Spring naar bijdragen

zondag 2 januari 2011

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zou het stoppen met roken moeilijker wezen omdat je de hele dag rookt? dus ook de hele dag moet stoppen? Drinken doet men meestal alleen savonds, dus daar heb je overdag geen last van.
Ik ben trouwens ook gestopt met roken, in 1 keer, afgelopen met die dingen! 12 jaar geleden nu. Mis het niet. De wijntjes liggen wat gevoeliger helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Witte,

Alles kits hier en yes, ook behind the rits...

Het gaat me niet zozeer om de andere taal maar sommige dingen vind ik gewoon mooier in een andere taal.

Gedichten vind ik in het duits het mooist, grootste dichters en filosofen zijn, in mijn beleving Duits.
Spaans is voor een gepasioneerde liefdesverklaring.
Engels is voor songteksten, dezelfde tekst is in het Hollands een smartlap en in het engels een wonder van diepzinnigheid (niet voor mij hoor)
Frans is gewoon de mooiste taal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,
Wat zegt Beate dan verkeerd of waarmee triggert ze?
Door toe te geven dat ze het glaasje wijn mist?

Dat is toch gewoon eerlijk.
We zitten hier toch op een serieus forum met een thema?
Ging dat niet over alcohol en onze afhankelijkheid daarvan?
Mag je het daar dan misschien ook over hebben?

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistermiddag (of de dag daarvoor, weet ik niet meer precies) werd hier gesproken over: is er ruimte voor minderaars.

Ik heb toen in eerste instantie daarop geschreven dat ik begrijp dat het gevoelig ligt voor sommigen. Maar, ... daar moest toch plek voor zijn, vond 'men'.
Gisteravond heb ik wat meer geschreven over hoe het minderen voor mij werkt en waarom ik daarvoor kies.
Kreeg er meteen een wijzende vinger op.
En dus mn berichten maar weer gewist.
Het is hier blijkbaar zo dat je als minderaar niet mag spreken over het minderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, jij was het niet Jane.
Wat me wel verbaasde was dat je in een voorsteldraadje van een nieuwkomer schreef dat hier stoppers zitten die af en toe iets drinken, en minderaars die het niet kunnen maar wel blijven proberen.
Vond ik zo vreemd. Dat kon ik niet met elkaar rijmen. Stoppers zijn stoppers toch?

En sommige minderaars vinden het minderen voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup,

Deel je gevoel.
Er zijn mensen ontzettend recht in de leer, en die zullen dat ook nodig hebben.
Dat matcht moeilijk met de wat genuanceerden, en ook dat is begrijpelijk.

Voel me hier af en toe ook niet op mijn plaats.
Ik begrijp mensen die absoluut willen stoppen en wil ze daar ook in steunen, en dat kan volgens mij.
Voor zo 'n fanatieke stopper is het natuurlijk moeilijk om begrip op te brengen voor een minderaar.

Als hij/zij van een minderaar leest dat ie toch weer te veel of te vaak heeft gedronken denkt ie natuurlijk zit niet te zeiken: stop gewoon!!

Kortom, ik weet het ook niet...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...