igor Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 goede morgen allemaal. de normale dagen beginnen nu weer. dus ook maar weer gewone broodjes en koffie en thee
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goeie morgen Igor en Jim. Lekker bakkie Igor, pffff, inderdaad weer vroeg. En heb ook nog eens anderhalf uur wakker gelegen vannacht, zakte een kwartier voor de wekker ging weer weg, en dan slaap je zooooo lekker dat heel eventjes. Maar ja, tis niet anders, vanavond maar heel vroeg naar bed.
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 goede morgen yvonne ben je niet een beetje vroeg?
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 blondie ook al wakker, goede morgen
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Sta normaal altijd om half zes op, maar ga dan eerst ff teruglezen, en dat heb ik nu niet gedaan. Wel lekker bakkie koffie genomen en een pafke. Het heeft hier gehageld en het regent nu, volgens mij is het spekglad.... Trouwens... jij bent ook behoorlijk vroeg toch?
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goeiemorgen:DVandaag weer werken. Kids weer naar school.Gisteravond veel nagedacht.Ik merk dat ik de laatste tijd erg moe ben en het gevaar loop om over mijn grenzen heen te gaan.Ben erg snel geirriteerd en maak me zorgen om van alles en nog wat.Veel gaande in mijn leven en het idee dat ik gewoonweg er niet aan toekom om mijzelf daar volledig voor in te zetten, en daardoor ook niet aan mijzelf toekom.Ga dit zo bespreken op mijn werk. Opbouw moet maar even stagneren, anders loop ik straks mijzelf weer voorbij met alle gevolgen van dien.Merk dat ik weer oud gedrag ga vertonen en gecombineerd met steeds vaker voorkomende trek (om maar gewoon even "weg" te zijn)...Mede door mn zorgen ook zeer slecht geslapen, heb ieder uurtje voorbij zien trekken...Vanavond dus maar vroeg mn mandje in...Pfff... Wat een opening vandaag weer van mij.Eerst maar eens een bakkie koffie en een peuk om wakker te worden...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 En Jim er weer vandoor zonder effe goeiemorgen te zeggen, hihi. Maar Blondie ook al binnen, smorgens blondie. Kinders vandaag ook weer naar school?
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goed, vraag was al beantwoord Inderdaad aan de rem trekken dan maar even meid, tis niet anders.
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 doe het rustig aan blondie. het zou jammer zijn als je terug valt, je hebt zo hard gewerkt het afgelopen jaar.
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 ik heb slecht geslapen (drijfnat van het zweet) yvonne en lag wakker. dan kan ik er beter uitgaan.
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Ja, aan de rem trekken en opkomen voor wat goed is voor mijzelf...Erg moeilijk vind ik dat, maar goed genoeg grotere hindernissen genomen dus dit zal me ook wel lukken.Kids net wakker gemaakt en nu mn jas aan en weg.Hoop dat het geen glibberpartij word... Hier zelfs een klein laagje sneeuw gevallen gisteravond... bah !!!Laters...
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 K&B zijn ook al weer druk aan het ravotten. zo leuk
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Hm, zit misschien wel in de lucht dat slechte slapen dan.
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Hier is het spekglad blondie, zag net de strooier voorbij gaan... heerlijk heb die boeven igor. kunnen aan iedere dag een gouden randje geven.
igor Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2011 het begint s'morgens al met knuffelen en s' avonds als we naar bed gaan staan ze ook te trappelen.
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Windhoos ligt nog lekker op 1 oor.... maar ja, ze is ook een paar jaartjes ouder dan jou knuffels. Maar als ze straks beneden komt moet er eerst ook even heel uitgebreid op de bank gekroeld worden hoor, heerlijk.
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goede morgen allemaal,Ook voor mij weer werken en misschien zijn we ontregelt maar ik heb ook superslecht geslapen hoorHeb een fijne dag
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 goeiemorgen joop en ar. nou, zijn we ieder geval met meerderen die niet uitgeslapen zijn... ik ga er vandoor. fijne dag, tot laterrrrr.
Susana Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goedemorgen lieve mensen...leuk om jullie alweer te zien....wilde langer in bed blijven, lekker warm maar ja vandaag werken, heb wel zin in...
Sara Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goeiemorgen allemaal!Blondie goed dat je de signalen herkent en tijdig aan de bel trekt. Heb ik ook gedaan en heb er nu, ook al heb ik mn baan opgezegd, totaal geen spijt van. Eindelijk heb ik eens naar mezelf geluisterd en mezelf voorop gezet, doen joh, maakt je alleen maar sterker En je hébt toch ook veel aan je kop?Wat een slaapproblemen zie ik, nou hier niks. Wil wel wat slaap uitdelen want mijn lijf is in een soort winterslaap-stand gegaan ofzo
Sara Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Igor, Yvonne, AR en Jopie alweer aan het werk: sukses mensen en kijk uit op de weg Zo, ff wat aanrommelen.....
Kore Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goedemorgen:moon:Wat was er aan de hand vannacht?Hier nog zo'n nachtbraakster, was al voor vijven wakker...Zag daardoor wel Buitenhof, dat ik gisteren had gemist,En heb uit enthousiasme daarover daarnet een (te duur) boek besteld,De Zhuang Zi, vertaald door prof. Schipper.Nou ja, jezelf verwennen op de vroege morgen mag ook wel eens, toch?We gaan er allemaal maar weer voor hé?Veel liefs:present:
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goedemorgen een iederHier is het weer een witte wereldGa straks op mijn [scoot]snowmobiel boodschappen doenVandaag rustig startenZonder schoonmama op mijn nek,met haar ziek zijn,tijdelijke opname in een zorghuis,nieuw appartement,verhuizen,huis verkopen en als grootste klus,huis uitruimenHet waren 3 huishoudens want de spullen van haar moeder en een tante bevonden zich ook in het huisWat een troep heeft een mens na 87 jaarHet opknappen van onze eigen slaapkamer is er door gestagneerdDaar gaan we deze week aan verderMaar eerst een dag voor mijzelf,helemaal in mijn upje,lekker rustigNu eerst thee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden