Spring naar bijdragen

zondag 2 januari 2011


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoiloi ben ik weer.

Bah Drup wat een lamzak. Nu zal de sfeer wel echt verpest zijn daar, da's pas goed balen.
Mijn herder heb ik aan de lijn maar ouwetje mag los en die loopt altijd naar mensen toe omdat ze aangehaald wil worden en het zo gezellig vindt. Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik zag dat ze geschopt werd zeg! Naja, misschien dan idd Banjo ook ff aan de lijn dat stukje?

Lieve Bol.......herken t zo goed maar heb geen woorden voor een reactie :heart:
Was vandaag nog ff op het crematorium om kaarsjes te branden bij mn ouders, mama is 13 jan. een jaar geleden en ik heb er nóg moeite mee om te beseffen dat die as het enige is dat er nog is...........
Je gevoelens zullen je wel heen en weer slingeren, laat maar komen die golven, omhoog en omlaag, het hoort erbij. En je doet het zo goed lieverd!!!

Vanmiddag lekker in de zon gelopen, meer dan een uur, precies op tijd want toen ik terug kwam kwamen net alle zondagswandelaars naar buiten hihi.

Maja, nu moet ik dus nog strijken Yvon, heb jij dat al gedaan?

Oja: welkom h20!
En: Myriam wat ben je lekker sterk en positief, ga zo door meid :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gos wou ook nog op jou reageren Wijffie: vind het heel erg naar voor je dat het nieuwe jaar zo moet beginnen voor jou. Jammer dat je man ervoor wegloopt, maar denk erom hoor, dan moet je dus helemaal voor jezelf opkomen!!! Je zoon en zn vriendin zijn blijkbaar niet in staat om te zien wat ze veroorzaken en ook niet bereid verantwoording te dragen voor hun gedrag. Maar dat betekent niet dat jij dat klakkeloos hoeft te accepteren zeg. Kruip nou svp niet in de rol van underdog, daar heb je niet alleen jezelf maar uiteindelijk iedereen mee, echt zo zie ik het. Het zal ongetwijfeld tegen je moedergevoel ingaan maar helaas.........Je had het net zo lekker voor elkaar; laat dat nou niet verpesten!!! Je kunt toch niet gedwongen worden ze weer in huis te nemen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Har. Toppie, Rapi en Saar.

Top Toppie we gaan er weer voor hé meis. Een neuw jaar met nieuw kansen. Met mij gaat het goed. Wat ik al schreef, veel praten in gedachten en proberen om veel liefde te zenden. Ik denk dat mijn manneke daar misschien toch mee geholpen is.

Lieve Saar. Ik ben er van overtuigd dat de binding met je ouders veel en veel sterker is dan wat dan ook. Daar kom je geloof ik nooit overheen als je ze verliest. Een vriendin van mij 94 jaar(de lieverd is 3 jaar geleden gestorven) had het vaak over de zorgen die ze zich maakten over haar kinderen, van 65 -67 enz. Je blijft altijd je ouders als ouders zien en blijft van ze houden. Ik kan dat zo goed begrijpen meid.:heart:

Myr. Heb jij ookt van een ledlamp gehoord? Ik gebruik hem nu 3 jaar en heb helemaal geen last meer van winterdips. Misschien ook iets voor jou? Als je besluit om dat te gaan doen en je kunt niet vinden waar ze te koop zijn, help ik je wel.

Rapi hoe is het met jou gegaan vandaag?

En Har. Ook nog iets leuks gedaan?

Welkom terug Sowhat. Vertel vertel, en hoe heb je het gehad?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Har. het gaat goed hiero. Ik realiseer me iedere dag weer dat ik me geen zorgen meer hoef te maken. Dat ik niet met zoveel tegenzin weer naar mijn manneke toe moet, dat ik rust heb maar ook dat ik hem mis. Z'n warme handen z'n mooie ogen maar vooral z'n warme zware stem. De stem die jaren geleden ook lieve dingen kon zeggen. Maar ik weet gewoon dat het leven nu beter voor me zal zijn dan voorheen. Bol gaat leven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Sowhat; goed te horen en da's een lekker begin van het nieuwe jaar voor je, fijn!

Tobbertje: morgen begin je dus met een (andere?) internetbehandeling, zie je wel dat je een TOPPERTJE bent ?! :present: Maar blijf je wel gewoon hier komen dan? Ja toch? Wil je niet graag missen.

Hm, waar is Blondie eigenlijk? Mss moet ik even op Bor's draadje kijken.

Harry: waardoor prikkelt het je zo dat mensen "afhaken"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol je houdt nog steeds van hem hè, wat heeft die man een geluk gehad.
En wat ben jij een geweldige vrouw, ik hou ook van je maar mocht J dat al in de gaten hebben vanaf zijn wolk, hij hoeft niet jaloers te zijn.
Hoop dat je nu invulling aan je eigen leven kan geven en gelukkig, echt gelukkig wordt.

Een toekomst met een gouden randje als het aan mij ligt,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har. je bent een lieverd hoor. :heart::sun: Ja, hoe moeilijk het ook was met hem, ik houd nog steeds veel van hem, en probeer nu nog steeds hem te helpen door in liefde aan hem te denken (althans ik denk dat ik hem nog steeds help). Och en baat het niet dan schaad het niet hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

Het is niet zo dat het me "prikkelt" als mensen afhaken.

Ik denk bij die afhakers dat ze hier niet zonder reden zijn gekomen.
Dat ze een probleem hebben dat wij allemaal kennen.
Dat ze dat probleem onderkent hebben en hier zijn gekomen in de verwachting dat het zou helpen.
Dat wij ze dus niet hebben kunnen geven wat ze zochten, wat ze nodig hadden.
En ik vraag me af hoe het met die mensen verder zal zijn gegaan, en daar krijg ik dan wel eens een beetje triest gevoel van.
Ze hebben gedacht, overwogen, afgewogen, een beslissing genomen, en komen hier, vol verwachting...

En ook de blijvers hoor, neem nou Wijfie.
Of het nu haar probleem is of dat van haar zoon.
Ze ZIT met een probleem, een probleem zo groot dat hetvoor velen de reden zou zijn om de fles te pakken.
En er is wel op haar hulpkreet gereageerd door een enkeling...
Maar dat ze nu gekregen heeft wat ze zoekt???

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, was ff strijken ben nu klaar :)

Harry, wat ben jij een lief integer en betrokken mens.
Helaas kun je niet iedereen helpen joh, hoe spijtig dat ook is.
Soms komt dat door de omstandigheid, soms doordat de persoon zelf andere hulp zoekt of het toch liever alleen wil doen enz. Maar ik (h)erken je machteloosheid wel hoor!
Begrijp nu in elk geval wat je bedoelde.
En meer dan dat :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ga ff zappen op de bank en de honden gezelschap houden;)

Bol, lief mens, denk heel erg vaak aan je. Gedachten helpen, en ook zoals jij bedoelt, dat geloof ik vast. Maar ik denk (denk hoor, wie ben ik) dat J inderdaad nu ook de rust heeft waar hij naar verlangde. De overgang naar de andere wereld is dan niet zo moeilijk geloof ik. En moeders.....ja zelfs toen ze al "op" was kon mijn mamsie het leven niet loslaten uit zorg om mij.......ze stierf pas toen mijn (stief-)dochter er ook bij was, toen wist ze dat ik niet alleen was. Dus ga vooral door met wat jou goed doet, je intuïtie is zelden verkeerd lieverd. Hoop dat je vannacht ook weer goed zult slapen.

Dag allemaal nog een fijne avond
en voor straks weltrusten!
:present::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op die van mij kan ik programa's instellen varieerend van 20 tot 30 min. Ook de lichtsterkte.
En Rappi, in de zon lopen is nog beter heb ik vandaag dan ook gedaan. Ik merk altijd meteen dat dit me goed doet.

Bolletje, ik begrijp dat je man nog niet zo lang dood is, hoelang als ik vragen mag. Heb geprobeerd het terug te vinden maar is me niet gelukt. Is hij jong gestorven, lang ziekbed gehad? Als je niet wilt antwoorden is het ook goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...