Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Nu snap ik je niet Witte. Je hebt er met 3 moeite en 2 daarvan zijn behapbaar?Waar gaat dit over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Goede avond, bijna goede nacht...Alles was man willDas kann man nicht habenBuona Buona Notte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 zou het stoppen met roken moeilijker wezen omdat je de hele dag rookt? dus ook de hele dag moet stoppen? Drinken doet men meestal alleen savonds, dus daar heb je overdag geen last van. Ik ben trouwens ook gestopt met roken, in 1 keer, afgelopen met die dingen! 12 jaar geleden nu. Mis het niet. De wijntjes liggen wat gevoeliger helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 alcoholdebaaseetprobleemdebaasen het irritante roken wat ik dus niet de baas kan worden... tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Beate,Elke trek aan een sigaar, sigaret of pijp is schadelijk.Dat is met wijn niet het geval, alleen overmaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 ach zo der Herr Harryalles wieder kits behind the rits?Hmm stop maar met andere taal chatten,want zover kom ik er niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Beate, denk je niet dat je mensen kunt triggeren op deze manier? Dat denk ik namelijk wel. De wereld draait niet alleen om jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Die Witte. Wilde een beetje opscheppen dat ze drie talen spreekt. Wel wat verhaspeld maar alla (da's Frans) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hallo Witte,Alles kits hier en yes, ook behind the rits...Het gaat me niet zozeer om de andere taal maar sommige dingen vind ik gewoon mooier in een andere taal.Gedichten vind ik in het duits het mooist, grootste dichters en filosofen zijn, in mijn beleving Duits.Spaans is voor een gepasioneerde liefdesverklaring.Engels is voor songteksten, dezelfde tekst is in het Hollands een smartlap en in het engels een wonder van diepzinnigheid (niet voor mij hoor)Frans is gewoon de mooiste taal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik zal het eerlijk zeggen: ik wil nu zo graag even uit, maar ik heb een dochter die slapen gaat. En morgen een baan om naar toe te gaan. Ik ben sinds haar aankondiging niet meer uitgeweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Tatum,Wat zegt Beate dan verkeerd of waarmee triggert ze?Door toe te geven dat ze het glaasje wijn mist?Dat is toch gewoon eerlijk.We zitten hier toch op een serieus forum met een thema?Ging dat niet over alcohol en onze afhankelijkheid daarvan?Mag je het daar dan misschien ook over hebben?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 dan maar thuis blijven tatumen ff nagenieten van die filmik vond m geweldigheb er als kind gewoonden voelde meer verbondenheid met de abo'sdan de mates Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Soms deden we het wel samen - dochter en ik - uitgaan.Dan gingen we naar de bioscoop of naar een optreden van Belle Perez. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Teveel, Beate drinkt. Ik heb deze fout ook gemaakt en hersteld. Ze is niet verlaten, niet eenzaam, niet zonder familie etc. etc. Kijk maar. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik sta met mn mond vol tanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Beate drink je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Gistermiddag (of de dag daarvoor, weet ik niet meer precies) werd hier gesproken over: is er ruimte voor minderaars.Ik heb toen in eerste instantie daarop geschreven dat ik begrijp dat het gevoelig ligt voor sommigen. Maar, ... daar moest toch plek voor zijn, vond 'men'.Gisteravond heb ik wat meer geschreven over hoe het minderen voor mij werkt en waarom ik daarvoor kies. Kreeg er meteen een wijzende vinger op.En dus mn berichten maar weer gewist.Het is hier blijkbaar zo dat je als minderaar niet mag spreken over het minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik zie ook nergens staan dat ze drinkt hoor.Wel dat ze aangeeft moeite te hebben ermee, maar dat was in de lijn van ons gesprek.Anyway miscommunicatie denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 jammer Mupals ik het was, dan sorrymaar kan het me niet herinnerenik denk dat als iemand last heeft van de manier waaropagressief, of vervelend dat het slecht getimed is,maar zo heb ik jou nooit ervarenen dan is het een gemiste kans om erover te schrijven/lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Tatum,Ik heb gekeken maar zie niet, bovendien heeft Beate volgens mij ook nooit beweerd gestopt te zijn.Ik zie nog steeds niets anders dan een opgewekte, positieve vrouw en volgens mij niet droog maar ADB.De meest gewenste status...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 zolang er niet een terechtwijzende vinger van de moderator komt...mag men schrijven wat je op dat moment bezig houdt! Heel jammer Mup, dat een ander forumlid meent zich boven de moderator te voelen staan en jou terecht wijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Laten we er maar over stoppen want Tatum is er niet meer.Ik denk dat het ff verkeerd viel, omdat ze uit wilde gaan ofzoietsjuist nu ze zo hard aan het werk is.Echt miscommunicatie denk ik, in de boosheid niet goed gelezen ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Nee, jij was het niet Jane.Wat me wel verbaasde was dat je in een voorsteldraadje van een nieuwkomer schreef dat hier stoppers zitten die af en toe iets drinken, en minderaars die het niet kunnen maar wel blijven proberen.Vond ik zo vreemd. Dat kon ik niet met elkaar rijmen. Stoppers zijn stoppers toch?En sommige minderaars vinden het minderen voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 nou ik denk dat ik bedoel dat de stoppers waarvan ik dacht dat ze gestopt zijndie af en toe weer wat drinkeningewikkeld hemaar duidelijker kan ik niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Mup,Deel je gevoel.Er zijn mensen ontzettend recht in de leer, en die zullen dat ook nodig hebben.Dat matcht moeilijk met de wat genuanceerden, en ook dat is begrijpelijk.Voel me hier af en toe ook niet op mijn plaats.Ik begrijp mensen die absoluut willen stoppen en wil ze daar ook in steunen, en dat kan volgens mij.Voor zo 'n fanatieke stopper is het natuurlijk moeilijk om begrip op te brengen voor een minderaar.Als hij/zij van een minderaar leest dat ie toch weer te veel of te vaak heeft gedronken denkt ie natuurlijk zit niet te zeiken: stop gewoon!!Kortom, ik weet het ook niet...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden