiteinde met nog beter begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ook veel liefs voor jou, Meiske!Ik zit aan dubbelfris, witte druif,in een wijnglas.Ook lheel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ook voor jouw Druppie!Ik ga er denk ik ook naar kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 meissie, jij ook alle goeds, genieten hoor. Kore, ik ben gewoon Von, en kom, uhhhh uit een warm nest, heb een warm nest gemaakt voor mijn kinders denk ik , en waar ik naar toe ga.. .. tsja, ik hoop dat het nestje waar ik nu in zit toch binnen afzienbare tijd ook weer iets warmer wordt dan dat het nu is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Joop, heeel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zo te horen gaat het met jou ook goed he Jopie?Fijn hoor!Hier is nu Adèle met To make you feel my love. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dag lieve Kore, wat zie jij er sjiek uit.Jop zet ff een andere kop op joh, deze staat niet bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 En weer loop ik achter de feiten aan:DMaar wel mooi dat we er samen naar luisterden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeJa tof hoor maar kan de poedersuiker niet vinden. Moet je ff aan Joerie vragen misschien heeft hij nog wel wat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jeee Bol , naar de zonnebank geweest??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Wie heeft buiten zijn auto verkeerd geparkeerd heu ??? Heu??? Wie??? Vertel het maar eerlijk hoor?En wie gooide er een rotje tegen mijn ..... aan?Wie vroeg er net om poedersuiker ???? Mag ik ook ff ruiken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dank je, Bol.Hoe is jouw oudjaarsavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden